18 czerwca 2012

Zaskakujący e-mail :)

Cześć!

Przed chwileczką dostałam maila od administratorów 4ove.com, w którym dowiedziałam się moja witryna monikaozdoba.4ove.com ze względu na grafikę i autorską muzykę wybrana została jako polecana strona na miesiąc lipiec. Na czym to polega? Każdy z użytkowników zostanie zaproszony do jej odwiedzenia. Kilka słów o mnie pojawi się także na oficjalnym Facebooku i blogu 4ove. Nie przypuszczałam, że ktokolwiek zainteresuje się moją witryną-a tu proszę, takie zaskoczenie! :)
Mój osobisty informatyk(patrz tata) zasługuje na podziękowania! Myślę, że SNICKERS załatwi sprawę,hihi :D



Na dniach zabieram się za nagranie nowej piosenki "Pretty Poison". Jej kompozytorem jest oczywiście niezastąpiony Dave Wiliams :)
Mam wrażenie, że pomimo dzielącej nas odległości(Las Vegas-Ostrowiec Świętokrzyski) i różnicy wieku dogaduję się z nim lepiej, niż z niejednym nastolatkiem. Wspólna praca? Muzyka? Nie mam pojęcia...

Lecę na spotkanie z geografią,
Buźka!

15 komentarzy:

  1. jesteś wielka, gratuluję :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję ;)) oczy masz boskie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, takie sukcesy ddodają skrzydeł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. noooo Kochana gratulacje dla Ciebie jak i Taty :) postaraj się o jakiś fajny prezent dla niego na dzień ojca :)
    buziaczki
    zapraszam do siebie będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję serdecznie:)
    i gratuluję;)

    OdpowiedzUsuń
  6. http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=24648109
    fajny blog
    inny niz wszystkie
    zapraszam
    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=24648109

    OdpowiedzUsuń
  7. Małymi kroczkami do przodu - super - gratulacje !!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥