4 sierpnia 2012

A World of Emotions

 Nie ma to jak wypad za miasto! Tak proste czynniki jak szum wody, słońce otulające promieniami, czy lekki podmuch wiatru dodały mi niesamowitej energii. Nie mówiąc już o projekcie, który w końcu skończyłam :) Bardzo się cieszę, ponieważ rozpoczęłam moją pierwszą współpracę DJ'em! Jest to dla mnie zupełnie nowe wyzwanie-nigdy nie próbowałam pisać słów do perfekcyjnie ułożonej wersji instrumentalnej. Teraz, gdy tekst leży skończony przede mną, mogę brać się za nagrywanie :)





  Zostawiam Was z moim pierwszym mixem, a co! :)

Ignizer feat. Monika Ozdoba - A World of Emotions (Original Mix)
                                                     
P.S. Oglądacie dzisiaj starcie Polski z Wielką Brytanią?

49 komentarzy:

  1. Tak to jest jak przez kilka dni nie wchodzi się na blogi... Nie widziałam nawet postu z wynikami... O jejku, ale się cieszę! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ale świetne zdjęcia (;
    oo tak (; nie ma to jak wypad nad wodę z dala od miastowego zgiełku (;

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny mix!!!!!!!!!!!!!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcie z trawką jest fantastyczne :)
    Białe szorty +++

    OdpowiedzUsuń
  5. piosenka brzmi swietnie :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne te zdjecia:) też bym sie z chęcia wybrała no ale ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne zdjęcia!
    mix świetny! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. ale cudne zdjęcia, takie klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. OOO szum wody i piękny śpiew ptaków ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. oo jak ładnie :)


    katttusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Miejsce wygląda na cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne zdjęcia - znad jeziora? A co do piosenki, to genialna ^^ Na serio ty tam śpiewasz? ;D

    soneys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakochałam sie w twoim glosie! ♥
    Zapraszam na nowa notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny mix! :) gratuluję nowej współpracy, to świetnie, że się tak rozwijasz w swojej pasji :) powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna piosenka! :) Zazdroszczę jeziora! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia!
    Masz cudny głos ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. o no to gratki :)!
    Super że cały czas się rozwijasz i oby tak dalej:))

    OdpowiedzUsuń
  18. To gratulacje, tekst gotowy, świetnie.
    Powodzenia przy nagrywaniu Moniko:)
    Fajna dziewczyna z Ciebie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. gratulacje współpracy:) Masz świetny głos!

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne ;d powodzenia dalej i już nie mogę się doczekać

    OdpowiedzUsuń
  21. no to gratuluję i życzę owocnej współpracy, niech usłyszy Cię cały świat! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. fajniutkie zdjęcie:):)))) takie naturalne:)))
    pozazdrościć figury:)

    OdpowiedzUsuń
  23. super zdjęcia, ależ mam ochotę pojechać sobie nad jakiś zalew czy coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. gratuluję ;d
    ładne zdjęcia :)
    świetny mix ;d

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajna pogoda to i zdjęcia fajne :)) Zapraszam na głosowanie:fox--trap.blogspo.com

    OdpowiedzUsuń
  26. masz cudownie piękny głos <3 mogłabym słuchać i słuchać ;)
    A `takie proste czynniki` wywołuję mega uśmiach na mojej twarzy i aż chce się żyć :)

    OdpowiedzUsuń
  27. swietny blog :)

    ZAPRASZAM NA KONKURS !!

    www.illicitfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo dziękuje za komentarzyk ;)
    śliczne zdjęcia ;*

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne zdjecia :) Obserwuje :) Jestem 230 obserwatorem! :D

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo ładne zdjęcia ;))

    http://karmellove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. fajna muzyczka, przekaz DJowi ;)
    I.

    OdpowiedzUsuń
  32. fajne zdjęcia aż mam ochotę na wyjazd nad jakąś wode :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥