3 maja 2012

Lepiej późno niż wcale :)

Cześć!
Teledysk nagrany moi Drodzy! :) Właśnie go składam, ale końca jak nie było, tak nie widać. Ślęczę już nad nim dobre pięć godzin i czuję, że nie zdołam dodać ani sekundy więcej... Powinnam już dawno spać, ale jak zwykle chcę zaskoczyć samą siebie i zrobić go w tym samym dniu w którym nagrywałam. W sumie są jakieś tego plusy-piękna, ciepła noc, siedzę przy otwartym oknie, nawet nie zapalam światła, bo księżyc woli mi potowarzyszyć, a także otrzymałam nowe propozycje w sprawie bloga! :)
Szukając fragmentów nadających się do video, wpadłam przypadkowo na zapomniany folder zdjęć, które niedawno zrobiłam.. Ach, to moje zamotanie :) Także z lekkim poślizgiem chcę pokazać Wam małą zmianę-grzywkę:
  

Idę poczytać jakieś romansidła, które ostatnio wypożyczyłam.
Miłej nocy!

25 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcie:) jeżeli to nie tajemnica to zielony kot sam sie do ciebie zwrócił?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadna tajemnica! :)
      Napisałam maila, przez co zawarłam współpracę :)

      Usuń
  2. Czekam na teledysk;* Pięknie wyglądasz w grzywce;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam nie lubię czytać romansideł :D ciekawy blog :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba nie :) teraz mam lektury innego typu... np. zasady bhp albo maszyny górnicze :(

    OdpowiedzUsuń
  5. A pochwalisz sie nim ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz przesłodki pyszczek. :) Co czytasz?

    OdpowiedzUsuń
  7. A no lubię, lubię.:D Ale muszą być dobre. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też jestem zwolenniczką grzywki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ŁAdne fotki:) Czekam na teledysk:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. nooo to czekam czekam na efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też chętnie zobaczę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie Ci w tej grzywce:)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. No to czekam na jego publikację. :)
    Śliczna jesteś! :>
    Powiesz mi jak obserwować twój blog, bo nie widzę jakiekolwiek znaczku gdzie bym mogła go zaobserwować? :(
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze sobie nie ustwiłam nowego wyglądu bloggera, bo nie mogłam się w nim połapać, ale później i tak będzie on na stałe ;/ Nie wiem czemu nie mogę Ciebie obserwować, poszukam..to jak znajdę to dam Ci znać. :)

      Usuń
    2. Już znalazłam! ;p
      ja weszłam w swój profil i aktualizacje bloga i tam było, żeby dodać bloga po adresie URl i dodałam Cię-mam Cię! :)

      Usuń
  14. super zrobione zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥