28 czerwca 2012

music&me

Cześć! Wywiad jest już gotowy do opublikowania, więc pozostało mi tylko wybranie kilku moich zdjęć. 

Zegar odliczający czas do wakacji, niedługo zakończy swój czas triumfu. Podczas tych dwóch błogich miesięcy będę mogła zabrać się za nagranie moich piosenek, które czekają na nagranie dobre pół roku. Gdzie? Wszystkie zapiski, teksty, urywki myśli znajdują się w magicznym notesie, który towarzyszy mi (prawie) zawsze. W najgorszym wypadku zmuszona jestem pisać na chusteczkach :))
Dopiero wtedy, gdy tekst jest gotowy powstaje podkład, który najczęściej wysyłam do Dave'a prosząc o "kilka" wstawek gitary elektrycznej etc. Taki Dave ma ze mną los, ale dajemy radę, hihi :)
M

11 komentarzy:

  1. dasz radę- marzenia warto realizować kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie to czekamy na piosenki tobie to dobrze ze masz wakacje ja mam w sobote dwa egzaminy

    OdpowiedzUsuń
  3. To zanoszą się pracowite wakacje - oby udało Ci się nagrać jak najwięcej piosenek.

    OdpowiedzUsuń
  4. to czekamy na piosenki ^^
    pisanie piosenek na serwetce jest świetne ;D
    mam nadzieję,że wszytskie plany na wakacje ci wypalą (;

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana może będziesz kolejną gwiazdą! Powiedz mi przy okazji jeśli to możliwe jak wstawiłaś tą wtyczkę na facebooka bo ja jestem jakaś inna chyba bo za nic w świecie nie mogę;/

    OdpowiedzUsuń
  6. zegar odliczajacy dni do wakacji dla mnie stanie jutro o godzienie 14 :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w nagrywaniu ;) Czekam na efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A to Dave:) Nie zapominaj o notatniku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. ojej! to Ty taka uzdolniona bestyjka jesteś! super! ciśnij kobieto na szkło :) samych sukcesów Ci życzę :) głosik masz delikatny, sympatyczny, fajnie się go słucha. Sama muzyka jednak do mnie nie przemawia. Szukaj, pytaj, miej odwagę pracować z dobrymi (dobry nie musi być od razu znany, pamiętaj) muzykami. Daj Bóg, żeby Cię ktoś odkrył! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥