15 maja 2012

Co za dzień!

Jest wtorek, godzina 7.00. Jeden z najdłużej ciągnących się dni w szkole. Już od rana słyszę "Było coś zadane? (...) Dasz spisać?"  Tuż przy pokoju nauczycielskim wywieszane są zastępstwa. Zamiast dwóch polskich, dwie historie(pomijając jedną normalnie w planie). Później jeszcze te wszystkie stężania molowe i procentowe. Dałam radę :) Po godzinie 13 okienko. "Gdzie by tu się podziać?" Za oknem ponuro, pada.
"No to zostajemy." Nie było tak źle! Akurat był czas na przepisanie dzisiejszej lekcji z chemii, którą zabrały mi wszelakie stężenia. Ósma godzina minęła o dziwo szybko. Taaa, tylko pogoda wcale się nie poprawiła. W tej sytuacji nie pozostało nic innego, jak szybkie gnanie na przystanek(pobiłam swój rekord!!haha:))
Dzięki Bogu w domu czekała na mnie świeżo zaparzona kawa z plackiem, która od razu postawiła mnie na nogi.

Jakie wrażenia towarzyszyły Wam podczas dzisiejszego dnia? :)

35 komentarzy:

  1. Ja dziś miałam koszmarny dzień *.*
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękności ;)

    mój dzień był nawet w miarę : targ, gotowanie, sprzątanie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie... sprzątanie, ćwiczenia, zdjęcia i spacer w deszczu.:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz śliczne włoski takie grube;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za odwiedziny i miły komentarz :) zachęcam do częstszych odwiedzin!
    btw masz prześliczne włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też tak zawsze mam, jak wchodzę do szkoły to pytam:
    Było coś zadane.?? :00
    Śliiiczna.! ;**
    zapraszam do mnie na nową notkę i do obserwowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wrażenia po dzisiejszym dniu? Strasznie spac mi się chciało:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój dzień był bardzo nerwowy,ale najważniejsze że wszystko dobrze się skończyło;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ojejku Twoje włosy są super:)
    mój dzien podobnie wygladał^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz bardzo ładny kolor włosków :D
    Ja dzisiaj cały dzień przysypiałam, masakra.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak pogoda jest strasznie okropna.. A ty wyglądasz Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pikene zdjecia :D jestes przesliczna ;) ! ajj czasy szkolne ;) jak ja tesknie za tym ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja chce do szkołyyyyy! :-) Kawa i place, brzmi bosko <3 Masz śliczny sweterek! Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. wlasnie- ja tez bym z checia wrocila do szkoly :) - sliczny sweterek -popieram :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie też pogoda paskudna , ładne zdjęcie ;)

    Obserwuję i liczę na to samo ;*

    http://michikooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. mm placek , narobilas mi ochoty ;)
    straszne są takie dni . Nie znosze deszczu.. nic mi sie wtedy nie chce ,a do tego moje wlosy nie wygladaja wtedy najlepiej hihi ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. jesteś śliczna ! ;) dodaję blog do obserwowanych ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. I just found your blog and I think it is amazing.I am following you now,under name Lilie Marlen,but I don't use any photos so I will be last one on your follower list.I will be honored if you come visit my blog and follow it if you like it Have a nice day
    http://liliemarlen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja akurat wtorek spędziłam świetnie, najpierw kino, później rodzinna impreza, dzień szybko zleciał mimo niemiłej pogody. :)

    Pozdrawiam!

    P.S. Zapraszam do brania udziału w konkursie na moim blogu: http://itspaulinab.blogspot.com/2012/05/konkurs.html! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super blog.
    Będę wpadać częściej a ciebie w wolnym czasie zapraszam do mnie .
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. hehehe, bardzo ładnie tu wyglądasz.. bardzo łądna jesteś :)!
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. dzięki, że mnie obserwujesz :) Ja Ciebie teraz również i zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny blog!
    niesamowita dziewczyna z Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak Ty slicznie wygladasz na zielonym tle :D:D

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny blog ;)

    OBSERWUJEMY , http://wspomnienia-zostaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. wow , jaka jesteś śliczna :):) !

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale ślicznie wyglądasz, masz taką pozytywną, miłą twarz! I te oczy, a włosy.. Włosy są według mnie prześliczne :) O nie mów mi nawet o stężeniach molowych i molach, bo ja chemii mam po dziurki w nosie.. :) Nie było mnie 3 tygodnie w szkole z powodu choroby i ominęło mnie 12 lekcji rozszerzonej chemii. Teraz to nic nie ogarniam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. dzięki, też obserwuję!
    podeślij jakieś linki na yt do swoich piosenek :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. youtube.com/user/monikaozdoba zapraszam serdecznie :)

      Usuń

Dziękuję! ♥