9 czerwca 2012

Festyn Rodzinny VIDEO

Właśnie miałam się szykować na ognisko, ale patrząc na nadchodzące chmury przewiduję, że nic z tego nie wyjdzie..Także w międzyczasie dodaję obiecane Wam filmiki z czwartkowego festynu:

 

Wielu z Was pyta się mnie, gdzie mogą posłuchać mojej muzyki. Odpowiadam: WSZYSTKIE piosenki mojego autorstwa lub Dave'a Williamsa możecie znaleźć na moim kanale Youtube
Przed chwileczką zostałam także dodana na fanpage TFCTalent:
 Mała rzecz, a cieszy :)

Lecę do książek,pa!

13 komentarzy:

  1. No nie ma co, nieźle Ci wyszło na tym festynie ;D Pozdrawiam i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem, sceniczne zwierzę z Ciebie, zero tremy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog :)
    zapraszam do mnie
    http://llamalla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. wow! prześlicznie śpiewasz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Występ udany jak najbardziej :) I ładna ta fotka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje za miły komentarz : )


    ucz się ucz :)


    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie ;)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dość, że ładna, to jeszcze utalentowana :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Dokładnie zgadzam się z Siwą "ooo jaka śliczna *_* " ! :*


    http://mealm.blogspot.com/ Zapraszam! :) Obecnie na blogu prowadzony jest konkurs.

    OdpowiedzUsuń
  9. dzięki za odwiedzinki, ciesze się, że tu trafiłam :) bardzo ładnie śpiewasz i wyglądasz:)
    dodaję do obserwowanych o pozdrawiam serdecznie
    Stylish!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥