2 maja 2012

Somewhere In Time

Hej Kochani!
Czy u Was też tak pogoda dopisuje? Weekend majowy, temperatura +20 stopni-aż chce się żyć! :)
Jak już wspominałam nagrałam nową piosenkę-Somewhere In Time, w której Dave podkładając chórki dodał niesamowitego uroku. Tak więc wczoraj nagrywaliśmy parę ujęć do teledysku, ale słońce dając znak "czas na koniec" zaczęło tak ogrzewać nas promieniami, że za pracę ponownie zabieramy się dziś. Efekty wkrótce na Youtube, a może nawet uda mi się dodać tutaj parę zdjęć  :)

Przypominam także o Festiwalu Scyzoryki 2012! Możecie na mnie zagłosować wysyłając SMS o treści: SOLISCI.14 pod numer 71466 koszt 1,23 (z VAT)
Trzymajcie się ciepło :)


12 komentarzy:

  1. dzisiaj jest ciepło, chociaż niebo trochę zachmurzone ; /
    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie od rana słonko świeci ^^
    dzięki w jego imieniu c:

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie prawie 30*C.. masakra! :D

    Jeśli lubisz opowieści grozy, zapraszam: zielarka666.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale dziś raniutko było zimno wrrr ;) ale potem już ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią posłucham!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chce zobaczyc efekty ;)) Dziekuje za komentarz :))

    OdpowiedzUsuń
  7. super blog, pozdrawiam i zapraszam na http://lorajna.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice blog <3 Follow you :)

    Emma

    http://emmawunderbar.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥