17 lipca 2012

KONKURS Zielony Kot

Startujemy dzisiaj z pierwszym konkursem! Wraz z firmą Zielony Kot mamy dla Was do wygrania bon na zakupy o wartości 40 zł na cały asortyment :)
Zasady: 
 1. Polub Fanpage  ZielonyKot
 2. Polub Fanpage Monika Ozdoba
 3. Zostań publicznym obserwatorem bloga.
 4.Odpowiedz na pytanie: Z czym kojarzy Ci się nazwa Zielony Kot?
 5. Napisz swoje imię oraz adres e-mail w komentarzu.

Konkurs kończy się 1 sierpnia, w ciągu najbliższych dni po jego zakończeniu zostanie ogłoszony zwycięzca. Powodzenia!

Zwycięzca w kontakcie mailowym ze mną, przesyła mi swoje zamówienie za bon 40 zł, który dostaje jako nagrodę. Później wszystkim zajmuje się Zielony Kot i paczuszkę z biżuterią wysyła na wskazany adres pocztą.

29 komentarzy:

  1. wzielbym udzial ale nie ma u mnie takiego sklepu :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic bardziej mylnego Ksenia! Zwycięzca w kontakcie mailowym ze mną, przesyła mi swoje zamówienie za bon 40 zł, który dostaje jako nagrodę. Później wszystkim zajmuje się Zielony Kot i paczuszkę z biżuterią wysyła na wskazany adres pocztą. :)

      Usuń
  2. chetnie wzielabym udzial, ale i tak nigdy nie wygrywam so...
    chcialabys sie followac nawzajem?

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. zielony kot kojarzy mi się oczywiście z biżuterią
    Sara
    heela@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Zielony Kot kojarzy mi się z nadzieją oraz z przyjacielem - zieleń - kolor nadziei, a kot - to przyjaciel:) I te dwa słowa (nadzieja i przyjaciel) są z nami przez całe życie. Czyż nie? ;)
    Kasia
    planetakayah@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zielony Kot kojarzy mi się ze sklepem z biżuterią, w którym każda z Nas można znaleźć coś odpowiedniego dla siebie:)
    Kasia
    katyaaa20@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Zielony kot kojarzy mi się oczywiście z niebanalną biżuterią i solidnym wykonaniem, która zachwyca oczy i dodaje blasku każdej kobiecie. Zielony kot to sklep w którym komfortowo, można znaleźć niebanalne dodatki, które uświetnią każda babkę w kazdej sytuacji.

    Agata
    agata.17ko@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. super konkurs - u mnie na blogu również rozdanie, do wygrania śliczna bizuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful Pieces ,love the Earrings ,the look cute :)
    i´m a new Follower

    Lovely Greetings ,kisses

    OdpowiedzUsuń
  9. Hejka :))))))


    Przeniosłam się na nowy adres, jeśli chcesz, to dodaj :)
    Obserwowałaś mój dawny blog Vogue Beauty więc myślę, że powinnaś wiedzieć :)


    Pozdrawiam, www.ewulette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zielony kot kojarzy mi się z firmą, która robi świetną, dziewczęcą i kolorową biżuterię. Z czymś nadzwyczajnym. :)
    email: magda205poczta.wp.pl@wp.pl ( dziwny, ale dziala)
    Magda.xd pozdrawia! ♥
    moje imię: Magda. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję, ale nie przesadzałabym z tą fotogenicznością ;d Obserwujemy? ;)


    Nazwa zielony kot, z czym mi się kojarzy? Może zacznijmy od zieleni... Kolor ten kojarzy mi się ze spokojem, nadzieją, natomiast kot z figlarnością, niezależnością. Dlatego też cała nazwa brzmi bardzo intrygująco. Osobiście kojarzy mi się z czymś niezależnym, oryginalnym, może nawet szalonym, ale zarazem łączy ze sobą nutkę elegancji, szyku oraz klasyki! ;)
    Oliwia, magic_machine@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Zielony Kot - muszę zaznaczyć na sam początek , że koty uwielbiam. Kot kojarzy mi się z puchatym, słodkim, miauczącym stworkiem. Małe mruczące cudo, przyjaciel człowieka. Mówi się, że pies jest prawdziwym przyjacielem, a kot to chadza własnymi ścieżkami. Wydaje mi się, że nie do końca. Każdy kot jest inny, ja trafiałam na same pozytywne w mym życiu, z reguły przylepy :-). Zieleń to kolor nadziei i kolor wiosny, z tym mi się nierozerwalnie kojarzy. Jakby tak połączyć, powstaje mieszanka wybuchowa - pełen nadziei, nietypowy (bo zielony!) kot.

    A tak bardziej na poważnie - tak się składa, że od paru lat "znam" ze słyszenia głownie, sklep Zielony Kot. Kojarzę go z fajnych ozdób w stylizacjach zamieszczanych w różnych kolorowych gazetach dla pań. Wielokrotnie ( i mówię to zupełnie szczerze) przykuwały moją uwagę produkty z tego sklepu. Kojarzy mi się on z oryginalnymi, ciekawymi dodatkami, kolczykami szczególnie. Rzeczy niebanalne, ciekawe i takie z "wyższej półki". I nie wiem czy pomylę się, jak napiszę, że dużo w tym sklepie kocich akcentów.
    Och, aż wstyd się przyznać, ale jeszcze nie posiadam nic z tego sklepu...

    Aneta
    a_d2@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Biżuterii jestem fanką
    mą miłością są też koty,
    ten zielony więc kojarzę
    jako pięknych ozdób motyw! :)

    Ania, anna.poszl@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. DARMOWE PUDEŁECZKO KOSMETYKÓW
    http://shinybox.pl/?ref=497404a

    wystarczy tylko się zalogować i zbierać Shiny Stars! 100 Shiny Stars= 1 pudełeczko, które zawiera 5 kosmetyków do przetestowania (Kosmetyki są o wiele większe niż te, które są dodawane do gazet! ;-] )Nawet dostarczenie pudełeczka do domu nic nie kosztuje : ) polecam !

    OdpowiedzUsuń
  15. konik morski po prostu cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ania W
    Obserwuje jako AnnZ
    ani-95@tlen.pl

    nazwa zielony kot- oczywiście uwielbiam malutkie kotki a zieleń kojarzy mi się głównie z wiosną czyli świeżość i lekkość i taka właśnie jest biżuteria z zielonego kota wnosi do nas trochę świeżości i kusi swoimi małymi drobiazgami ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Magdalena
    madzia3991@interia.eu
    fb- Magdalena Jezierska

    Z czym kojarzy Ci się nazwa Zielony Kot? Kojarzy mi się z małymi , szklanymi kotami, które zmieniają odcień przy odpowiednim świetle.

    OdpowiedzUsuń
  18. W takim razie dodaj w innym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuje jako: Anita
    Lubię na FB jako: mojawizjaswiata
    Mail: mojawizjaswiata@wp.pl
    Kojarzy mi się z piękną i dobrze wykonaną biżuterią :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako Smiley :)
    didi870@vp.pl
    Imię: Dominika

    Zielony kot kojarzy mi się... Z czymś niezwykłym, cennym, niespotykanym, wymyślonym, fantastycznym, nieprawdopodobnym, zadziwiającym, kosmicznym, niesamowitym, niewiarygodnym, niewypowiedzianym, niesłychanym, zaskakującym, rzadkim, unikalnym, wyjątkowym, nadzwyczajnym, sensacyjnym, ponadprzeciętnym, niepospolitym, szczególnym, magicznym, cudownym, zachwycającym... Po prostu z czymś niezupełnie możliwym... :D

    OdpowiedzUsuń
  21. OBSERWUJĘ :)

    Adrianna
    adrianna.guesswhoiam@gmail.com

    Zielony kot kojarzy mi się z czymś bardzo oryginalnym, wyjątkowym. A ponieważ znam ten sklep bardzo dobrze, to kojarzy mi się z wyjątkową biżuterią :)

    OdpowiedzUsuń
  22. 1. Lubię Fanpage Zielony Kot jako Nikolina Jaworska
    2. Lubię Fanpage Monika Ozdoba jako Nikolina Jaworska
    3. Obserwuję publicznie jako wulkan_energii
    4.Nazwa Zielony Kot kojarzy mi się z: (pozwólcie na moją małą twórczość ;-))
    Zielony Kot przeskoczył przez mój płot.W swych zielonych łapach trzymał biżuterii stos.Mruczał,rozwodząc się nad powodującymi ślinotok kolczykami,wisiorkami,pierścionkami.Poczułam pełen zachwyt nad detalami,wariację kolorami,elegancję Białej Damy.Gdy Zielony Kot nad mym stylem czuwa,nie muszę się o nic martwić,jestem z siebie dumna :-).
    5. Nikolina , nikol812@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Kasia
    katrin15@onet.eu
    Zielony kot kojarzy mi się z niebanalnością, wyjątkowością i niepowtarzalnością. Nazwa nie jest oklepana ;) Jednoczęśnie nazwa sklepu tworzy klimat "swojskości", przyjaźni. Nie narzuca określonych walorów, po prostu jest a każdy ową nazwę za nienarzucanie się lubi ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kamila kamila.yk5@gmail.com

    Z Zielonym Kotem wiąże się bardzo ciekawa historia. Otóż za dnia nasz kot tak naprawdę jest zwykłym, burym kocurem, który uwielbia przesypiać długie godziny, pić hektolitry mleka i uganiać się za motylami. Miauczy, gdy jest głodny i mruczy, gdy się go kizia za uchem.
    Jednak to wszystko tylko przykrywka dla drugiego życia, które prowadzi nasz Zielony Kot. Pod osłoną nocy nasz zwyczajny kocur wraz z zamienieniem futra na szałowy, zielony kolor, staje się elegancki i dystyngowany. Gdy nikt nie widzi, wymyka się z domu i udaje się do... swojego sklepu jubilerskiego. Tak, tak! Pasją Zielonego Kota jest rękodzieło. Jest on w swoim fachu tak dobry, że wszystkie najsłynniejsze Kotki z okolicy przychodzą do niego oglądać cudne błyskotki, licząc przy okazji, że zawrócą w głowie przystojnemu Jubilerowi. Jednak nie, Zielony Kot nie daje się uwieść, gdyż prawdziwą miłością darzy jedynie biżuterię.
    A za dnia znowu przywdziewa swoje szare futerko i staje się zwykłym Mruczkiem...

    OdpowiedzUsuń
  25. Julia troleer@op.pl
    obserwuje jako : Miracle . ♥
    Zielony kot kojarzy mi się poprostu z tym sklepem :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ależ się załapałam, ostatni dzień konkursu! :D :)

    Kasia
    zyciekolorublond@gmail.com
    Polubiłam Zielony Kot już dawno temu, również Cię od dawna obserwuję, aaaaleeeee podobno "nie istnieje" Twoja strona na fb, dlatego nie umiem jej polubić. :(

    Odpowiedź na pytanie konkursowe:

    Zielony Kot kojarzy mi się z czymś oryginalnym,
    Niepowtarzalnym, niezwykłym i niebanalnym.
    Nazwa jest łatwa do zapamiętania,
    Dowiedziałam się o niej z blogowania.
    Od razu wiedziałam, że chodzi o biżuterię,
    Gdyż nazwa zakrawa o sztukaterię.
    Zielony jak wiadomo to kolor nadziei,
    Kot to symbol czarów i czarodziei.
    Łącząc ze sobą te dwa magiczne słowa,
    Wychodzi mieszanka wręcz wybuchowa.
    Czary i nadzieja są bliskie kobiecie,
    Jak biżuterii na ciele brzęknięcie.
    Kobieta w moc świecidełek wierzy,
    Często wykończenie ubioru jej powierzy.
    Zielony Kot to nazwa idealna,
    Zielonego Kota biżuteria fenomenalna!

    OdpowiedzUsuń
  27. Natalia zwierzakowna@gmail.com

    Zielony kot kojarzy mi się z małą, dość ciasną herbaciarnią, do której wchodzi się przez bramę starej kamienicy. Tak naprawdę nikt nie wie gdzie dokładnie jest, ale zawsze jak ktoś chce to do niej trafia bez problemu. W środku dość tłoczno - wiele mebli i przedmiotów, dość starych, ale sprawiających wrażenie, że nawet stół i stojąca na nim filiżanka się do Ciebie uśmiechają. Trochę jak u kochanej babci, trochę jak u ciepłej i serdecznej, puszystej cioci. Bezpiecznie i przyjemnie. Kelner zawsze wie na co masz ochotę i bez pytania przynosi Ci Twoją ulubioną, jaśminową herbatę i kawałkiem anielskiego sernika. Czas leci, a Ty nawet nie wiesz kiedy minęła 4 godzina przyglądania się tym wszystkim cudownościom - nawet porcelanowe małe kotki, a wśród nich i ten zielony bawią się ze sobą spoglądając co jakiś czas na Ciebie z półki starego kredensu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥