4 lipca 2012

busy days/interview

Właśnie rozpoczął się pierwszy dzień z cyklu busy days. Pięknym, słonecznym porankiem nie nacieszyłam się dość długo. Mój ukochany podopieczny, a zarazem poranny gawędziarz(wyłącznie w weekendy i święta) robił wszystko, żebym łaskawie przyniosła mu ulubioną formę letniej rozrywki, podczas której pluskając się w wodzie, otoczony cieniem stojącej w rogu tui(takiemu to dobrze!), solidnie czyści każde swoje piórko, nawet to najmniejsze. Tyle szczęścia dostarczyć może jedynie super podstawka pod doniczkę, odgrywająca rolę basenu. Korzystając z okazji, że męski osobnik zajmował się swoim wyglądem, chlapiąc przy tym wszystko dookoła(jak się pewnie domyślacie, podlewanie mam z głowy), siedząc oddalona dobre 3m,bo kto go wie(?!), zabrałam się za złożenie nowej piosenki i przesłaniem jej do Las Vegas. Lekkie opóźnienie zawdzięczam ubiegłej burzy, której skutkiem był brak dostępu do Internetu, jedynej, jak dotychczas, możliwości kontaktu Stany-Polska. Na szczęście wszystko jest już pod kontrolą, a ja nauczyłam się operować tymi wszystkimi nieszczęsnymi kabelkami! Tak, też siebie nie poznaję.. Niemniej jednak pracę skończyłam po kilku godzinach, więc efekty rozrywki papugi zdążyły dawno wyschnąć. 30 stopni robi swoje..
Teraz zabieram się za maile, które coraz trudniej dostrzec spod reklam bankowości, nowo otwartych klubów w Warszawie, sklepu sportowego, który od jakiegoś czasu koniecznie chce mi coś sprzedać, a także preparatu zagęszczającego włosy, do którego kupna miał mnie zachęcić dwa wizerunki mężczyzny: przed użyciem środka-łysego, zaś po użyciu z bujną czupryną. Dobrze, że istnieje jeszcze filtr antyspamowy..

Na koniec zapraszam Was do przeczytania wywiadu ze mną:KLIK


Wkrótce więcej nowości, ale ciiiii... :)
M

11 komentarzy:

  1. Uwielbiam pogodę 30 stopniową ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi :D you've a really great blog :) may we could follow each other? :) it'will be a really pleasure to me :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie .. stanowczo za gorąco jak na kilkudniową serię po 30 stopni ciepła.
    Masz bardzo ciekawą urodę. Przy odrobinie wolnego czasu, postaram się przeczytać z ciekawości owy wywiad, pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zapraszam serdecznie :)

      Usuń
  4. nono kochana celebrytka z Ciebie :)
    fajnie cieszę się :)
    Buziaczki
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję! z tymi mailami napewno ci sie zeszło, to jest niesamowicie wkurzające!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się;) oBserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje wywiadu :)
    u mnie też była wczoraj burza, a nawet dwie. Po południu i wieczorem ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥