12 maja 2012

Viva! Akcja dla zwierzat

Cześć!
Na początku chciałam podziękować za tak liczny odzew pod poprzednią notką. Wygląda na to, że muszę powrócić do częstszego robienia sobie zdjęć, hihi :)
Podczas sprzątania moich nut, natknęłam się na zamówioną 100 lat temu kopertę z Vivy! w której zostało mi trochę materiałów dotyczących akcji dla zwierząt. Pamiętam, jeszcze gdy byłam w podstawówce, bardzo chciałam pomóc koniom, które trafiają na rzeź, lecz nie wiedziałam jak. Już wtedy najwięcej emocji zbudziły we mnie zdjęcia, na których konie mające w oczach łzy, traktowane były jak bezcenna rzecz. Plakaty z tymi cudownymi stworzeniami wisiały na drzwiach mojego pokoju dobre parę lat i pod żadnym pozorem nie dałam ich nikomu odkleić. Mimo, że zawartość koperty już trochę leży, temat jest wciąż aktualny.
Kochani, zawsze jest odpowiednia pora na podjęcie jakichkolwiek działań, nawet tych najmniejszych.



W najbliższym czasie postaram się skontaktować z Vivą!
Buziaki

39 komentarzy:

  1. oj tak okrutne traktowanie zwierząt to coś okropnego ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć :) Nie tak dawno założyłam wraz z koleżanką , naszego wspólnego bloga o modzie. Być może masz ochotę wpaść? Może masz jakieś rady dla Nas, co możemy zmienić? Bardzo ważne są dla nas szczere komentarze i pozytywne zmiany, możesz również informować Nas o nowych postach z miłą chęcią będziemy czytać. Pozdrawiam!

    Ps. Jeśli ten komentarz w jakiś sposób Cię uraził, poprzez spam, to z góry przepraszam.

    www.mypassionobsessionlove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. nie cierpię ludzi, którzy tak okropnie traktują zwierzęta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Swego czasu bardzo intensywnie współpracowałam z Vivą! i walczyłam o prawa zwierząt, nadal ten temat jest mi bardzo bliski, jestem wegetarianka itp., ale już nie działam tak aktywnie.
    Ale naprawdę polecam :) Jako ludzie mamy obowiązek pielęgnować zwierzęta i zapewnić im godne warunki do życia, a zachowujemy się czasem jak najgorsze bestie

    OdpowiedzUsuń
  5. Nienawidzę ludzi złe traktujących zwierzęta... Kiedyś przez wiele lat byłam wegetarianką, ale ze względu na stan zdrowia muszę ję jeść w małej ilości - niestety. ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie rozumiem ludzi, którzy kupują i zabijają bądź też biją zwierzęta :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie zrozumiem osób, które tak źle traktują zwierzęta...
    Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, to jest okropne, zgadzam się.
    Niestety nie tylko konie są tak traktowane. Wydaje mi się, że niektórzy ludzie traktują zwierzęta jak przedmioty - rzeczy, które nie czują bulu (jak prezydent XD) i są przeznaczone tylko na mięso (głównie) :(. Zresztą zwierzaki przemysłowe to tylko jeden przykład. A pandy wielkie, tygrysy, nosorożce, rekiny? Nasze wnuki mogą ich nigdy nie zobaczyć, nawet w zoo, przez kłusowników, dla których ważne są tylko skóry (w przypadku rekinów płetwy), gdyż można zarobić na nich sporo pieniędzy.
    To na prawdę smutne, że ludzie potrafią być tak okrutni.
    omg, troszkę się rozpisałam, no ale cóż, ujął mnie ten temat. Może napiszę o tym post? Monika, będziesz moją inspiracją! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Również nie mogę patrzeć na krzywdę zwierząt :(

    Zapraszam do mnie prowadzę blog o dietach i odchudzaniu.
    Klik

    Dodałam Cię do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super blog . zapraszam do siebie .
    Milo będzie jeśli skomentujesz a
    jeszcze lepiej jak zaobserwujesz .
    Jeśli zaobserwujesz to wstawiam twój baner .
    Możesz nadesłaś własny lub ja zrobie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak, tez gardzę osobami, ktore nie szanują zwierząt .

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za komentarz
    A i cel też masz szlachetny obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  13. ja już zaobserwowałam
    rewanż?

    OdpowiedzUsuń
  14. nigdy nie potrafiłam patrzeć na cierpienie zwierząt czy ludzi.. zawsze powodowało to u mnie łzy

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznej to chyba tam nie ma żadnej :D
    biedne są te wszystkie zwierzęta dlatego jak najbardziej powinniśmy działać!

    OdpowiedzUsuń
  16. też brałam udział w akcjach vivy a nawet miałam swoje małe 'stowarzyszenie' ;) Gdzie można posłuchać Twojej muzyki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na mój kanał Youtube: youtube.com/user/monikaozdoba
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  17. prawdziwy muzyk z ciebie :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Wstrząsają mną takie akcje..

    OdpowiedzUsuń
  19. To jest straszne jak zwierzęta są czasami traktowane :(

    Masz super bloga, bardzo mi się podoba :)
    Zapraszam do mnie moniaaa-blogs.blogspot.com :)
    Obserwujemy? :>

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie z Twojej strony ,że interesujesz się losem zwierząt ! Tak trzymaj , kązdy z nas powinien pomagac.
    buziaki;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Straszne . Nie wiem jak tacy ludzie mogą żyć bezkarnie .
    dziękuję za komentarz na moim blogu .
    Jedziemy z chórem do Gdyni Głównej ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Doskonały pomysł - tak trzymaj ;)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  23. brak slow ale to nie fikcja a prawda
    obserwuje i zpraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  24. straszne : <<

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  25. Zmuszę się do ćwiczeń i mi się uda, dzięki, że we mnie wierzysz :D Przeraża mnie jak ludzie traktują zwierzęta :(

    OdpowiedzUsuń
  26. to jest okropne, co robią z tymi zwierzętami.

    OdpowiedzUsuń
  27. Straszne jest to jak zwierzęta są traktowane. :(

    OdpowiedzUsuń
  28. tez zawsze chciałam pomagać zwierzętom... zazwyczaj kończyło sie to na zbiórkach jedzenia dla schronisk
    dobry pomysł z tymi plakatami i vivą... ciekawe czy sie zainteresują
    Trzymam kciuki!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuje za odwiedziny u mnie i za komentarz :)
    Będzie mi miło gościć taki talent u siebie wśród obserwatorów, więc zapraszam :) ja przyłączam się do śledzenia tutaj :) ładne masz utwory coś już nie coś posłuchałam :)
    Co do wpisu nie lubie ludzi, którzy krzywdzą zwierzaki :( to okropne ehhh

    OdpowiedzUsuń
  30. Of course we can follow each other dear! I am your new follower now, please do the same <3

    ang-closet365.blogspot.ca

    OdpowiedzUsuń
  31. Ajj nie przesadzajmy ;)) zdjęcia te nie mają niczego takiego specjalnego w sobie ;))

    OdpowiedzUsuń
  32. ooo bardzo fjanie ze sie zjamuejsz takimi rzeczami :)) !

    OdpowiedzUsuń
  33. Masakra : /
    Ja na fejsie dostaję te newsy. Szczególnie nie mogę zrozumieć jak można mieć chęć na mięso z konia. Fajnie ,że dodałaś taki post. Pamiętajmy,że możemy podpisywać online różne petycje. Oczywiście trzymam kciuki za rozwój twojej kariery muzycznej ; *

    OdpowiedzUsuń
  34. To smutne gdy ktos tak traktuje bezbronne stworzenia :((
    Ja także byłam wegetarianka niestety wlasnie ze wzgledu na stan zdrowia mam to zabronione i musze spozywac mieso chodz w małych ilościach.
    Jestem chetna do organizowania wszelkich akxcji w obronie zwierzat. Goraco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥