30 lipca 2012

intuicja?

Jak już wiecie, od jakiegoś czasu bawię się w postcrossing, mając przy tym wiele radości. Dacie wiarę, że wysłana przeze mnie pocztówka z okrętem nadbałtyckim (nie pytajcie jakim, jestem w tym temacie zielona jak trawka na wiosnę) trafiła do rąk miłośnika żeglarstwa? Co prawda, wysyłając okręcik na zdjęciu do Chin, nie miałam o tym pojęcia...a więc chłopaki, tak oto działa kobieca intuicja! :) Dostałam nawet dłuuugie podziękowanie, cytuję fragment: "(...)nie mogłem przestać krzyczeć! (...)" AŻ TAK?! Takich emocji dostarcza tylko pocztówka otrzymana ode mnie, ha! Dobra, dobra, zobaczymy moją reakcję, po dostaniu paczki z Vegas ..:) Teraz zabieram się za dalsze wypisywanie. Ale frajda!


Przypominam,ostatnie dni konkursu! 


52 komentarze:

  1. dziękuję za odwiedziny:) ja też bawię się w posctcrossing, niektóre pocztówki są po prostu ... obłędne. A jak jeszcze ktoś napisze coś ciekawego i miłego... pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli ogarnę ten postcrossing, to chyba też zacznę się w to bawić^^

    OdpowiedzUsuń
  3. To musi być bardzo miłe uczucie. Dostać coś trafionego, z końca świata :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha. Ciekawa reakcja. ;)
    Bardzo ładne zdjęcie. :)

    Obserwujemy ? ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś jednak jest z tą kobiecą intuicją, super że udało ci się trafić w gust odbiorcy :)

    Może po obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i ja już obserwuję :)

      Usuń
  6. Każdy prowadzi bloga jak chce :) u mnie notki na razie są codziennie ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog! ;) Będę wpadać częsciej.
    Zapraszam do mnie :)
    http://jbyj-gossip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo tak (; nasza intuicja jest niezawodna (;
    fajna reakcja,dobrze,że ją ucieszyłaś ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma to, jak radość drugiej osoby ;>

    +ładne zdjęcie

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dołączyłam do Twoich obserwatorów :)

      Usuń
  10. ale fajne uczucie dostac cos z drugiego konca swiata i jeszcze trafione:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Człowiek z pasją, zupełnie jak ja ^^
    Ja już obserwuję, zapraszam do siebie ;)) http://bombelkixd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. http://shinybox.pl/?ref=31f6eeb zapraszam serdecznie, do wygrania pudło pełne luksusowych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale fajna sprawa nie słyszałam o tym:)
    fajnie kogoś uszcześliwić i dostać coś z daleka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie, że udało Ci się tak trafić :) chłopak musiał się cieszyć:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurczę, jaka świetna sprawa z tego postcrossing. Przyznam się, że wcześniej o tym nie słyszałam. Aż mam ochotę się zarejestrować i też coś wysłać:D Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa akcja. Ja tam zawsze jestem za kobiecą intuicją.

    OdpowiedzUsuń
  17. no to super wyszło z tą pocztówką :) moja znajoma też się w to bawi :D

    pozdrawiam i zapraszam ponownie - nowa notka ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. no no no :D. świetna niespodzianka hehe > :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja wysyłam teraz pocztówkę do USA i Rosji. Fajna sprawa;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zastanowię się :)

    Jesteśmy tu pierwszy raz i na pewno nie ostatni^^ . Podoba nam się :) . Może wpadniesz do Nas ? Mamy nadzieję że coś dla Siebie znajdziesz . Obserwujesz nasz - Robimy to samo u Ciebie :>

    OdpowiedzUsuń
  21. hoho, pierwszy raz słyszę o czymś takim :D
    chyba też spróbuję :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Takie wysyłanie pocztówek to fajna sprawa widzę :) Może też się uaktywnie w tym temacie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. thank you :)
    but your hair are amazing, i like the colour :b♥

    aussichts-los.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna sprawa z tym postcrossing:)
    To sie nazywa kobieca intuicja haha;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie ma to jak dobra zabawa z niezawodna intuicja :)

    OdpowiedzUsuń
  26. cudowna sprawa z tym "postcrossing" hahaha ;D :D
    tez mam czasem taka intuicje ;p

    OdpowiedzUsuń
  27. muszę tego spróbować, chociaż nie wiem czy nie zbankrutuję przypadkiem na znaczkach haha xx

    OdpowiedzUsuń
  28. chyba też zacznę słać kartki w świat :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna idea, skąd bierzesz adresy ludzi, możesz mnie trochę wtajemniczyć w temat? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. System wybiera losowo, nie mam na to wpływu :)

      Usuń
  30. Dziękuję za komentarz :) obserwujemy? Ja już dodaję. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. heheh, musiałaś się cieszyć :D

    OdpowiedzUsuń
  32. no to rzeczywiście przeznaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. tez sie kiedys zastnawiałam zeby sie w to pobawic, ale słyszałam ze to płatne.
    Płacisz cos za korzystanie z tego serwisu ?
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziękuję za komentarz. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. chyba zainteresuję się tym, roześlę moją kolekcję pocztówek z dzieciństwa ;d

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja piszę listy do dziewczyn z Polski, ale właśnie zastanawiam się, czy nie dołączyć i do tej akcji.

    OdpowiedzUsuń
  37. O kurcze, w takim razie gratuluję ;d

    OdpowiedzUsuń
  38. We're a group of volunteers and starting a new scheme in our community. Your website provided us with valuable info to work on. You've
    done a formidable job and our entire community will be thankful to you.


    Here is my page - wynajem apartamentów barcelona

    OdpowiedzUsuń
  39. Pretty section of content. I just stumbled upon
    your web site and in accession capital to assert that I get in fact enjoyed account your blog posts.
    Any way I will be subscribing to your augment and even I achievement you access consistently fast.



    Also visit my blog post :: alarmy szczecin

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥