23 lipca 2012

Donegal

Dziś kilka słów o nowych produktach Donegal, z którymi miałam ostatnio do czynienia. Firma jest liderem na polskim rynku w sprzedaży akcesoriów kosmetycznych, a jej oferta zawierająca ponad 1400 wyrobów, dostępna jest w 18 krajach między innymi w: Estonii, Ukrainie, Grecji, Irlandii czy Serbii. Liczba krajów eksportowych z roku na rok rośnie.
Produkty, które otrzymałam to:


Pierwszy raz spotykam się ze zmywaczem w żelu i jestem niezwykle zaskoczona. Wygodne wysokie opakowanie z dozownikiem sprawia,że nie nabierzemy go za wiele. Zmywacz świetnie radzi sobie zarówno z jasnymi i ciemniejszymi lakierami. Największy plus otrzymuje ode mnie za zapach, który zdecydowanie wyróżnia go spośród innych. Pozostawia twarde, odżywione paznokcie, nie wysusza. Posiada tylko jedyny minus-kończy się:(

Tutaj niestety się zawiodłam. Według producenta naklejki nakładane w kilka sekund mają zastąpić lakier. Moja aplikacja trwała dobre kilkanaście minut, a ponieważ mają one prawie identyczny rozmiar musiałam przycinać każdy ich milimetr. Opakowanie zawiera 20 sztuk naklejek, z czego wybrałam tylko te najbardziej odpowiadające kształtem, nie wiem co z pozostałymi... Pozostaję przy tradycyjnych lakierach.
Po wyjęciu z torebki, od razu zauroczył mnie jego wzór, szczególnie że miałam taki już na oku;) Papierowy pilnik nie powoduje uszkodzeń płytki, przede wszystkim jest wygodny w użyciu.

Ciekawa jestem, co wy sądzicie o produktach Donegal? :)

85 komentarzy:

  1. bardzo lubię ich akcesoria :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy ich nie używałam, więc nic nie sądze... ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze ich niegdzie nie widzialm, ale jak znajde to napewno sprobuje
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Donegalowych jesczze nie uzywalam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkowicie nieznana mi firma, ale przyznam, że na zmywacz dałabym się namówić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie używałam ale zobaczę :)
    Dodałam się do obserwatorów i licze na to samo
    my-style-and-design.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nigdy nie używałam ale z chęcią zobaczę jak wyglądają te cudne naklejki na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jeszcze nigdy ich nie używałam, nawet nie słyszałam o tej firmie, ale kiedyś chętnie wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie słyszłam nigdy;D
    pozdrawiam ,zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie próbowałam ale wygladają fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszyscy piszą że nie używali, a nie jedna ma pewnie nożyczki, pędzel albo pilnik z tego, a nawet nie wie xD
    Ta firma to chyba jedyna, jaka jest dostępna w moim mieście (oczywiście z akcesoriów kosmetycznych) i bardzo popularna :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy o tym nie słyszałam, ale wygląda bardzo fajnie :D

    camy-j.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne rzeczy, najbardziej intrygują mnie te naklejki :) ja nigdy nie miałam nic tej firmy, ale wszystko, co dostałaś wygląda kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pierwszy raz czytam o tych kosmetykach
    obserwuję, może i Ty dołączysz do mnie:) zapraszam - jeśli chcesz również na fb- pisz - działamy!:)

    http://www.viblogstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. nie słyszałam jeszcze o tej firmie, dzięki tobie się dowiedziałam ;)

    pozdrawiam i obserwuję i zachęcam do tego samego

    OdpowiedzUsuń
  16. ten zmywacz w żelu ... pierwszy raz słyszę o czymś takim :|

    OdpowiedzUsuń
  17. mi sie o raczej nie przyda ;)
    ale ciekawie to napisalas ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. super blog zapraszam do mnie http://inspiration-niki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie używałam tej firmy nawet o niej nie słyszałam albo nie zwróciłam uwagi :)
    Ale wydaje mi się że ten zmywacz w żelu może być całkiem fajną sprawą :D
    warto spróbować :)

    zapraszam do mnie na nowy post
    http://livelove-and-donot-be-afraid-to-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ehh, a myślałam że te naklejki na paznokcie mogą pozytywnie zaskoczyć.. :(

    OdpowiedzUsuń
  21. zmywacz o zapachu mango ;) brzmi ciekawie

    http://makesomecolour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapraszam do udziału w organizowanym przeze mnie konkursie :
    http://madameestelle.blogspot.com/2012/07/konkurs.html

    Obserwujemy?
    Pozdrawiam ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. gdzie można to dostać? bo nigdy o tym nie słyszłam ;P

    OdpowiedzUsuń
  24. Zmywacz w żelu? To dla mnie coś nowego. Muszę spróbować taki zdobyć:)
    A co do innych kosmetyków to też nigdy ich nigdzie nie spotkałam.
    Obserwuje i miło by mi było gdybyś Ty też zaobserwowała u mnie;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. wyglądają bardzo fajnie ! :) a kokosowy musi mieć genialny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten zmywacz w żelu muszę kiedyś wypróbować:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. nie wiem ja nie umiem robic tych naklejek ;/

    OdpowiedzUsuń
  28. miałam też takie naklejki na pazurki, ale też się na nich zawiodłam :( strasznie źle się je przykleja, no i niestety nie pasują szerokością na moje pazurki

    OdpowiedzUsuń
  29. huhu nigdy tego nie uzywalam, ale brzmi interesujaco.
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam wszystko o zapachu i smaku mango! musze sobie sprezentowac taki zmywacz:)
    obserwuje i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. You got some pretty awesome stuff....I love!!

    Please follow back at http://allofthatgoodstuff.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  32. a dziękuję bardzo ;)
    musze przeyznac ze produkty wydają sie byc ciekawe, ale pierwszy raz slysze o tej firmie.

    OdpowiedzUsuń
  33. muszę przyznać,że kolor jest świetny!
    a co do firmy to nigdy się z nią nie spotkałam,bądź jej nie zauważyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystko co tyczy paznokci mnie interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jaki fajny pilnik :)
    Może chcesz wziąc udział w tagu? ^^

    OdpowiedzUsuń
  36. Zmywacze w żelu są niezłe :D Kiedyś znalazłam taki w kosmetyczce mojej mamy i muszę się przyznać, że już go więcej na oczy nie zobaczyła ^^

    OdpowiedzUsuń
  37. ja nie znam tej firmy.... nigdy nie widzialam jej produktow- ale ciekawa dosc sie wydaje - sliczny pilniczek- taki przydalby mi sie:)
    jesli masz ochote mozemy wzajemnie obserwowac:) nic na sile :) pozdrawiam serdecznie pa

    OdpowiedzUsuń
  38. aż głupio się przyznać ale o firmie wcześniej nie słyszałam :P ...pilnik jest rewelacyjny <3 !

    OdpowiedzUsuń
  39. uwielbiam ich1 ♥
    świetne rzeczy dostałaś. :D

    OdpowiedzUsuń
  40. dzieki - tez juz obserwuje:)))

    OdpowiedzUsuń
  41. zapraszam do mnie na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja jeszcze nie używałam żadnego produktu z tej firmy.. bardzo spodobał mi sie pinik i zmywacz !! ^^ ;**

    OdpowiedzUsuń
  43. Dziękuję :)
    Ja nie miałam jeszcze do czynienia z tą firmą, właściwie to pierwsze o niej słyszę :P Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. nie miałam okazji używać tych produktów:)

    OdpowiedzUsuń
  45. fajne produkty; ) z chęcią dodaję do obserwowanych!
    :)))

    OdpowiedzUsuń
  46. Taki pilnik bym sobie sprawiła, miałam podobny ale zapodziałam, jak to ja ; < ~Justyna. Zapraszam do nas!

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie użyłam jeszcze tych produktów, ale chyba się skuszę :) xx

    OdpowiedzUsuń
  48. Często kupuję zmywacze z Donegala, ale tego w żelu jeszcze nie próbowałam. Muszę spróbować! :)
    Co do tych naklejek to straszne mnie zaciekawiły, szkoda że u Ciebie się nie sprawdziły. Zastnaowie się jeszcze nad ich kupnem:)

    OdpowiedzUsuń
  49. nie miałam okazji się zapoznac z marka, ale z checia sie przekonam :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Również nie miałam okazji się zapoznać, ale kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Nigdy z niej nie korzystałam ale może kiedyś... ;)
    W wolnej chwili wpadnij do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  52. pierwszy raz słyszę o tej firmie, ale zaciekawił mnie ten zmywacz :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Fajna alternatywa dla zwykłego zmywacza :)

    OdpowiedzUsuń
  54. nigdy nie korzystalam tej firmy :P

    OdpowiedzUsuń
  55. Nie słyszałam nigdy o tej firmie
    jednak zmywacz do paznokci wypróbowałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  56. spotkałam się już z tą marką. Tania a przyzwoita. Mi odpowiadają pilniki i pędzle. Wpadnij do nas http://twoflyingflowers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. mam z niej dwa pędzelki :) nie jestem jakimś znawcą pędzli ale te nie są złe.

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja miałam ich jeden pędzelek,ale byłam z niego bardzo niezadowolona. Aktualnie nie mam nic, jakoś nic mojej uwagi ostatnio nie przyciągnęło ;-)

    OdpowiedzUsuń
  59. Czasem kupuję ich produkty, np. w Carrefourze, Drogerii Natura i Rossmannie- z tego, co pamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Strasznie mnie zaskoczył ten lakier w naklejkach O.o

    OdpowiedzUsuń
  61. ja kupuję rzeczy z tej firmy i jeszcze się nie zawiodłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja nie miałam jeszcze do czynienia z tymi produktami ;) Podoba mi się dwustronny pilnik ;)

    U mnie recenzja hipoalergicznych żeli pod prysznic Apart ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. mam zmywacz z donegal ;)


    zapraszam na nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Jeszcze nie miałam okazji wypróbować ich produktów. :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie. :*

    OdpowiedzUsuń
  65. Niektóre ich rzeczy lubię, ale miałam wsuwki, był nawet post o nich - maskara... Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  66. nigdy nie używałam produktów Donegal, ale wyglądają zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Nigdy nie używałam produktów tej firmy,ale jak je znajdę to na pewno się skuszę :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  68. ja jescze nigy nie uzywałam....

    bardzo fajny blog;) bede zagladac;)

    zapraszam serdecznie;)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Jeszcze nie używałam, choć interesują mnie pędzle :) Pozdrawiam, Optymistyczna

    OdpowiedzUsuń
  70. Pierwszy raz słyszę o tej firmie.
    Zmywacz w żelu. wow

    OdpowiedzUsuń
  71. Ciekawe czy dobry jest ten zapachowy zmywacz w żelu :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  72. nie znam ale ciekawa jestem tych nalepek;)

    OdpowiedzUsuń
  73. próbowałam kiedyś naklejek na paznokcie z Sephory, też beznadziejne, wyglądaj raczej jak folia niż lakier. Też pozostaję fanką zwykłych lakierów!

    OdpowiedzUsuń
  74. Donegal całkiem spoko:) obserwuje :)Jeśli Tobie również spodoba się mój blog to zachęcam do obserwacji, będzie mi niezmiernie miło! ;*
    http://mynameisodetteswan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥