7 kwietnia 2012

Wielkanoc

Hej!
Od paru dni zza okna widuję kilkanaście bażantów, które nie mają zamiaru zmieniać swojego miejsca pobytu :) Nawet zajączek się kręcił(ciekawe czy jakiś prezent zostawił?) - tak więc wiosna nadeszła moi drodzy a tym samym Wielkanoc.
Nikt nie pamięta o pochłoniętym przez porządki czasie czy długiej liście zakupów  (i w tym momencie nawet ja zaskoczyłam samą siebie, bo o dziwo ze wszystkim zdążyłam, ha! :))Wokół nas pełno jest świątecznych, wiosennych akcentów. Na ulicach miast możemy spotkać mieszkańców, którzy bez względu na wiek zanoszą do kościoła wypełnione pisankami i innymi świątecznymi rarytasami koszyczki. 
W ten wyjątkowy czas chciałam życzyć wszystkim moim czytelnikom smacznego jajka, oooogromnego zająca z czekolady, dużo zdrowia, radości oraz mokrego Dyngusa! Wesołych Świąt! :)


M.

73 komentarze:

  1. śliczne zdjęcie :)
    wesołych ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. no już prawie wszystko gotowe : )
    a u Ciebie ? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A Ty masz śliczną buzię, również wesołych! :)
    Zachęcam do obserwacji.;*

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcie :)

    WESOŁYCH ŚWIĄT !! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz śliczne oczyska! :o :)

    Obserwujemy? :>

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo! I nawzajem, wszystkiego wspaniałego Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale bym chciała mieć niebieskie oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję;) Tobie też życzę wszystkiego dobrego na Święta i nie tylko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś bardzo ładna :)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję i Tobie również życzę Wesołych Świąt:)!

    OdpowiedzUsuń
  11. z kolei ja w ogóle nie czuję klimatu Wielkanocy, starzeję się hihi :> + masz śliczne oczy, w ogóle bardzo ładna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wesołych, zdrowych i pełnych szczęścia Świąt Wielkiej Nocy oraz mokrego dyngusa tak dla urody ;)
    Wszystkiego dobrego kochana ♥ :*


    śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wesołych , kochanie
    Zapraszam do mnie i do obserwacji
    Ja już obserwuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny blog. :) obserwujemy .? ♥

    Wesołych. ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. ty czasem nie miałaś innego wyglądu bloga?:D
    wesołych świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  16. chyba jednak zdecyduje sie na te ostatnie;)
    dziekuje Ci bardzo za zyczenia i Tobie rowniez zycze wszystkiego co najlepsze;* i mokrego dyngusa;):)
    obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuję za życzenia :) też Ci życzę Wesołych Świąt! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Happy Easter beautiful girl...

    You are the best...

    love,

    Jesse Noe

    OdpowiedzUsuń
  19. ładna jesteś :*
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia oraz blog ! obserwujemy? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. dziękuję ;3
    jeju, jaka ty jesteś śliczna! *___*
    obserwujemy? :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Wlosy farbowane, lecz nie moje, a przyjaciolki. :D Ale faktycznie, sa piekne. :3

    OdpowiedzUsuń
  23. Wesołych świąt !
    Śliczna jesteś , że ja nie mogę ! *.*
    Obserwuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne masz włoski :) Wesołych świąt i Zapraszam poraz kolejny na mojego bloga, tym razem z prośbą o zagłosowanie na mnie w konkursie :), wszelkie informację na moim blogu, z góry dziękuję :* :)!

    OdpowiedzUsuń
  25. hej hej kochana moja- otagowałam Cię u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. prawdziwa z Ciebie ozdoba ; * ! Wesołych Świąt Kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. ŚLICZNOTKA Z CIEBIE ;* Wesołych:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :) Byłoby mi miło, gdybyś mnie dodała :)

    OdpowiedzUsuń
  28. rowniez zycze Wesolych świąt i wszystkie najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  29. achh przypomniały mi sie czasu kiedy mieszkałam w samym środku parku krajobrazowego o co rano pod moim oknem sarenki jadły jabłka z moje jabłonki :)

    wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  30. u mnei też w ogródku bażanty mają gniazdko ha ^^ Wesołych! ;)

    dziękuje za komentarz u mnie i zapraszam, nowa notka ;>

    OdpowiedzUsuń
  31. u mnie, z okna kuchni widać łąkę. i jemy śniadanie Wielkanocne z rodzinką, a tu patrzymy, a za oknem hycał królik czy zając, nie ważne, ale tak fajnie się zrobiło ;)

    szczęśliwych ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dzięki i przesyłam ci spóźnione życzenia. JA w tym roku nie obchodziłam świąt, ale o tym napisze post, więc sama się dowiesz dlaczego :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziękuję za komentarz! :) Zazdroszczę Ci urody *_*

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo prosze:* bardzo ladne zdjęcie:) Zapraszamy do nas na małą dawkę inspiracji;) Pozdrawiamy FashionGames

    OdpowiedzUsuń
  35. super blog, bardzo fajnie piszesz. : )
    zapraszam do mnie: miamibeachh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuję, masz świetny blog! :)
    Dzięki, że do mnie wpadłaś, hehe, wpadaj częściej, ja się zawsze odwdzięczam! :D
    Co do postu, może wigilia trochę dawno była... no ale zdjęcie piękne!
    POZDRAWIAM! :d
    zAPRAsszam do MNIE ! :d

    OdpowiedzUsuń
  37. Dzięki ;) Oj...zając czekoladowy jest i dyngus był mokry ;p Ładne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. świetne zdjęcie :) zazdroszczę tych włosów.
    zapraszam do siebie ;*
    http://marika-style.blogspot.com/ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Mój piątek 13-go był do *** but mi się rozwalił i w ogóle szkoda gadać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥