19 lipca 2012

postcrossing

Odkąd pamiętam, jestem zwolenniczką przywożenia zewsząd masy pocztówek. Morze, góry czy nawet pobliskie atrakcje świętokrzyskie, umieszczone na małej fotografii sprawiają, że z uśmiechem na twarzy wspominam spędzone tam chwile. Najważniejsze miejsce w kolekcji zajmują jednak listy/pocztówki otrzymane od Was, zawarte w słowa, które motywują do dalszego działania. Uwielbiam czytać pismo ręczne, niestety, tradycja korespondowania w takiej formie zanika. Zdominowani jesteśmy przez łatwiejsze i szybsze formy komunikacji jak internet, czy telefon. Właśnie dlatego zarejestrowałam się na postcrossing. Pocztówki wysyłane przez użytkowników krążą po całym świecie! Ja już swoje wysłałam, może też się skusicie? :)


29 komentarzy:

  1. ;) fajna akacja z tymi pocztowkami. xd

    OdpowiedzUsuń
  2. poczytałam trochę i może też wyślę kartkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pocztówki..to jest to!:)

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również bardzo lubię dostawać i pisać pocztówki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tez uwielbiam pocztowki <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wooow co za akcja :D ja pamiętam czasy listów do przyjaciółek :) mam cały karton do dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł z tymi pocztówkami :) uwielbiam je dostawać od znajomych z wakacji, chociaż rzadko już to robią :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Odkąd pamiętam nie dostałam żadnej pocztówki , ale chętnie je wysyłam znajomym ;D
    Obserwuję , może zaczniesz obserwować mojego bloga ?
    Zapraszam do mnie :
    szalone-moje-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Warto spróbować, hmm kiedy ja dostałam ostatnio pocztówkę? ;> Również obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również uwielbiam pocztówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile pocztówek! ;o
    Zapraszam ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. ja tam nadal zbieram pocztówki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję bardzo
    A te pocztówki to Bardzo fajna sprawa! Może skuszę się na coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też kiedyś je zbierałam i sama nie wiem czemu przestałam to robić.
    W tym roku przechodziłam kilkadziesiąt razy obok stoiska z pocztówkami i skończyło się tylko na oglądaniu ich..

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    http://www.diolaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. może kiedyś sie skuszę :) obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś zbierałam pocztówki, ale jakoś przeszła mi ta mania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też uwielbiam pocztówki i wymieniam się nimi z bloggerkami, jeśli chciałabyś to zapraszam na maila na moim blogu :) Też obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też kiedyś miałam manie na pocztówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też mam masę pocztówek :) Pomyślę o tym postcrossingu.
    Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  20. w sumie to dobra pasja moze tez zaczne takie zbierac :P

    OdpowiedzUsuń
  21. dobry pomysł :*
    Zapraszam do mnie na konkurs, w którym do wygrania jest cudowna bransoletka z Twoim imieniem <3 Na prawdę warto! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe! Na pewno fajne doświadczenie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Też mam kręćka na punkcie pocztówek ;) Uwielbiam!
    Może poobserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ha też się bawię w postcrossing! śliczne kartki dostaję, szczególnie z Azji i krajów skandynawskich!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. również mam konto na postcrossing.com . jesli chce sie pani wymienić pocztówkami to prosż epusac ; marla5@onet.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥