8 czerwca 2012

Festyn Rodzinny

Wczoraj większość dnia spędziłam na festynie rodzinnym tuż przy mojej parafii, z okazji Bożego Ciała (powoli staje się to tradycją! :)) Spontanicznie wzięłam płytę z kilkoma podkładami, bo kto wie? O 16 mikrofon przejął ksiądz, który wykonaniem piosenki, rozpoczął zabawę. Przyznaje się-przegapiłam!! :(
Niemniej jednak wokół sceny zaciekawiona publiczność dalej oglądała występy młodych wykonawców, a w powietrzu unosiły się pyszne zapachy pieczonej kiełbaski, frytek, a nawet waty cukrowej czy popcornu.
Po godzinie 20 okazało się, że mam okazję zaśpiewać między piosenkami zespołu przygrywającego do tańca(co za intuicja!!). Ze sceny widziałam gromadzące się dzieciaki, z którymi rok temu śpiewałam na Komunii, dorosłych, a nawet osoby starsze. Publiczność wykazała się umiejętnością tańca do ''Ai Se Eu Te Pego'', co, nie ukrywając lekko mnie zaskoczyło. Moje obawy dotyczyły jednak mojej kompozycji ''Goodbye'', bo był to pierwszy raz, gdy śpiewam ją na scenie, a takie piosenki mają to do tego, że nie wszystkim muszą się podobać. Jednak na parkiecie nadal widziałam bawiących się ludzi, co dodało mi energii do dalszego śpiewania. Później ze znajomymi udałam się w tańce, które niestety zakończyły się punkt 22. Moja niezawodna kamerzystka (patrz:siostra) wszystko nagrała i już na dniach filmiki pojawią się na Youtube.


Na szczęście, w mojej szkole dzisiejszy dzień zalicza się już do dłuższego weekendu, więc zabieram Anię na miasto, a wieczorem siadamy przed telewizory!

P.S. Spójrzcie jaki śliczny zestaw dostałam od firmy jubileo.pl! ♥ Dziękuję ślicznie!

Uroczy wysokiej jakości komplet biżuteryjny z soczystym arbuzem. Składa się z kolczyków wkrętek, zawieszki i łańcuszka typu żmijka. Kolorowa część sprawia wrażenie posiadającej głębię, co w połączeniu z bardzo dobrym odwzorowaniem szczegółów owocu daje wrażenie pełnej soczystości i słodyczy arbuza.

Zestaw szczególnie ładnie komponuje się z wszelkimi luźnymi, wydekoltowanymi sukienkami letnimi. Kradnie spojrzenia a zarazem kusi soczystą słodkością. Polecamy również jako oryginalny prezent dla bliskiej nam osoby.




36 komentarzy:

  1. o. no to ja czekam na filmiki. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. oo ! jakie piekne , marze o takich !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, ze wszystko sie udalo, czekam na filmiki :) i dziekuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na filmiki ! ;)
    arbuz wygląda smakowicie ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałbym posłuchać jak śpiewasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny arbuzowy komplet! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne te arbuzy!!
    też chcę takie.. ;(

    http://free-your-wings.blogspot.com/

    mój nowy blog o modzie ^ zapraszam, choć dopiero zaczynam, ale będzie interesująco ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Superancki zestaw! Bardzo fajnie, że śpiewasz, chętnie bym posłuchała!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty gwiazdo jedna :)! ale piękna biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super zestaw ^^
    czekam na filmiki ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny zestaw biżuterii :))

    OdpowiedzUsuń
  12. masz filmik jak śpiewasz ? bo chce usłyszeć ! napewno boosko śpiewasz ! ; DCool blog ; ] zapraszam na mojego neli-neli.1.blogsport.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. youtube.com/user/monikaozdoba zapraszam serdecznie :)

      Usuń
  13. Masz świetny głos! :) Jak ja bym chciała ładnie śpiewać... No cóż, ale nie grozi mi to :D

    OdpowiedzUsuń
  14. o jaka fajna biżuteria
    jak ładnie śpiewasz ;O zazdroszczę♥

    OdpowiedzUsuń
  15. biżuteria świetna ;)
    oj...jak ja bym chciała mieć piękny głos :D

    obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny blog + obserwuje ;)

    http://ann-fashion-model.blogspot.com/2012/06/konkurs.html

    zapraszam tez do sb na konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale bizuteria, swietna!!

    zapraszam Cię na: http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna biżuteria :)
    Arbuzy *.*

    dowciapna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny ten komplecik biżuterii

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny zestaw <3

    Hah nie ma to jak intuicja, naprawdę ;D ale w sumie jak ja gdzieś się wybieram to też przeważnie mam w torebce płytę z podkładami na 'jak by coś' ;p Zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nooo... Wkurzyło mnie to!;/ A czyja to konkretnie piosenka "Goodbye"?:)

    OdpowiedzUsuń
  22. śpiewasz .? wow . ślicznie ;)

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. o prosze jaki zestaw owocowy;d czuć wakacje!:D
    POZDRAWIAM:*

    OdpowiedzUsuń
  24. wow. ciekawe jak śpiewasz hehe xd. pewnie ślicznie ^^ boski ten naszyjnbik z arbuzem! *_*

    OdpowiedzUsuń
  25. Mogłabym cie słuchać całymi dniami ! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. To czekam, aby obejrzeć filmik :) Śliczne arbuziki ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super !

    A ta biżuteria bardzo fajna :)


    Obserwuję i zapraszam do siebie

    magnesstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Na pewno był to miły dzień :]
    Śliczny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna ta biżuteria! a że jest prezentem, to radość pewnie podwójna :)

    obserwuję i zapraszam do mnie na martasrarta.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥