9 lipca 2012

SUDOMAX

Już  na początku dzisiejszego dnia, przyszedł do mnie listonosz z priorytetową przesyłką. W jej zawartości znalazłam próbki i sam krem SUDOMAX od firmy SUDOPHARMA , który mam przyjemność przetestować. Na zdjęciach znajduje się on w opakowaniu 55g, które już wkrótce będzie dostępne na rynku. Miejcie oczy szeroko otwarte ;)
SUDOMAX to produkt opracowany ze szczególną troską o delikatną skórę. Chcąc zapewnić jej jeszcze lepszą ochronę i bezpieczeństwo, w produkcie SUDOMAX zrezygnowano z zastosowania niektórych substancji obecnych w innych produktach. Przeznaczony jest on dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych.
Aaaale różowa notka! Nie było to moim celem..

17 komentarzy:

  1. Oj, różowo, kolorowo:-) Kremu nie miałam, znam sudokrem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie jestem w trakcie testowania tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka śliczna z Ciebie dziewczyna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba się skuszę na taki krem :))
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :D ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja mama ma coś takiego ;D
    Dzięki za komentarz i zapraszam częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Próbowałam, ale z próbki.
    Moja siostra ma recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny ten róż :)
    a co do kremu używałamkiedyś sudocrem ponoć to sa podobne produkty :)
    buziaczki
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ladnie wyglada ten różowy zestaw, to moj ulubiony kolor :)

    zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję współpracy! Ja krem już testuję:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. It all looks great :) x

    http://heidi-likes.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje :)
    Ładnie to wszytko razem wygląda :D:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak tylko będzie w sprzedażny od razu go kupię, bo moja skora jest nieobliczalna i wrażliwa.

    Ale masz cudowne niebieskie oczy! Jesteś piękna !

    OdpowiedzUsuń
  13. zamiawiałas te próbki czy oni ci zaproponowali? ;)
    moje koleżanki uywają go do osuszania ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥