6 maja 2012

Podsumowanie

Tego tygodnia zdecydowanie nie mogę nazwać letnią, wymarzoną przerwą majową. Pomimo to, że minęła ona w okamgnieniu, miała także wiele szczęśliwych dla mnie cyfr:

Zakładając tego bloga, nie myślałam, że znajdzie się choć jedna osoba(pomijając moją Mamusię :)), która będzie czytała moje wypociny. Teraz mamy już 10,000 wejść, za które każdemu z osobna dziękuję!

Podobna sytuacja jest z kanałem na Youtube. Początkowo nie miałam pomysłu na dodawanie filmików, aż do sytuacji przymusowej - jeśli piosenka"Fly Away"ma być puszczona w telewizji, musi mieć teledysk. Tutaj kołem ratunkowym była moja siostra, dzięki której wszystko kontynuuje się do dziś. Po krótkim czasie niespodzianek ciąg dalszy - propozycja nagrania piosenki.
Kto by pomyślał, że będę współpracować z kimś, kto jest na drugim końcu świata?! Początkowo czarno to widziałam (odległość, język, czas) lecz teraz sama się z siebie śmieję! :)
Dave okazał się niesamowicie sympatyczną osobą, która nie raz pokazała swoją umiejętność muzyczną, jak i kabaretową :) Język nie stanowi tu żadnych barier, a wręcz przeciwnie, mogę ćwiczyć go pod okiem prawdziwego Amerykanina :)
Wczoraj dodałam video, a dzisiaj zobaczyłam to:


Liczba wyświetleń filmów osiąga prawie 41,000.

Jesteście niesamowici.
Niedawno chciałam sprawdzić swoje możliwości, więc wysłałam zgłoszenie do Świętokrzyskich Scyzoryków 2012. Wiedząc, że zgłoszeń będzie co niemiara, nie nastawiałam na dobre wiadomości, bo zaskoczenie jest wtedy dwa razy większe. Jednak udało się. Kochani, nigdy nie rezygnujcie ze swoich marzeń, nawet jeśli wydają się Wam nieosiągalne. Jedyną osobą, którą musicie pokonać, ta, która sprawia, że stają się one niemożliwe, jesteście Wy sami. Więc pokażcie na co Was stać i nie dajcie się! :)
Wierzę w Was z całego serca,
Monika

13 komentarzy:

  1. Powodzenia w dalszym blogowaniu;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę dalszych sukcesów, kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!;) Ja już widziałam takie radio jeszcze przed tym jak mój kupiłam. Koleżanka z klasy w gimnazjum mojej Sis miała taki od Philipsa. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję z całego serduszka:*

    OdpowiedzUsuń
  5. not o super, ciesze sie z osiągniec i oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oby tak dalej Moniś ;)

    a co do telefonu miałam już C3 z tą klawiaturą i był cudowny trzymał 2 tyg :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za komentarz i zapraszam częściej! ;)
    Gratuluję :D i życzę dalszych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję Aniołku i życzę samych takich sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze no gratuluję tylu sukcesow i oby tak dalej!!:D

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje !!
    http://the-simple-styles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥