13 kwietnia 2012

trzynastego

Panie i Panowie - przywitajmy z szerokim uśmiechem piątek trzynastego!
Z samego rana nie spojrzałam na kalendarz, więc dopiero w szkole zapisując datę na marginesie(oczywiście poprzedzając wspólnym pytaniem "który dzisiaj?") uświadomiłam sobie, że to właśnie teraz.
Człowiek aż boi wynurzyć się z domu w trosce o swoje życie, nie słyszy śpiewu ptaków, bo ma oczy dookoła głosy i czeka na tą nieszczęśliwą sytuację z myślą "Co się dzisiaj stanie?" Gdyby tego było mało, unikamy czarnych kotów, drabiny czy stawiamy ostrożnie solniczki.
Nie sądzicie, że wszystko jest kwestią wiary,charakteru czy podejścia do rzeczy?
Piątki trzynastego mogą być wyjątkowo szczęśliwe! Ciepła herbatka, czekoladki, kolorowe myśli i przepis gotowy. Także do dzieła! :)

24 komentarze:

  1. :) 13 nawet w grudniu jest wiosna la la la la ;) hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na razie piątek 13 przebiega spokojnie i bez wypadków. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie jakoś wypadł ciekawie : ) Wgl, nic pechowego, ale to w końcu - PIĄTEK TRZYNASTEGO, a więc... "wszystko się może zdażyć" (jak w tej piosence) ! : D

    OdpowiedzUsuń
  4. to zabobon w który ludzie wierzą :)
    ja 13go się urodziłam i zawsze jest t mój szczęśliwy dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja 13 się urodziłam i nawet mam dziś urodziny, w piątek 13. Ha ha ! xD Jak na razie żyję i mam się dobrze. ;P

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie piątek 13 jak narazie nie jest pechowym dniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie miałam żadnych niemiłych przygód w piątek 13 (albo zwyczajnie nie zwróciłam uwagi na datę), więc właściwie lubię ten dzień tak samo jak każdy inny dzień miesiąca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dokładnie tak uważam;)
    Dziękuję i w imieniu Mamy także:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Grr 13 dal mnie pechowy ;d ! ;>

    Subskrybujemy ? ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za komantarz i zapraszam częściej :)
    Ja pisałam tego dnia sprawdzian z matmy, więc nie był to mój najlepszy dzień, choć poszło mi nawet, nawet :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Wczorajszy dzień był jednym z lepszych! Nie wierzę w te bzdury:)
    Pozdrawiam:**

    OdpowiedzUsuń
  12. nic sioe takiego wczoraj nie wydarzylo ;dd

    to jak obserwujemy? ;p
    zapraszam do mnie. http://hahoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. http://www.facebook.com/pages/Marika-style/337620299600884 zapraszam do polubienia mojej strony na facebook'u;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja miałam nawet fajny ten piątek:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie każdy piątek 13go z tego co pamiętam był szczęśliwym dniem :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wierzę w pecha w piątek 13 :D:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie nic niemiłego nie spotkało! ; ))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie zwracam uwagi na takie dni, dzień jak codzień:P

    OdpowiedzUsuń
  19. ja o piątku 13 dowiedziałam się pod koniec dnia :P

    OdpowiedzUsuń
  20. jeśli tylko masz ochotę to zapraszm na rozdanie do siebie

    OdpowiedzUsuń
  21. A mnie właśnie spotkało - zła ocena ; / No ale cóż, żyje się dalej... xD Zapraszam do mnie na bloga o Mikim . ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥