31 maja 2012

Zakupy

Hej Kochani!
Mimo zapowiadającego się burzliwie dnia, promienie słońca nie dały za wygraną. Lekcje w szkole, miałam dość krótko, więc od razu pognałam na "małe" zakupy (czy jak wychodzicie do sklepu tylko po mały drobiazg, wracacie z pełną torbą zakupów?!). 5 minut przed odjazdem autobusu przypomniało mi się(Bogu dzięki!), że nie mam na czym nagrać piosenek na jutrzejszy występ-świetnie. Na szczęście w pobliżu był kiosk, więc rzuciłam szybkie "3 płyty CD, proszę" i nie zwracając uwagi mój zakup, schowałam go do torebki. Potem szybkie zerknięcie na zegarek-jeszcze 2 minuty, jeeeeesss! Pewnie domyślacie się, jaką miałam minę, gdy w domu takie oto wyjęłam płyty:
  

Myślę, że mina DJ'a będzie najlepszym rozpoczęciem mojego występu, nawet jeśli na zegarze wybije 23 :))
Oby Donald i Mickey przynieśli mi szczęście :)
Buźka!

27 komentarzy:

  1. hehe płytki są boskie :D takie pozytywne ;) ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę takie płyty;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia ;)
    Gdy ja dzisiaj wracałam ze szkoły złapał mnie deszcz masakra z tą pogodą.Raz upał a za chwilę leje.

    OdpowiedzUsuń
  4. płyty są świetne :D kurcze ja bym sobie taka zostawiła dla "kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahahah, przesłodkie są <3 :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi hi Świetne są :D Miałam kiedyś identyczne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hahaha płyty bardzo pozytywne haha xD

    OdpowiedzUsuń
  8. płyty sa genialne :D:D:D:D napewno przyniosa szczęście :P a mina dja będzie bezcenna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. How cute!
    And thanks so much for the sweet comment on my blog! Yes, of course I would like to follow each other!! I'm starting now and look forward to you following back!
    :)
    Allison
    afashionfiles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. płyty są świetne . :D
    obserwuję < 3

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie słodziaki :)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  12. hi,nice blog!follow us if you like our blog and we will follow you too!
    http://s4sisterstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne są (; Też kiedyś miałam identyczne;D a jaką piosenkę śpiewasz (;? ooowodzenia (;

    OdpowiedzUsuń
  14. aww so cute!

    http://mademoisellecharlotteanne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. hihi no nieźle z tymi płytami :)

    Powodzenia na występie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne płyty :)
    nowy psot u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. a dziękuję bardzo :D
    powodzenia na występie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Urocze płyty. :D Powodzenia z występem.

    OdpowiedzUsuń
  19. Miki! <3
    Nic, tylko czekać na płyty z Królem Lwem :DDD

    OdpowiedzUsuń
  20. No nie wierze :D super płyty:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥