10 maja 2012

Sorenson/Scyzoryki Przebój Roku

Cześć!
Korzystając z pięknej pogody i kolejnego dnia wolnego, wybrałam się na zdjęcia. Mam nadzieję, że rozpoznajecie biżuterię Sorenson, która w słońcu przepięknie się błyszczy! :)



Powracając do muzyki, jestem nominowana w Festiwalu Scyzoryki 2012. Tak, tak nic nowego :))
Nie w jednej,lecz dwóch kategoriach!
Jeśli chcecie, możecie pomóc mi(a już nie takie rzeczy nam się udawały! :)) wysyłając SMS o treści:

Kategoria Przebój Roku: (piosenka Goodbye)
PRZEBOJ.98 na numer 71466
 
Kategoria Soliści:
SOLISCI.14 na numer 71466

Koszt każdego SMS'a to tylko 1,23 z VAT. Jak wiecie każdy jest na miarę złota.
Z góry dziękuję za wsparcie.

Miłego popołudnia! :)

61 komentarzy:

  1. ależ Ty jesteś śliczna Moniś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcia troszkę prześwietlone przez co słabo widać wisior :( ale nie wątpię, że zobaczę go jeszcze nie raz :)
    życzę Ci powodzenia w tym głosowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżby za słoneczny dzień? :) Zawsze można wrócić do poprzedniej notki :)
      Buziaki!

      Usuń
  3. ale ty ładna (; śliczne masz oczy :D a dasz tu jakieś filmiki jak śpiewasz (;?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie moje piosenki są opublikowane na Youtube.
      Odnośnik jest na blogu po lewej stronie :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Dziękuję :) pamiętam jak kiedyś zobaczyłam ją u pewnej blogerki, a teraz sama ją mam <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w festiwalu. :) Piękne zdjęcia! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie, nie :) Ona miała różową i nawet mnie nie zna, po prostu zainspirowała mnie i dzięki niej poznałam tą markę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny naszyjnik :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka Ty jesteś ładna! Zazdroszczę Ci! :( Rzęsy masz cudne, chciałabnym takie i oczyska ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, jakie Ty masz przepiękne oczy

    OdpowiedzUsuń
  10. E tam nie denerwuję :D denerwuję się trochę :D a najbardziej będę przed ustnymi :D
    jezu jakie Ty masz długie rzęsy:OO

    OdpowiedzUsuń
  11. Do precyzyjnych kresek to mi jeszcze trochę brakuje, ale staram się ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo, widzę, że jestes z mojego regionu :)
    Ale śliczne oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne masz oczy : ) i dziękuję ; *

    OdpowiedzUsuń
  14. swietne zdjecia,piekne masz oczy!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz! Uwielbiam Twoje rzęsy! : )

    OdpowiedzUsuń
  16. A nie za dobrze, ale coś tam napisałam :p

    OdpowiedzUsuń
  17. powodzenia w konkursie :) ślicznie wyszłąś , masz specyficzną urodę, pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. powodzenia w konkursie :) ślicznie wyszłąś , masz specyficzną urodę, pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne fotki na nagłówek :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Powodzenia w konkursie. ;d
    Szczerze pierwszy raz o Tobie słyszę...
    Już wklepuje Twoje dane na Yt i będę słuchać.;d

    OdpowiedzUsuń
  21. ładnie ci w tej zieleni *.*

    OdpowiedzUsuń
  22. jesteś przepiękna! zazdroszczę ci urody :) po za tym rzęsy masz niesamowite *-*
    obserwujemy? http://deleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne zdjęcia, śliczne oczy, tylko podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz świetny blog wiesz? :) na pewno będe tu zaglądać częściej :) Obserwujemy? buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
  25. Niezmiernie mi miło z tego powodu ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczne zdjecia . Masz bardzo fajną grzywkę . Zapraszam do mnie w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczna jesteś! :)
    ja już obserwuję, mam nadzieję, że ty zrobisz to samo. Pozostaw po sobie jakiś ślad.♥ polubiłam cię na fb, mam nadzieję na rewanż;*

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana, masz prześliczne oczka :* w ogóle cała jesteś śliczna :)
    Obserwuję kotek i mam nadzieję, że mogę liczyć na rewanż? :)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne zdjęcia :)
    jesteś śliczna<3
    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  30. Spróbuj, polecam bo genialne są! :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziękuję za komentarz.
    śliczne zdjęcia, ale masz rzęsy <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Excellent Working Dear Friend Nice Information Share all over the world.bicycle shops near london olympic.God Bless You..
    london olympic bicycle company

    OdpowiedzUsuń
  33. Muszę przyznać, że jesteś bardzo fotogieniczna! :) + śliczne oczy ;D
    Dziękuję za komentarz i zapraszam częściej!

    OdpowiedzUsuń
  34. piękne zdjęcia! Masz śliczne oczy!

    Idzie mi nieźle, jestem na razie zadowolona. Trzymaj kciuki we wtorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczne masz włosy! :)
    no to ja obserwuję i prosiłabym o to samo! ^^

    OdpowiedzUsuń
  36. O, tak zgadzam się, powinnaś częściej robić zdjęcia!!! Masz taki ładny pyszczeeek!

    OdpowiedzUsuń
  37. ja również , aa Twoooje oczy są poprostu obłędne !

    OdpowiedzUsuń
  38. OMG
    Masz piękna twarz.I te oczy <3
    Bardzo fajny blog.Będę tu zagladać.
    Inka: *

    OdpowiedzUsuń
  39. Masz śliczne oczy kurczę ;))

    OdpowiedzUsuń
  40. Do twarzy Ci w grzywce. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥