8 maja 2012

Sorenson

Hej,
Jak Wam ostatnio wspominałam, mam parę dobrych wieści dotyczących bloga. Dzisiaj czas na jedną z nich-dostałam dzisiaj przesyłkę od firmy z biżuterią Sorenson
Jest to firma produkująca sztuczną, ręcznie wyrabianą biżuterię, która już od wielu lat cieszy się uznaniem w środkowej i wschodniej Europie. Nowoczesny design, najwyższa jakość wykonania i niskie ceny - to cechy charakterystyczne biżuterii. Wyroby pokryte są złotem i srebrem z wykorzystaniem znanych w całej Europie kryształów CRYSTALLIZED Swarowski Elements oraz Preciosa. Ważną rzeczą jest stosowana przez firmę profesjonalna technologia, zabezpieczająca przed ścieraniem.
Spodziewałam się małego upominku, więc to co zobaczyłam sprawiło, że wolnym dniem cieszę się jeszcze bardziej, bo mogę wszystko po przymierzać!


Wszystkie dodatki które dostałam są antyalergiczne, a niektóre nawet z elementami kryształków Swarovskiego. Kilkanaście przecudownych wyrobów firmy sprawiło, że muszę szukać kolejnego miejsca dla biżuterii :))






 
Najwygodniejszą rzeczą, jaka może być w tej biżuterii jest właśnie zapinanie. Przypomnijcie sobie, ile razy próbowałyście same zapiąć bransoletkę bezskutecznie? Teraz nic bardziej prostszego, zapinanie się zatrzymuje, zaś gdy już zahaczymy łańcuszek, możemy spokojnie go zapiąć. Za ten skracający czas(i nerwy:)) dodatek, ode mnie +100 punktów! :)
Miłego dnia!

29 komentarzy:

  1. Jej zazdroszczę tych drobiazgów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sklep i śliczna biżuteria.! Zapraszam do mnie.! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale tego dużo;) Kocham tego typu błyskotki;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna biżuteria. Ja jestem sroką tak więc kocham całą biżuterię bogatą w różne świecidełka! :P
    Jak zrobiłaś to obramowanie zdjęć z zaokrągleniem? Od dawna chciałam takie mieć, ale nie wiem jak ustawić?
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurcze:) ale tego dostałaś :)) też chcę!:D

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczna jest ta biżuteria :)
    pozdrawiam i zapraszam na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślałam, że jak tu zajrzę to zobaczę dziewczynę w krótkich, pewnie podniszczonych włosach. a co widzę? Piękną dziewczynę ( o pięknym głosie) i pięknych długich włosach! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak ja uwielbiam takie błyskotki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. alez skąd :D

    piękna biżu <3

    miłego dnia! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. bez ramek lepiej:)

    zapraszam na rozdanie
    http://owiecccckowa-szafa.blogspot.com/2012/05/owiecccckowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna biżuteria, chcę to wszystko ;d zmiane obramówek oceniam na plus. Pzdr i zapraszam do mniee ; d

    OdpowiedzUsuń
  12. Trochę daleko im jeszcze do perfekcji ale dziękuję ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudna biżuteria (;
    dodaję się do obserwatorów (;

    OdpowiedzUsuń
  14. Wypróbuj koniecznie, gwarantuję Ci że nie pożałujesz a jest on o wiele lepszy od peelingów ze sklepu! sama się o tym przekonałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, ile pieknych świecidełek! :) ZAZDROSZCZĘ! :)

    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Święto szkoły.. Eh.
    Są tylko przedstawienia , lepsze to niż lekcje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoje są długie, a moje...ciut dłuższe:P ;):*

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne.;]
    Sporo tego dostałaś. ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczna biżuteria :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥