26 czerwca 2012

Tarnobrzeg

Cześć!
Tarnobrzeg okazał się dla mnie szczęśliwym miejscem. Po wstąpieniu do tamtejszej restauracji i złożeniu zamówienia z uroczego menu(spójrzcie sami!) czekałam sobie grzecznie, spoglądając na zegarek.

Jak to ja, nie mogłam nie skorzystać z darmowego Wi-Fi! :) Zamykając portale, oferujące wiadomości zbliżone tytułami  do "kto z kim, gdzie i dlaczego?", z przyzwyczajenia zalogowałam się na pocztę. Strona powooooli nabierała tempa ładowania, więc jedyne co oczekiwałam to jeszcze jeden nowy SPAM o treści "Jesteś 9999999 osobą, kliknij tu i tu, wygraj laptopa lub superpłaski telewizor 36 cali 3D Full HD!"
Możecie sobie wyobrazić, jakie było moje zdziwienie, gdy po trzykrotnym przeczytaniu maila od 4ove.com, dotarło do mnie, że w najbliższym czasie udzielę owej stronie mojego pierwszego obcojęzycznego wywiadu. Radość jest podwójna, bo dotyczył on będzie mojej małej działalności muzycznej.
Ajj... chyba muszę częściej odwiedzać Tarnobrzeg! :))

20 komentarzy:

  1. Sliczne menu. :))
    zapraszam do mnie na słodki post. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ! To naprawdę świetna wiadomość, na pewno sobie świetnie poradzisz :)
    A skąd Ty jesteś, że odwiedzasz Tarnobrzeg? Ja jestem z Rzeszowa i w Tbg mam znajomych, także miasto też mi się bardzo miło kojarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze to menu ;)
    Pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O widzisz, miałam ostatnio w Ostrowcu postój jak wracałam z Warszawy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie bylam w Tarnobrzegu ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. gratki wywiadu kochana moja ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Również gratuluję!:)
    Idź do przodu Kochanie, mimo wszystko, zawsze do przodu!

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję byc może Twoja kariera nabierze tempa ;)) ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulację! Czekam na wywiad :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję tak wspaniałej wiadomości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo no to gratuluję :-) I z tego wszystkiego już obserwuję :-) Dziękuję za komentarz

    OdpowiedzUsuń
  12. gratulacje!
    pozdrawiam i zapraszam do rozdania !
    http://ankowata.blogspot.com/2012/06/rozdanie-komsetyczne.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziekuje,a Ty swietny blog:),zapraszam na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowity życiorys ;) Gratuluje ; )
    Zapraszam do obserwacji, ja obserwuję ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥