4 maja 2012

Somewhere In Time VIDEO

Hej Kochani!
Cieszę się, że w komentarzach wyraziliście chęć obejrzenia video, dzięki czemu migiem zabrałam się do pracy! Teledysk już widnieje na moim kanale Youtube. Jak już mówiłam piosenka trochę spokojniejsza, ale zarazem klimatyczna, w sam raz na ciepłe(jak dotychczas) wieczory. Mam nadzieję, że Wam się spodoba:
 
Jeśli chcecie, możecie na mnie zagłosować w Festiwalu Scyzoryki 2012:
SOLISCI.14 pod numer 71466 (koszt 1,23 zł)
Każdy głos jest dla mnie cenny!

Aby dowiedzieć się więcej o Festiwalu, słuchajcie Radia Fama (godzina 16.00) oraz Radia Kielce (godzina 18.15) w każdy piątek! :)
 Buziaki!

27 komentarzy:

  1. Ale masz delikatny głosik.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne, przyjemne dla ucha ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy Twoj teledysk?:) bardzo fajnie wyszlo :) ale lepiej byloby jakbyś troszę głośniej śpiewała ;d albo troszkę podkład ściszyła :));p

    OdpowiedzUsuń
  4. ale masz głos hipnotyzujący ;) śliczna piosenka ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. no szło całkiem nieźle ale nie czuję się pewna z matmy bo jestem humanistką :D

    OdpowiedzUsuń
  6. nie moj klimat,ale wpada w ucho:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Już oglądnęłam, posłuchałam i skomentowałam na yt. Mój komentarz czeka na twoją akceptację. Pięknie śpiewasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW świetny wideoklip:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana trzymam kciuki za twoją karierę :* :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też 3mam :D ŚWIETNAAA JESTEEŚ!!!:d

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam wszystko co się da, niech się najlepiej wiedzie ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie tu ! :D
    otagowałam cię :D

    zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. ale śliczny masz głos. :*
    Podoba mi się. :-)

    dziękuję za komentarz na moim blogu. :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownie, życzę sukcesów:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne :D

    ~`Dziękuję za komentarz u mnie ;D
    wpadaj częściej xd

    OdpowiedzUsuń
  16. Piosenka dobra na letnie upały :)
    Dziękuję bardzo za komentarz!

    OdpowiedzUsuń
  17. masz ładny głos i jesteś prześliczna-dobry materiał na gwiazdę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaraz posłucham. ;)
    Ale myślę, że z takim głosem (sądze że taki jest z poprzednich komentarzy) zajdziesz daleko, może wybierzesz się do X factor, mam talet lub innych. ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Oglądając teledysk, Twoje zdjęcia, czytając Twojego bloga i słuchając jak śpiewasz jestem pełna podziwu. Trzymam za Ciebie kciuki i wróżę karierę!


    Na naszym portalu Silesiayoung został umieszczony krótki reportaż z wizyty w naszym miejskim schronisku dla zwierząt, bardzo zależy nam na tym, by dotarł on do szerszej ilości osób, więc serdecznie na niego zapraszam i zapowiadam, że za komentarze tam pozostawione również się odwdzięczamy:
    http://silesiayoung.pl/schronisko

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastycznie śpiewasz i zgadzam się z tymi komentarzami wyżej masz świetny delikatny głos :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥