28 lipca 2012

must do

  • nagrać nową piosenkę     
  • ciuszki,ciuszki,ciuszki!   
  • nowy nagłówek, please   
  • zaplanować krótki wyjazd     
  • w końcu się opalić!             
  • obraz sam się nie powiesi...    
  • ajj te kabelki! bezprzewodowe słuchawki now!       
  • współpraca  ✓
Yeeeey! Moje wszystkie teraźniejsze plany(te małe jak i duże) zrealizowałam! Co prawda "krótkie" wyjazdy czekają mnie jeszcze w sierpniu, więc moja miłość do podróżowania wciąż nie ustaje:) Teraz rooozluźnienie i wieczorem, popijając mój ulubiony koktajl bananowy(mniam!), mogę z uśmiechem na twarzy obejrzeć kabarety w Koszalinie, zaś jutro długo wyczekiwany mecz siatkówki! aaaa!

70 komentarzy:

  1. sliczne zdjecia:)))
    fajnie ze zaplanowane rzeczy udalo sie zrealizowac...zawsze bardzo to cieszy i motywuje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubie twoje podejscie do zycia! gratuluje konsekwencji i pogody ducha :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietnie - ja tez mam kilka planow ale w trakcie realizacji - gratuluje Ci :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :)
    Ładny nagłówek ^^
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna jesteś !
    Zapraszam do mnie: www.nina-wiola.blogspot.com / Dopiero zaczynamy :D



    Obserwujemy ? - Ja już ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuje Ci :) Ciesze sie, ze regularnie do mnie zagladasz. Czyzby nowy naglowek ? :) wzielas juz udzial w moim konkursie ? buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. też czekam na mecz ^^
    Masz boskie oczy !
    PS.
    zostałaś otagowana na moim blogu ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny kolor włosów, to Twój naturalny? :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna bluzka:)Planowanie co zrobić? Mega dobry pomysł, też zawsze to robię i nagradzam się za każde wykonane zadanie, a co:)

    OdpowiedzUsuń
  10. aj , mi by się napewno nie udało zrealizować moich wszystkich planów , ciesze się że tobie się udało ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. oo świetne to zdjęcie *____*

    zapraszam do mnie na konkurs :)
    http://lolita-sweetdream.blogspot.com/2012/07/moj-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna bluzka.. podoba mi się <3 ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. najważniejsze to dobry plan, potem już poleci, no, chyba że nie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna jesteś,zdjęcia mega są (;
    nowy nagłówek bardzo się podoba (;
    fajna ta lista ;D dobrze,że wszystko ci się zrealizowało ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. zostałaś otagowana :) jak zwykle śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super foty :P świetnie, że zrealizowalaś swoje wszystkie plany !:P

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja nigdy nie mam takiej motywacji by realizować takie listy "małych grzeszków". :< Za słabą wolę mam. Śliczne zdjątka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny nagłówek! :)
    Fajnie, że zrealizowałaś swoje plany! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję, też lubię wyznaczać sobie cele i je realizować ;d

    OdpowiedzUsuń
  20. i love your hair!

    xx
    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdpowiedzUsuń
  21. byłoby mi bardzo miło ;) jeśli coś wykombinujesz prześlij mi na evea0@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. gratuluję zrealizowania planów ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. też muszę sobie taką listę zrobić

    OdpowiedzUsuń
  24. sliczne portrety <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. gratulacje zrealizowania wszystkich swoich planów :) śliczne zdjęcie *_*

    OdpowiedzUsuń
  26. tez chcialabym wszystkie swoje plany odhaczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  27. ale Ty świetnie wychodzisz na zdjęciach ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. dziewczyna z pasją, to mi się podoba.
    świetnie, że są takie osoby.
    dziwię się dlaczego wcześniej nie widziałam tego bloga.
    oczywiście zaobserwuję, bo uwielbiam takie blogi, bo inspirują mnie.
    pozdrawiam Cię ciepło i dziękuję serdecznie za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Też planuję sie opalić bo nigdy mi to nie wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ślicznie wyglądasz na tym pierwszym zdjęciu! ;*

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładne zdjęcia ;) Przyjemny blog, dodaję do obserwowanych ;p
    Zapraszam do siebie ;))

    OdpowiedzUsuń
  32. kochana, bardzo dziękuje za tak miły komentarz <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. jakie ty masz cudowne oczy!

    OdpowiedzUsuń
  34. Masz magnetyzujące spojrzenie :) Mi też przydałoby się zrobić taka listę i pierwszy punkt byłby identyczny jak u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jezu dziewczyno jakie Ty masz oczyska :))

    jeśli masz ochotę to możesz polubić mnie na fb :)
    http://www.facebook.com/Bialaangelgirlblogspotcom

    OdpowiedzUsuń
  36. suuper włosy :D mam nadzieję, że ja też zrealizuje wszystkie moje plany :)
    zapraszam do nas :D
    Pozdrawiamy :D

    OdpowiedzUsuń
  37. piękne spojrzenie:)
    chyba też muszę zrobić sobie taką listę...

    OdpowiedzUsuń
  38. też lubię takie małe cele sobie wyznaczać, jaka przyjemność, gdy się je skreśla :))

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne oczy i śliczna dziewczyna :D

    pozdrawiam i zapraszam do siebie na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Cute photo, nice blog, follow each other?
    http://shana-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Sliczne zdjecia, swietnie, ze udali ci sue zrealizowanplany. Mi jeszcze nigdy w 100% nie wyszlo

    OdpowiedzUsuń
  42. Must do -gratuluje :D
    Sliczne zdj :)
    Wiesz co? Masz (chyba) najladniejszy naglowek jaki widzialam! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajne zdjęcia :)
    Obserwuje i licze na rewanż :)
    Zapraszam DO MNIE

    OdpowiedzUsuń
  44. Niezłe plany :)) Czekam na nową piosenkę :))

    OdpowiedzUsuń
  45. krótkie wyjazdy są najlepsze, bo jesteś w nowym mieście i nie masz czasu, by się nim znudzić

    OdpowiedzUsuń
  46. Przyznam że całkiem spora ta lista ;) Ale życzę oczywiście powodzenia w jej realizacji kochana;) Zapraszam do siebie http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. masz niesamowity kolor oczu <3

    OdpowiedzUsuń
  48. świetny post :)
    obserwuję i zapraszam do nas

    OdpowiedzUsuń
  49. Zapraszam na nową notkę :) Świetny blog xd

    OdpowiedzUsuń
  50. często się uśmiechaj, bo to twój wielki atut :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja tak pół na pół, ale w ogóle nie żałuję, że ją kupiłam! :)

    Bardzo pozytywna zmiana bloga! Nagłówek jest teraz rewelacyjny! No i ślicznie wyszłaś na wszystkich nowych zdjęciach. :)

    Ech, ja też mam tyle rzeczy do zrobienia... :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Przepięknie wyglądasz na tym zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥