8 sierpnia 2012

Atlanta&Italia ♥

Jak już wiecie, uwielbiam zawierać nowe znajomości z ludźmi zza granicy. Nie dość, że mój zakres słówek z języka angielskiego się powiększa, to jeszcze utrzymuję tak cudowne przesyłki! Mina Pana listonosza wręczającego mi już kolejną paczkę w ciągu wakacji-bezcenna :) Jednak wciąż wysyłam moje pocztóweczki, hehe.. Dzisiaj dostałam mini(?)zestaw z Włoch-aaale słodkości, dziękuję Anastasia!

jak również przeuroczą pocztówkę z Atlanty-postcrossing

Zmykam szybciutko na mecz! Damy radę??

27 komentarzy:

  1. Ale śliczności.
    Jasne, że damy rade ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne pocztówki <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie piękne pocztówki ^^
    fajnie,że dała ci słooodkości (;
    haha pan listonosz zaczyna cię o coś podejrzewać :D
    pewnie,że damy radę (;

    OdpowiedzUsuń
  4. coś świetnego taka przesyłka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł na takie znajmości z obcokrajowcami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też bym chciała jakoś dostac! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo, kurcze, ile słodkości widzę! :) Podziel się z Nami, żartuję oczywiście! Świetny pomysł z tymi pocztówkami.

    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze fajna sprawa z tymi pocztówkami :D

    OdpowiedzUsuń
  9. super pomysł ! a ile słodkości dostałaś huhu, pozazdrościć ;))

    ja też dodaję ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę masz ciekawe hobby . I do tego poznajesz nowe miejsca i ludzi nie wychodząc z domu , no i dzięki tym paczkom możesz zakosztować trochę świata .Dlaczego ja nie miałam kiedyś takich fajnych pomysłów :P Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Rady nie daliśmy jak chodzi o mecz :P ale fajna rzecz z tym korespondowaniem z ludźmi zza granicy ;)
    I jeszcze może chcesz wygrać sukienkę? Zapraszam do mnie na giveaway? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. takie zawieranie znajomości z ludźmi z innych krajów to coś wspaniałego! po pierwsze - szkolisz języki, a po drugie - dowiadujesz się więcej niż na lekcji o obcych krajach.

    http://makeyourselfbraver.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna sprawa.Kiedyś też pisałam :), chyba pora do tego wrócić ...

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajne pocztówki , muszelki też bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie cudeńka <3
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  16. ojej zakochałam się w twoich oczach w nagłówku<3

    OdpowiedzUsuń
  17. ale świetne :0 ja w tym roku żadnej nie dostałam:(

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny pomysł na zawieranie znajomości! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietne to jest :) Sama sie chyba w to zaczynam wkrecac :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zazdroszcze ! ;) Dodałam do obserwowanych :) Pozdrawiam Aga. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja też się bawię w postcrossing! każda pocztówka- bezcenna<3
    uwielbiam:))

    http://cleoinstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥