18 kwietnia 2012

Somewhere in time

Cześć!
Wczoraj przekroczyliśmy szczęśliwe 7,777 odsłon! ♥
Jak Wam mija dzień? Ja już w domu! :) Lekcje wyjątkowo skróciły mi się do 11.40 (wycieczka grup francuskich do Paryża=mniej godzin ;)) Dzięki temu nareszcie mogę odpisać Wam na maile, a niedługo zabieram się za czytanie Waszych blogów. Mam także małą nowinkę dnia - przez ostatni tydzień nagrywałam nową piosenkę "Somewhere In Time". Wczoraj usłyszałam efekt końcowy. Po dodaniu chórków wytworzył się niesamowity klimat-mam nadzieję że polubicie ją tak samo jak ja.
Także już  myślimy o nagrywaniu video!
Niedługo więcej szczegółów :)
Miłego dnia!

24 komentarze:

  1. ale super już nie mogę się doczekać pioseneczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tak samo, czekam z niecierpliwością na efekt końcowy!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i oczywiście dam znać! :)

      Usuń
  3. Obrazek na końcu każdej notki dodaję sama. Wybrałam odpowiedni rozmiar, wstawiłam napis i po każdej notce dodaje jako nowe zdjęcie :D.

    PS Jesteś bardzo ładną dziewczyną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę - skorzystam ;)
      Buźka!

      Usuń
  4. ja chce taki kolor wlosow :))))))
    jest swietny, farbujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Farbowałam, ale na zdjęciu wyszedł jaśniejszy - normalnie wpada w brąz.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. właśnie napisałam o niej notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję ;3
    śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaje mi się ,że paski zawsze będą modne ,chociaż powiem szczerze ,że za nimi nie przepadam, zawsze mi się wydaje ,że poziome mnie pogrubiają ;)
    Strasznie podoba mi się Twój blog, słuchałam Twoich piosenek i są naprawdę świetne ;) Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  8. No mi też się ostatnio spodobały:D
    ale mialas dobrze do 11.40! no no ;d tez tak bym chciala ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Prawda, prawda, nie obawiaj się ;D
    Dziękuję;*

    OdpowiedzUsuń
  10. a dziękuję, ale bywało lepiej ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki :) Gratuluję 7777 odsłon :D obserwujemy się ?:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥