20 lipca 2012

happy

Cześć!
Korzystając z okazji, że cieplejsza pogoda jednak do nas przyszła, wybrałam się na spacer z moją podopieczną, dla której spędzanie czasu na łące jest, szczególnie w lecie, dobrą zabawą. Motyle, jaszczurki i wszelakie ruszające się stworzonka stają się główną atrakcją. Jednak, nie równają się one z radością, jaką daje wspólne zrywanie porzeczek z krzaka, czy posmakowanie zerwanego z drzewa jabłka :))

 

 Gdy wróciłam do domu, czekały na mnie dwie przesyłki, za które bardzo dziękuję!
1: YVES ROCHER FRANCE   zapachy perfum są nieziemskie!


2: BEWELL-POLSKA  ciekawa jestem kremu z mleka klaczy...



PS. Przypominam o konkursie w którym do wygrania bon40zł na biżuterię Zielony Kot!

66 komentarzy:

  1. Zazdroszczę pogody u mnie wciąż kiepska.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki śliczny piesulek !:)jak przetestujesz ten krem z mleka klaczy, to koniecznie napisz o jego plusach i minusach !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. love this dog and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny koczek 'nieładek' <3
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również obserwuję.
    Może weźmiemy udział w konkursach? ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny psiak :) co do kremów - czekam na jakąś recenzję, szczególnie wspomnianego przez Ciebie modelu z mleka klaczy, jestem go równie ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kremy wyglądają ciekawie ;> Również obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świny blog i zapraszam do sb ;)
    http://malinowa123.blogspot.com/
    http://my-danceworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna psinka!
    :D
    Zaciekawiły mnie te kremy, daj znać jak się sprawują jak już wypróbujesz;)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudna i mądra mordka, śliczny :)
    a o kremie z przyjemnością w przyszłości poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przesyłki genialne a piesek śliczny :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki piękny pies! ♥
    i też poproszę o cynk co do tych kremów :P

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny piesek <3 zazdroszcze, u nas wciaz leje i leje i leje :(
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Monika, dzięki Tobie właśnie zarejestrowałam się na postcrossingu! :D Uwielbiam dostawać pocztówki, jednak moi znajomi już ich niestety z wakacji nie wysyłają... Świetny pomysł z tym! :) Dzięki, że o tym napisałaś! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiedziałam, że istnieją kremy z mleka klaczy ! O.O
    Śliczny piesek ;)
    Zapraszam częściej do siebie .

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam nadzieję, że napiszesz też jak się sprawują te perfumy i czy są trwałe. Już od dawna zastanawiałam się nad ich kupnem, ale wolę się upewnić haha :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O jaki słodziak! :) Daj znać jak ten krem z mleka klaczy!

    OdpowiedzUsuń
  18. jaki piesek słodki ;)
    Zazdroszczę, że u Ciebie ładna pogoda, bo u mnie na razie jesień a nie lato :<

    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Mój pies zachowuje się bardzo podobnie, łąka i wszystkie żyjątka to dla niego główna atrakcja ;) Fajna ta twoja psinka :) obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  20. ale kochana psinka ;)
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. jaka ty jesteś piękna dziewczyna i blog też super , obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Psiaczek kochany, sama mam dwa i nie wyobrażam sobie życia bez nich! Fajny blog, będę zaglądać - dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie :)
    www.elbaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ja wczoraj się wybrałam na spacer z moją suczką :)
    ale wrócila paaaadnięta :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak zobaczylam zdjecie psiaka to powiedzialam do Asi: Ojeeeeeeeeejku patrz jaki slodziak! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Hmmm krem z mleczy klaczy? Brzmi troche obrzydliwie ale zazwyczaj to co najbardziej obrzydliwe jest najbardziej skuteczne wiec czekam na recenzje.:-))

    OdpowiedzUsuń
  26. piękny ten psiak ;)
    daj znać jak juz wyprobujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczny piesek! <3
    zapraszam na mnie na nową notkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne zdjęcia, a co do kremow to interesują mnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  29. jaki fajny piesek, ja mam szynszyla :D

    OdpowiedzUsuń
  30. psinka <3 dziękuję za opinię :) obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. hehe, pozdrów psiaka ;)
    Pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  32. jaki kochany <3 :*

    zapraszam na nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja również czekam na przesyłkę od bewell :)
    Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajny blog i słodki piesek
    ps.obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  35. ależ cudowny piesek!
    krem z mleka klaczy? brzmi przerażająco...

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. śliczny piesek, śliczna TY :D

    OdpowiedzUsuń
  37. mleczko klaczy?:D jejku ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  38. ten piesek jest cudowany ! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. ooo.. pierwszy raz słysze o kremie z mleka klaczy ;D

    OdpowiedzUsuń
  40. a jesteś z niego zadowolona?

    OdpowiedzUsuń
  41. Uroczy psiak :)
    Przy okazji chciałabym Cię zaprosić na rozdanie na moim blogu.
    Do zgarnięcia KOPERTÓWKA!
    http://dzastalandia.blogspot.com/2012/07/giveaway-z-bambuskowa.html

    OdpowiedzUsuń
  42. Jeju, jaka cudowna psinka! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ale słodki psiak, urocze to zdjęcie :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudowny piesek, słodka jest! :D Jak się wabi? :)
    Takie spacerki dla psów to raj <3

    OdpowiedzUsuń
  45. świetny blog!
    piesek przeuroczy :)

    zapraszam do mnie:

    http://joochym.blogspot.com/

    ja już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  46. gratuluje wspolpracy;)

    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  47. If we taxi orlando are to be much easier for collaboration,
    and score great weed. At least in part because they were shocked by it.
    They can also plan their funeral ready well in advance.


    my web blog: https://www.facebook.com/OrlandoTaxiCabService/info

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥