20 kwietnia 2012

Ognisko

Witajcie!
Czas w szkole zleciał mi niesamowicie szybko, popołudnie także, boo...
Nadeszły wieczory w których coraz częściej otulamy się ciepłem ognia bijącym z ognisk-dodaje on spokoju i sprawia, że chwile nie są aż tak ulotne. Wtedy pojawia się on, by ocieplić, zrelaksować... mały bohater(?) Przyjemnością jest położyć się przy dogasającym ognisku, spoglądać na gwieździste niebo i nie martwiąc się przy tym o problemy, błędy, nieścisłości...
Co o tym myślicie?

Piątek weekendu początek, więc bawcie się dobrze! ;)

Ja lecę spać, dobranoc!

40 komentarzy:

  1. dobrze dobrze :)
    śliczne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam lezec i patrzec w gwiazdy, szczegolnie latem na molo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam lezec latem na balkonie noca i patrzyc w gwiazdy ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. mi piątek w szkole nie zleciał szybko;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcie
    + dziękuje za komentarz

    OdpowiedzUsuń
  6. hehe ojj pamietam et czasy :D lawki ebz krzesel ;D i czasme zajecia na korytarzu :D rewelacja ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie nie brzmi zbyt romantycznie. Im bardziej romantycznie tym lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś śliczna ;* Dziekuje za komentarz:) zapraszam częściej

    --
    oliness-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. też uwielbiam taki odtresowywujący relaks leżeć i patrzeć w niebo :)

    śliczne foto ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcie! Zapraszam do mnie ;)
    julia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuje za miły komentarz ;)Bardzo ładne zdjęcie. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne zdjęcia! świetne masz piosenki! :)
    Obserwuje i zapraszam do mnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny ten 'opis' (?) Na samym początku notki. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziekuje za bardzo mily komentarz :)
    Moze gdzies tam mam jakis ukryty talent plastyczny a nie potrafie go dobrze odnalezc :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję za odwiedziny i zapraszam częściej :)
    masz piękne oczka :*

    Pozdrawiam :)
    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Great blog!!!
    If you want, check out my blog

    http://thescentofglamour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ladnie wyszlyscie:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za komentarz i zapraszam częściej! :)
    śliczne zdjęcie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Trochę zostaje w gąbeczce - ale łatwo się je pierze/ myje ale za te cenę nie opłaca się myć :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Przełożony był.
    Świetne zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna jesteś :-)) u mnie nowa notka tym razem opowiadanie, liczę na opinie, z góry dziękuję www.rubber-balloon.blogspot.com Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. dziękuję:) ładne zdjęcie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawie, obserwujemy?
    www.daily-thinks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję za komentarz :) Śliczne zdjęcia i przyjemnie się Ciebie czyta.Prowadzę również blog modowy:
    http://satinefashionmypassion.blogspot.co.uk
    Zachęcam do obserwacji moich blogów-zawsze się odwdzięczam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ach ja już bym chciała lato kiedy można przy ognisku siedzieć w krótkich spodenkach ;d

    OdpowiedzUsuń
  26. zapraszam na nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzięki,ja też obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ammm jeśli chodzi o ocenę tych paru zdań, to wybacz nie są one spójne, początek należałoby użyć "nadeszły", koniec pierwszego zdania po myślniku powinien się raczej odnosić do tego ciepła, bo mam wrażenie, że na niego został położony nacisk w pierwszej części. Nie jestem humanistą, mówiąc szczerze czasem mam problemy z prawidłowym ujęciem tego co tak naprawdę chce napisać, ale to bym zmieniła na pewno. Jeśli natomiast nie chodzi o stylistykę, tylko odniosłam takie mylne wrażenie to nie ma sensu w trzymaniu tego komentarza. Bo jeśli chodzi o samo zacisze ogniska to oczywiście mnie ono kojarzy się jak najbardziej pozytywnie, choć cicho często tam nie było :P :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak dziękuję za uwagi! :)
      Pozdrawiam ;)

      Usuń

Dziękuję! ♥