2 czerwca 2012

Scyzoryki Live 2012

Jak już wiecie, wczorajszą noc spędziłam na imprezie Scyzoryki 2012. W klubie było dosyć tłoczno, zdaje się, że nawet sami organizatorzy nie byli przygotowani na taką ilość zainteresowanych, bo brakowało miejsc siedzących. Czuję się, jakbym przebiegła maraton, haha :) Czekając na swój występ przy jednym ze stolików dostrzegłam Bogdana Wentę-byłego trenera reprezentacji Polski w piłce ręcznej.
Do Kielc wyjechałam w piątek, a wróciłam w sobotę, hihi :)





zdjęcia: Aleksander Piekarski

Teraz zmykam oglądać mecz siatkówki,
Pa!

56 komentarzy:

  1. cieszę się, że impreza się udała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie, że się udało! pięknie wyglądałaś <3

    OdpowiedzUsuń
  3. No ba :D
    o widzę że zmieniłaś nagłówek!:O suuper jest :D
    Ale pięknie wygladałaś!

    OdpowiedzUsuń
  4. oh, to genialnie się bawiliście, ładny zestaw :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też kibicuję naszym w LŚ :) Pięknie wyglądasz, śliczna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna sukienka. wyglądasz cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jawsze wieczorem kładę sie do łóżka i wtedy czytam :) to mój rytuał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki:) slicznie wyglądałaś! co śpiewałaś?;)

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie weszłam na youtube i super śpiewasz!!!!
    + czy w "Goodbye" grasz też na gitarze?

    OdpowiedzUsuń
  10. jak sie podobają możesz dodać do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. I just have to say that I ADORE your blog! You have an amazing style!

    Please check out my blog! <3
    http://mayasfashioncorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdroszczę,że widziałaś Wente.

    OdpowiedzUsuń
  13. jak ślicznie wyglądasz! (;

    OdpowiedzUsuń
  14. prwadziwa gwiazda wieczoru:)

    OdpowiedzUsuń
  15. oo byłaś w Kielcach ;) ja co prawda mam 2 godzinki do kielc więc mogłaś mnie zaprosić :) :D Buziak ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna sukienka. Gratuluję występu. ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. zawsze marzyłam by umieć pięknie śpiewać xD ale na szczęście moj chłopak lubi jak śpiewam,więc to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No to super ze się udało ;))
    + ładny kolor sukienki ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna sukienka i ładne fotki;))

    OdpowiedzUsuń
  20. dziękuję, cieszę się :* świetne fotki. muszę posłuchać jakiegoś Twojego wykonu!

    OdpowiedzUsuń
  21. No to gratuluję sukcesów z muzyce, tych wszystkich występów :) świetnie wyglądasz!
    zapraszam, http://deleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. o jeju jak ja bym chciała umieć śpiewać :D

    OdpowiedzUsuń
  23. czy ktos Ci juz mowil,ze masz piekne oczka i cieply usmiech ?

    OdpowiedzUsuń
  24. Pokażesz sukienkę w całości ? ^^

    Mam do Ciebie małą prośbę. :) Mogłabyś polubić mój FanPage ? ----> http://www.facebook.com/pages/Frosher/230751817028384 . Bardzo mi na tym zależy. Dla Ciebie to tylko kilka sekund, a dla mnie bardzo dużo. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. piękna sukienka lub bluzka :)

    http://smilepleasepleease.blogspot.com/ Proszę wejdź , proszę skomentuj ♥ dziękuje <3

    OdpowiedzUsuń
  26. podoba mi się Twój kolor włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny blog! :)
    jeżeli mój blog się spodoba możesz dodać do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  28. takie imprezki są meega . :D

    OdpowiedzUsuń
  29. cieszę się bardzo, że imrza się udała :) może coś więcej o niej napizesz??
    pięknie wyglądałaś w tej sukience,kołnierzyk bardzo dodawał Ci uroku :)
    buziaczki
    zapraszam do siebie będzie mi brdzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Boska sukienka ;)

    http://michikooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Widać, że impreza była udana :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziękuję za wizytę i miłe słowa :)
    Wyglądałaś świetnie i ta sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo ładnie wyglądałaś ^^

    OdpowiedzUsuń
  34. love this pics and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Zrobiłabym ale nie mam czym zrobić ładnych fotek :(

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudownie wyglądałaś :) ..mam nadzieję, że występ się udał :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. cudowny zestaw, bardzo ci psowała i sykienke i cąłosci:)

    Zapraszam do siebie, do komentowania i obserwowania ja klikna od razu i bede zaglądała;*

    OdpowiedzUsuń
  38. wyglądałaś przesłoodko <3 można tą sukienkę wykorzystać do przebrania za Alicję w Kranie Czarów ;) (mam obsesję na punkcie przebrań, przepraszam :<)
    całuski! :*

    OdpowiedzUsuń
  39. śliczna sukienka, urzekają mnie kołnierzyki!


    Pozdrawiam :)


    http://eva-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. swietna sukienka. Masz cudowne włosy!!!!!!Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥