5 kwietnia 2012

autografy

Hej!
Wstałam dzisiaj wcześniej, więc świąteczne porządki już są za mną ;) Na półce znalazłam autografy, które przyszły mi jakoś rok, dwa lata(?) temu, a mianowicie :
Angeliny Jolie:

oraz....
Seleny Gomez:
 

Jaka to była radość, gdy w skrzynce leżał list ze Stanów po ponad roku codziennego sprawdzania! :o
Do tej pory trzymam koperty nie tylko z tych autografów, lecz także listów od Was zza granicy - wszystko zachomikowane :)
A jak w Waszych domach przebiegają porządki? Wszystko posprzątane? :)

84 komentarze:

  1. Coś Ty u mnie kompletny chaos jest:)

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę ci tych autografów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jak na razie ogarnęłam moja szafkę z ubraniami:P Mama umyła okna:)

    Dziękuję;*

    OdpowiedzUsuń
  4. OO, fajnie :)
    Zapraszam do siebie, obserwuj, jeśli Ci się podoba. Jeśli zaobserwujesz, napisz w komentarzu u mnie, a na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszcze chyba pierwszego ;dd

    zapraszam na rozdanie .

    + obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Autografy ok ;)
    Ja nie sprzątam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszego Ci mega zazdroszczę..

    OdpowiedzUsuń
  8. aaa zazdroszczę Ci ! Fajna sprawa dostać autograf :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pozazdrościć^^
    mi się jakoś za porządki nie chce brać ;<

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć.
    Zapraszam Cię do zabawy.
    Jeżeli jesteś zainteresowana odpisz na maila : karolina1231491@wp.pl
    Otóż zabawa polega na wysłaniu mi kartki świątecznej lub innej.Wszystko jest do uzgodnienia.
    Czekam na odpowiedź.:)
    P.S Do niczego nie zmuszam tylko uwielbiam zbierać pocztówki<3

    OdpowiedzUsuń
  11. faajne ;)
    ja jeszcze nie sprzątałam ale cały czas mam zamiar ! ;P
    pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W takim razie napisz mi na maila karolina1231491@wp.pl tam uzgodnimy szczegóły.

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję 6666 wyświetleń :)
    zapraszam.

    Ps: Stworzyłam funpage dla bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O kurczę jak ja bym chciała mieć takie autofrafy...jaaaaaaa.
    Ty mi gratulujesz za 200 wejść, a ja ci gratuluję za 6 tysięcy :OO
    wielkie zazdro kochana ;) Wpadnij jeszcze do mnie kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. to są prawdziwe :D ?
    nieźle ^^ .

    OdpowiedzUsuń
  16. Angeliny autograf, super! : ) ma śmiechowy podpis :D

    OdpowiedzUsuń
  17. dzięki za komentarz :)
    jeśli spodobał Ci się mój blog, zachęcam do obserwowania :)
    byłoby mi bardzo miło :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ojj dziekuje bardzo :* moje wlosy wktualnie potrzebują farbowania :P

    OdpowiedzUsuń
  19. ojej, chciałabym , zeby to były moje włosy. ale moje też będa tak wyglądać. kolor już nie długo, a długośc to.. yhh, to sama ścięłam 20 cm, więc musze czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wow jest czego pozazdrościć :)))
    świetny blog ;)
    obserwuję i zapraszam Cię do mnie częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. jak porządki? kiepsko, jak zwykle. Czy ktoś kiedykolwiek był zadowolony z domowych porządków? No nic, zapraszam do mnie: http://sweetmilkyways.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. zazdroszcze autografu Angeliny Jolie ^^

    JA dzisiaj jak się wczułam to cały pokój razem z garderobą posprzatalam ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. no porządki jako tako ;D .. ale fajnie ! też chce. ;c
    a co do bluzek w paski to ogólnie teraz mam jakiś obłęd z nimi
    z chęcią obserwuje i licze na to samo ; )

    OdpowiedzUsuń
  24. łał gratulacje takich autografów :)
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :) jeśli chcesz możemy się obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  25. mroźna czekolada z Loreala :)

    OdpowiedzUsuń
  26. nic nie zmieniam wlasnie nie tak dawno wrociłam do tego kolorku bo zachciało mi się rudego ale na moich ciemnych nie wyszło to co chciałam... :) ta czekolada zostanie ze mną na dlużej ale mam już odrosty więc farbowac trzeba :P
    ja Tobie także życzę wesołych świąt i oświadczam wszem i wobec, że dodałam do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Angelina ma naprawdę ciekawy podpis :P

    OdpowiedzUsuń
  28. łaaał, zazdroszczę :)
    Ja już od dwóch dni utrzymuje porządek w pokoju i powiem Ci, że jest to nawet trudniejsze od samego sprzątania, hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  29. dzieki za komentarz :)
    jejku, kocham Angeline Jolie! jak to sie stalo ze masz jej autograf?

    OdpowiedzUsuń
  30. Siemka. Fajnie że wpadłaś na mojego bloga. Jeżeli tylko się spodobał, to zaglądaj częściej albo obserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jeej, autograf Angeliny??:O pozazdrościć:) Wesołych Świąt!:*

    OdpowiedzUsuń
  32. jak piszesz nadal listy ze swoimi czytelnikami to czemu my razem nie mozemy co ty na to??

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam Angelinę, strasznie ci zazdroszczę!
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  34. oo ale ci zazdroszczę, tych autografów ;d
    +zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. fajne,ja nie mam chyba żadnego.
    zapraszam do mnie;
    http://kinia-colorfulworld.blogspot.com/
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. dzięki za odwiedziny i Tobie również Wesołych Świąt:) bardzo podoba nam się Twój blog, masz ochotę się obserwować? My już dodałyśmy:)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas częściej. FashionGames

    OdpowiedzUsuń
  37. Super;)

    Ale szkoda że nie masz autografu GaGi

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja bym chciała od Angeliny, super!
    Zapraszam ; *

    OdpowiedzUsuń
  39. jakiś dziwny ten autograf od angeliny, dziękuję za życzenia i nawzajem

    OdpowiedzUsuń
  40. myślałyśmy o Śnieżce o ile jeszcze by grali :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Angelina Jolie ma bardzo śmieszny i dziwny podpis :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Jeszcze jutro ostatnie porządki. :)

    OdpowiedzUsuń
  43. U nas była pani, która u nas sprząta, więc ja będę tylko musiała podkurzać wieczorem :D
    Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajnie jest mieć autograf od gwiazdy, tak porządki zrobione ;-)

    OdpowiedzUsuń
  45. ` u mnie także porządki zrobione. lubię autografy, chociaż zawsze gdzieś muszę je zawieruszyć. :) zapraszam, na nową notkę ! *;

    OdpowiedzUsuń
  46. mojej siostrze też niedawno przyszedł autograf Angeliny, znaczy się...nie do końca autograf, bo drukowany ;/

    dziękuję i wzajemnie wesołych świąt ;*

    OdpowiedzUsuń
  47. fajne :) ❤ zapraszam do siebie w wolnej chwili i na fanpage;)
    ja mam tylko z polskimi gwiazdami :D
    zdjęcia z Justyna Steczkowską, I autograf ze zdjęciem Szymona Majewskiego

    OdpowiedzUsuń
  48. ja też dziś sprzątałam :(

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja na szczęście w tym roku wyjeżdżam na święta, więc porządki nie były tak generalne jak ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  50. nie pogardzilabym autografem angeliny ;)

    zapraszam do mnie:
    gooddamnmoment.blogspot.com

    http://www.facebook.com/pages/DAMELLIA-gooddamnmomentblogspotcom/362888000398118

    OdpowiedzUsuń
  51. kochana dziękuje bardzo za tak mile słowa, to dużo dla mnie znaczy;)

    OdpowiedzUsuń
  52. mi by nie było szkoda? haha dobre ! niemal modliłam się nad tymi włosami. ale musiałam zacisnąć zęby bo to dla ich dobra. wzięłam nożyczki i obcięłam, cieszę się, ze mi równo wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  53. łał, zazdroszczę autografów. Gratuluje dużej liczby odsłon i zapraszam Cię do mnie na artykuł o szpilkach Christiana Louboutina, myślę ze warto. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. ha, ideał moich włosów to takie.. hmm, długie, ale nie do końca równe, ale wycieniowane to za duże słowo. ciesze się, ze grzywka nadal jest jakiś 1 cm krótsza.. :D

    OdpowiedzUsuń
  55. hej, obserwujemy? :> i polubiłam Cię na fb, liczę na rewanż! http://www.facebook.com/SuperFurryMagazine

    OdpowiedzUsuń
  56. zazdroszcze autografow:))
    Gratulacje tak duzej liczby odslon:)

    równiez obserwuje

    http://cupkakes-lover.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. hahah na serio gratuluję wytrwałości w czekaniu na te autografy. świetny motyw. Również życzę wesołych świąt i jeszcze większej liczyby odsłon, komentarzy oraz obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń
  58. W takim razie zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu! Pozdrawiam. :)
    PS. Niestety Twój komentarz zostanie usunięty, pod tym postem mają być tylko zgłoszenia.

    OdpowiedzUsuń
  59. Z okazji nachodzących Świąt Wielkanocnych , chciałam ci życzyć wszystkiego najlepszego i oczywiście smacznego jajeczka ;*

    OdpowiedzUsuń
  60. zazdroszczę autografów :o jak Ty je zdobyłaś? posprzątane na błysk, a i tak każą sprzątać, ehm. -.- wesołych świąt! :))

    OdpowiedzUsuń
  61. dziękuje bardzo za komentarz :) jeśli chcesz możemy się poobserwowac ?:)

    OdpowiedzUsuń
  62. też bym chciała jakieś autografy mieć. Wesołych świąt;)

    OdpowiedzUsuń
  63. kocham Angeline Jolie! <3 skąd masz jej autograf? (odpowiedz u mnie na blogu ^^)

    dziękuje za komentarz u mnie i zapraszam, nowa notka ;>

    OdpowiedzUsuń
  64. U mnie już dzisiaj wszystko czyste i pachnące:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Wow, strasznie bym się z tych autografów cieszyła :P.

    OdpowiedzUsuń
  66. świetny blog,obserwuję i liczę na to samo. :) oraz zapraszam na konkurs
    http://aintbreathe.blogspot.com/2012/04/konkursloteria_08.html

    OdpowiedzUsuń
  67. autograf Angeliny ?
    zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  68. wow - autografów zazdroszczę, zawsze chciałam mieć kolekcję podpisów Gwiazd, jednak nie mam czasu na zabieganie o autografy :)

    a jak udało Ci się zdobyć te autografy?? może napiszesz na blogu coś więcej?? bo mnie to bardzo zaciekawiło :)

    dziękuję za odwiedziny mojego bloga i zapraszam po raz kolejny :)

    www.ZamowPapu.pl
    http://peugeotcikowa.blogspot.com/2012/03/zamow-jedzonko-przez-internet.html

    OdpowiedzUsuń
  69. Zbieraczka autografów ! wow kiedyś moze coś takiego zbierałąm jakeis pewnie 2- 3 u siebie znajdę

    OdpowiedzUsuń
  70. Jeju, ale Ci zazdroszcze :* Autografów, głosu i tego, że zainteresował się tobą dyrektor MJJ Innocent Forever Fundation. Ale masz dziewczyno szczęście, jestem fanką Michaela i byłam w lekkim szoku, jak przeczytałam,że z nimi współpracujesz :) Tym bardziej, że chodziłyśmy razem do szkoły muzycznej, to ja, Jagoda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥