11 czerwca 2012

Euro 2012

Wszyscy o tym mówią, wszyscy się na piłce znają-Euro 2012 Proszę Państwa! :)

Milion euro gadżetów, które są już nawet w osiedlowych sklepikach, czy powieszone w samochodach biało-czerwone flagi nie dają choć na chwilę odpocząć od szału, jakie przyniosły ze sobą Mistrzostwa Europy w piłce nożnej. Reprezentacja Polski ma swoich fanów nawet w amerykańskim Chesapeake, zaś remis 1:1 w meczu z Grecją w żadnym stopniu nie zniechęcił wiernych kibiców do dalszego dopingowania naszej drużynie. Dobra zabawa i wspólne emocje sprawiają, że wspierać swoich faworytów możemy bez zbędnych podziałów. W tym przypadku po raz kolejny sprawdziło się stare przysłowie: „W jedności siła.” Zapewne podczas trwania meczu Wy też stajecie się "trenerami" i najlepiej wiecie jak zawodnik musi zagrać, żeby strzelić bramkę przeciwnikowi - "Na lewo podaj! (...) Omiń go! (...) Po prawej nie obstawiony stoi! (...) Szybciej do przoduuu! (...) Strzeelaaj! (...) Goooooool!" ... "Mógłbym zostać trenerem!" :)
Jak większość dziewczyn, niespecjalnie interesuję się piłką nożną(zdecydowanie przyjemniej ogląda się mecze siatkówki), ale muszę przyznać, że gdy na boisku zagrać mają Polacy, z niecierpliwością siadam przed telewizorem ubrana w biało-czerwone barwy, trzymając w ręce ulubione smakołyki, które prędzej czy później, po strzelonej bramce, lądują na podłodze."Szczotka,zmiotka i po sprawie..." Nie ma jak wspólne dopingowanie! (niedługo rywalizować będziemy z sąsiadami o nagrodę w kategorii "Najgłośniejszy Doping Roku" haha :)) Już teraz czekam na jutrzejszy mecz i kolejną dawkę emocji, którą zafunduje nam Rosja. Przewidujecie już wynik?


77 komentarzy:

  1. już się boję tego kolejnego meczu! ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też obawiam się tego meczu, ale wierzę w chłopaków - jak się zepną to i Hiszpanów pokonamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia ;)
    Ciekawe jak będzie z wtorkowym meczem... Ciekawe...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ajj to nie do końca tak, ponieważ za piłką nie przepadam. Ale wszędzie, ciągle ktoś coś na temat euro mówi, więc i mi się udzieliło. I o dziwo, nawet zaciekawiło ;o

      Usuń
  4. Śliczne zdjęcia i fajna bluzeczka :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję bardzo! ja również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ślicznie wyglądasz!(;
    włooosy <3!
    codziennie oglądam euro i to dwa mecze (; od kilku lat jestem zagorzałą fanką futbolu (;

    OdpowiedzUsuń
  7. Dołeczki są zaje...;) Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie euro jakoś nie dopadło, oglądam tylko mecze wtedy, kiedy Polska gra:)
    Bardzo ładne zdjecia, takie pozytywne i radosne, i chyba pogoda dopisała przy sesji. U mnie ostatnio ciągle szaro i deszczowo...

    Przy okazji, jeśli masz ochotę, zapraszam Cię serdecznie na moje pierwsze rozdanie na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. obstawiam 2:1.. obym się pomyliła,jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna koszulka, podoba mi się :)
    też obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już się nie mogę doczekać jutrzejszego meczu Reprezentacji Polski , chociaż inne mecze nie przykuwają tak mojej uwagi :)

    Bardzo ładnie wyglądasz. Zapraszam do mnie: http://stylebyilo.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tego nie wie nikt... : ) ale pozytywne zdjęcia- zwłąszcza to pierwsze, takie uśmiechnięte ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ty to takie radosne utalentowane dziewcze, tak trzymać ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy blog. Trzymam kciuki za naukę. W 100% popieram kreatywnych. Jeżeli masz ochotę obejrzeć coś z mody zawsze zapraszam do siebie
    BLOG O PROJEKTOWANIU itp... http://zapalov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ja nawet nie mam czasu na oglądanie ani kibicowanie :) uczestniczę tylko duchem w Euro :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja od rana zestresowana wieczornym meczem - obyśmy wygrali, obyśmy wygrali, obyśmy wygrali...

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam dołeczki w policzkach:) Są bardzo urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  18. O rany dziękuję - przemiło to słyszeć :)!
    Generalnie mam dokładnie tak samo w stosunku do Euro, ale jak dzisiaj jadąc do Pałacu na zajęcia zobaczyłam tych wszystkich kibiców, to nie sposób było nie czuć tych wszystkich szalonych emocji radosnego oczekiwania razem z nimi! Nie sądziłam, że ten klimat może być taki cudowny, tak więc i ja zasiądę dziś przed telewizorem pełna nadziei dla naszych :)

    OdpowiedzUsuń
  19. http://ck-fashion.blogspot.com/2012/06/shiny-box.html - w tym poście masz opisane zasady dzialania ShinyBox. Buziaki;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz piękny uśmiech :) Dziękuję za odwiedziny i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe jak to będzie..:(
    Co do meczu ja nie przewiduje wyniku :D bedzie co bedzie ;d byle by nie przegrali haha :D
    slicznota :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję ;) Odnosząc się do poprzedniej notki - nieźle śpiewasz! ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. U Ciebie też widać zmiany :)
    Brniesz do przodu i bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz cudowne włosy .o.
    Tez mam dołeczki ^^
    będę tu wpadać ;]

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz zdecydowaną rację co do szału wywołanego przez Euro:)
    Sama z chęcią siadam przy telewizorze gdy grają polacy:)
    Kiedyś uwielbiałam piłkę nożną, ale teraz już dużo mniej.
    Świetne zdjęcia i dołeczki<3

    OdpowiedzUsuń
  26. fantastic blog!
    Well done!
    Kisses from Italy! :-*

    Habanero Handmade

    BLOG: http://habanerohandmade.blogspot.it

    FANPAGE FACEBOOK: https://www.facebook.com/pages/Habanero-Handmade-Fanpage/119842804790054

    OdpowiedzUsuń
  27. też oglądam mecz tylko, wtedy gdy gra Polska no i Portugalia ;)
    śliczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam dołeczki, są takie słodkie :D śliczną masz bluzeczkę ;-) a na euro zerkam kątem oka jak mój facet ogląda ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. OHoh, dlaczego smucisz się, że masz dołeczki? Jedne z najpiękniejszych rzeczy u ludzi ♥ Sama mam i uwielbiam :)! Ludzie wyglądają z nimi uroczo :D

    www.turqusowa.blogspot.com
    Jeżeli podoba Ci się mój blog to proszę o obserwację i komentarze ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne oczy :) zdjęcia fajniutkie :) dodaję do obserwowanych i będę wpadać częściej :) + zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ślicznie wyglądasz. ;)
    musze ci to powiedzieć : moim zdaniem wyglądasz jak ta aktorka, która grała główną rolę w serialu " brzydUla". < oczywiście ona jest śliczna, tak jak ty> nie wiem dlaczego tak mi ją przypominasz hehe :D.

    OdpowiedzUsuń
  32. i jakie słodkie te dołeczki =) ja nie lubię nożnej, ale uwierz, że emocje które mi towarzyszyły w meczu otwarcia były ogromne!
    no i masz swietny kolor włosów~!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja tam się ogólnie Euro nie jaram, ale dziś oglądałam mecz z wielkimi emocjami :D I mocno kibicowałam! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wspaniale!!! obserwuje:*:*:*
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam kochana i zapraszam do mnie:):*:*:*:*!

    OdpowiedzUsuń
  35. Euro się jeszcze tak pożądnie nie zaczęło, a ja mam juz go dość. Ten cały hałas i zgiełk ;/

    OdpowiedzUsuń
  36. fajna bluzeczka i w moim ulubionym kolorze : Śliczne masz włosy!!
    Obserwuję i pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Aaa ja należę do dziewczyn, co kochają piłkę nożną :]
    PS
    Jesteś śliczna, super śpiewasz i masz fajny blog! :)
    Czy to jest sprawiedliwe?? :p xD

    OdpowiedzUsuń
  38. ales Ty sliczna! dodalam Cie do obserwowanych bo podoba mi sie u Ciebie,licze,ze wpadniesz do mnie i tez zostaniesz moja obserwatorka :) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  39. Oglądając mecze Polski an EURO 2012 też wcielam się w rolę trenera :pp
    Śliczne zdjęcia :D Podoba mi się Twoja bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Oglądałam wczoraj mecz. Nie spodziewałam się takiego wyniku.

    OdpowiedzUsuń
  41. Masz śliczne włosy <3
    Zapraszam do mnie: http://eiffla1997.blogspot.com/
    + oczywiście obserwuję
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. cute top!

    http://mademoisellecharlotteanne.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja się tam euro nie jaram.Ładne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam twoje oczy ! i bloga też :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Chciałam cię poinformować o rozdaniu na moim blogu. Do wygrania są niesamowite bransoletki! Bardzo łatwo je wygrać. Zapraszam, nie masz nic do stracenia, mam nadzieję, że weźmiesz udział, xx Poppy c:

    OdpowiedzUsuń
  46. ładnie wyglądasz!:)
    zapraszam do mnie i do obserwowania mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  47. dołeczki nie są złe! :D
    pięknie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  48. nie ma co się dziwić, w końcu Euro to jedna wielka impreza i wszędzie o niej głośno ;)
    Dziękuję, ale co za talent... każdy kto się przyłoży potrafi

    OdpowiedzUsuń
  49. dziękuję Ci bardzo! :)
    ładne zdjęcia, świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  50. Mnie osobiście szał euro do konca nie opętał :)

    zdjęcia - jak zawsze boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. masz naturalny kolor włosów?
    ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Swietny kolor bluzki!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetne zdjęcia, u mnie totalny euro-szał.

    Pozdrawiams erdecznie,

    >K

    OdpowiedzUsuń
  54. śliczna bluzka i ty również♥

    OdpowiedzUsuń
  55. genialnie wygladasz;) hehe ja nawet nie ogladam meczow polskiej re[rezenatacji nuda jak dla mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  56. sliczne zdjecia :D
    bardzo ladne wlosy ;d

    OdpowiedzUsuń
  57. Masz śliczny uśmiech. :* Co do Euro, to naprawdę obawiałam się tych całych mistrzostw, ale i mnie porwała fala kibicowania- zwłaszcza naszym oczywiście. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  58. cudowne wlosy. i super zdjecia. ;) zapraszam do mnie na nowego posta. ;p

    OdpowiedzUsuń
  59. Jakie przyjemne zdjęcia! ;) Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
  60. powiem szczerze że ten szał wokół euro mnie nie dopadł, nigdy nie oglądałam meczów to dlaczego teraz mam to robić ? na pokaz? ;d
    ładnie wyszłaś na ost zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ładny outfit :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  62. piękne zdjęcia :)
    dziękuje za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  63. ładnie wyglądasz :)
    a dołeczki są bardzo fajne, sama bym chciała je mieć..

    OdpowiedzUsuń
  64. ślicznie wyglądasz!:D może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥