19 maja 2012

mojetakiete

Hej!
Wczoraj po powrocie ze szkoły byłam mile zaskoczona-w ekspresowym tempie otrzymałam przesyłkę, o której rozmawiałam niecałe 2 dni wcześniej. Bardzo dziękuję!

Jak każda dziewczyna, lubię nowe rzeczy i z trudnością przychodzi mi wybieranie tej jedynej :)
Po namyśleniu, zdecydowałam się na sukienkę, którą znajdziecie tutaj: KLIK
Sukienka MARLENA (dlaczego nie Monika?:)) ma prosty krój, dzianina miękko otula sylwetkę, więc może właśnie dlatego lekko prowokuje płeć przeciwną (sprawdzone,działa! :))
Okazało się, że firma ma również Facebooka,  gdzie bez zastanowienia kliknęłam „lubię to”
Zakończenie wczorajszego dnia spędziłam na występie Kabaretu Pod Wyrwigroszem, który przyjechał na Dni Ostrowca 2012.






Ciuszki z mojetakiete.pl są niewątpliwie kuszące, więęc..... Dziewczyny!
Co powiecie na wygenerowanie dla Was indywidualnego kodu rabatowego uprawniającego do zakupu  dowolnego produktu o 15% taniej? Czy nie brzmi kusząco? :)
Dajcie znać w komentarzach!
Miłego wieczoru :)

80 komentarzy:

  1. jakie ty masz śliczne oczka! (;
    bardzo podobają mi się zdjęcia (; świetny kolorek sukienki ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna sukieneczka, taka delikatna

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie na tobie leży ta sukieneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. u are lovely! following u sweetie! follow back and please like my Facebook page :X

    Fashionspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  5. no no kochana!
    pieknie Ci w niej..

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło mi : ) a sukieneczka jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  7. ZAPRASZAMY ! http://paaraadisee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. great this dress honey, i love yellow!

    nice to meet your blog!

    xx

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczne zdjęcia! masz na sobie bardzo ładną sukienkę :)
    zapraszam, http://deleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. you look lovely! your hair is just perfect :)

    OdpowiedzUsuń
  11. You have such lovelu dress and I love shoes too . Would you like to follow each other ? if you do , let me know :)


    Maja

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku nie dziwię się że prowokujesz chłopców :) Jesteś bardzo ładna! A ta żółta sukienka... :)))
    Zapraszam do siebie i liczę na komentarz
    http://book-z-wami.blogspot.com/ ----> BYŁOBY MI MIŁO GDYBYŚ DODAŁA MNIE DO OBSERWOWANYCH, OCZYWIŚCIE JA JUŻ TO ZROBIŁAM NA TWOIM BLOGU ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładnie ci w żółtym :))
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałam Cię zaprosić na moje rozdanie Lemon Lovely
    http://paulina-zukrowska.blogspot.com/2012/05/rozdanie-lemon-lovely.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  15. Thank you , follow you , too ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądasz w tej sunkience :) lubię ten sklep :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie lubię już tego McDonald'sa, bo wszystko się kiedyś przeje. A kiedy jesz to 3 dni z rzędu to naprawdę masz już dość. :P fajny blog, będę tutaj wpadać częściej na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznieee :P
    Kochana przysmak kupiłam w Niemczech , w lidlu ,także można się rozejrzeć za nim w tym markecie w Polsce . : D Pozdrawiam .
    Pewnie ,że mozemy obserwować , ja już obserwuje ;d

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczna sukienka! :) pasuje do Ciebie ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna sukienka ;)
    A co do moich rzeczy z modeliny to wszystkiego nauczyłam się sama ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. nie słyszałam o tym sklepie ;d

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładnie wyglądasz ;)
    Te buty są świetne ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. What a lovely dress! :-)

    www.kimgodschalk.com

    OdpowiedzUsuń
  25. dziękuję kochana za życzonka

    OdpowiedzUsuń
  26. Widzę zmiany, nagłówek i więcej Ciebie, mam nadzieję, że będzie jeszcze więcej.:)
    Sukienka cudnie leży! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślicznie. :) B. ładny nowy nagłówek. :)

    K. - Kamil. ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. BARDZO FAJNY BLOG!!!

    ZAPRASZAM DO MNIE!!!

    OBSERWUJEMY?

    OdpowiedzUsuń
  29. Kod rabatowy ? Kuszące ! ;D
    Świetna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuję! :o
    Śliczna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  31. Faktycznie sukienka bardzo seksi, więc wcale nie dziwię się, że działa na męskie spojrzenia!;) Bardzo podoba mi się. Gdybym mogła chodzić w sukienkach na pewno kupiłabym sobie taki okaz:) Poszperam na stronie, może i ja znajdę coś dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. You are such a pretty girl with nice hair style...
    nice dress you wore... It suits on you...

    Follow my blog at
    www.arikayasmine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Thank you for your lovely comment!!!
    Yes! Sure! We can follow each other!!
    I follow through GFC as "Filipa Moreira"!

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna sukienka, wspaniale na Tobie leży :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Excellent Working Dear Friend Nice Information Share all over the world.God Bless You.
    used cycles london uk
    used cycles london
    used bicycles london

    OdpowiedzUsuń
  36. Thank you for your comment on my blog, I'm following you - hope you'll follow back :) love your yellow dress!

    http://Heidi-likes.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I've nominated you for the versatile blogger awrd, congratulations :) please see my blog to verify it, lots of love, Heidi xx

      http://Heidi-likes.blogspot.co.uk

      Usuń
  37. calkiem fajna ta sukienka :) kolor ma ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ślicznie wyglądasz,pasuje ci ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajny blog :D Masz może ochotę obserwować nawzajem ? Zapraszam : http://pamietnik-kariny.blogspot.com/ :) Jeśli dodasz się do obserwatorów zostaw linka na swój blog w komentarzu, a na pewno się odwdzięczę <33

    Jeśli masz ochotę nawzajem obserwować, proszę sprawdź czy na pewno jesteś u mnie w obserwatorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Hello dear,
    maybe you would like to follow each other's blogs with GFC or via bloglovin? or even both?

    wolffashion.blogspot.com

    have a nice day!
    gV

    OdpowiedzUsuń
  41. Zaktualizowałam post, takze efekt możesz zobaczyć tuż po malowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wooow, what beautiful pictures! Your dress is really awesome, i love the colour and you look really great with it!! Perfect location!

    Hope you visit me on my Blog
    fashionobsession-mieni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Uuuuu, niezła :-) Śliczne wyglądasz w takim soczystym kolorku :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  44. super sukienka!:) zapraszam na moj blog:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Great blog! I'm a new follower =)

    OdpowiedzUsuń
  46. Sukienka meega ^^ A Twoja grzywka *.* <3 ! Czytam regularnie. ;] Zapraszam... ;p

    OdpowiedzUsuń
  47. Pierwszy raz zrobiłam i czekam aż postoi w lodówce i będę probować :D
    http://wszystkoogotowaniuks.blogspot.com/2012/03/saatka-z-zupek-chinskich.html z tego przepisu :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Fajna sukienka :D
    Dodałam do obserwowanych ;>

    OdpowiedzUsuń
  49. Thanks for following! I'm following back :)

    OdpowiedzUsuń
  50. ładne zdjęcia, zieleń!♥

    OdpowiedzUsuń
  51. fajny kolor sukienki pqaua1991

    OdpowiedzUsuń
  52. miało być ♥ zamiast jakiegoś dziwnego czegoś na końcu zdania :/

    OdpowiedzUsuń
  53. nie lubie zoltego, ale w tej sukience i kolorze ty wygladasz dobrze :)


    zapraszam do siebie na ogladanie inspiracji i na nowy konkurs www.fancyicon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. pięknie Ci w tym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Hello! After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot"
    For this is the very simple, just follow our blog, enter your Country, your blog url, and you will automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world to share with us the different passions, fashion, paintings, artwork, photos, poems and so be able to find in other countries people with similar passions.
    I think this community could also interest you.
    We ask that you follow the blog "Directory"
    Follow our blog gives you twice as many possibilities of visits to your blog! Thank you for your understanding
    Please follow our blog is very appreciate
    Have a great day with the hope that you follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    Regards
    Chris
    I follow you blog
    To find out, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. bardzo ładna sukienka ;)
    http://afterjanis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. ładna ta sukienka :)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  58. P.s. A w kuchni jeszcze mam do tego kefir z nich:D

    OdpowiedzUsuń
  59. cute dress, love your hair very pretty <3
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. śliczna sukienka. <3 i ogolnie caly zestaw. obserwujemy.? zapraszam do mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. cudna ta sukienusia:) i kolorek<3

    OdpowiedzUsuń
  62. śliczna sukienka!


    Pozdrawiam!

    eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥