25 maja 2012

It's friday!

Cześć!
Troszkę mnie tu nie było, ale już nadrabiam zaległości! :)
Nadchodzący miesiąc czerwiec, będzie chyba najbardziej zabieganym miesiącem w którym poprawy ocen, referaty i wszelakie prezentacje zwiększają się dwukrotnie. Do tego jeszcze ciągnące się w nieskończoność godziny lekcyjne, gdy za oknem wiosna bawi się w najlepsze:


No aaaale.... nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło! :)
Obok książek, w poczekalni, znajduje się także nowa piosenka od Dave'a. Zdecydowanie szybsza od Somewhere In Time, więc niedługo się za nią zabieram. Can't wait!
A Wy jak zamierzacie spędzić ciepły, piątkowy wieczór? :)


Buźka!

27 komentarzy:

  1. śliczny nowy nagłówek i śliczne foteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zapewne przy książeczce, albo oglądając film . ;)
    Natuat fotki mega . ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. zamierzałam spędzić ten wieczór gdzie indziej, a znów wylądowałam przy komputerze... ;)
    miej się na baczności, bo szykuję konkurs ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zamierzam go spędzić, przed laptopem komentując blogi ! :)
    Świetne zdjęcia . ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo widzę noawe zmainy w nagłówku Świetny jest !
    A zdjęcia są Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie , fajnie .!

    pozdrawiam .!

    zapraszam do mnie ;

    http://zaainspirowanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. zdjęcia czarujące ;)
    zapraszam do mnie :))
    mam pytanie , ile zarabiasz na tym blogu ??

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zdjęcia :)
    pozdrawiam i zapraszam na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne zdjęcia:)
    zapraszam do mnie minkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Te wiosenne widoki to moje wielkie pocieszenie...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie, genialny blog! Jeny alee jak ci zazdroszczę urody! *.*

    Zapraszam do udziału w konkursie organizowanym na moim blogu :) Do wygranie śliczny naszyjnik kot :)

    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/2012/05/konkurs-wygraj-przesliczny-naszyjnik-z.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog . !
    Dodaję się do obserwantów . ;D
    Zapraszam do mnie http://naturalnieee-malinowaa.blogspot.com/ . ; ))
    Proszę dodaj się do obserwantów . ; *
    Jeszcze raz zapraszam i pozdrawiaam . ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Po pierwsze to muszę po raz kolejny napisać, że jesteś prześliczna, a po drugie- nie taki diabeł straszny jak go malują, czerwiec minie szybko, zobaczysz. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. serio, bardzo ładna jesteś :)

    zapraszam na nowy post.

    OdpowiedzUsuń
  15. juz coraz mniej do konca ..czas leci bardzo szybko ! ani sie nie spostrzezesz beda wakacje !
    Zdjecie baaardzo ładne !
    buziak

    OdpowiedzUsuń
  16. Great blog dear! ♥

    I'd love if you visited my blog at Missingsparkles.com.
    Let me know, if you would like to follow each other on Blogger and/or Bloglovin and Facebook. :)

    ♥,
    Minna

    OdpowiedzUsuń
  17. Beautiful sunny pictures! Loving summer ♥


    Greetings from Finland,
    curiousnoora.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. I follow you too now plus liked your FB page! =) xx

    OdpowiedzUsuń
  19. Those flowers are so pretty! And I love the style of photos!
    I would love for you to visit my blog sometime!!
    :)
    Allison
    afashionfiles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ładne zdjęcia;)
    fajne wyglądasz na tym ostatnim ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. super ! ;>
    http://fila-kaja-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥