9 sierpnia 2012

czas na film!

Kolejny wieczór(noc?) spędziłam przed telewizorem, urządzając sobie przy tym mały maraton filmowy. Jako, że nie miałam na to czasu w trakcie roku szkolnego, dzielnie nadrabiam zaległości! Powiem Wam, że zdecydowanie bardziej wciągam się w akcję filmu, gdy nie przerywają mi jej ponad 20 minutowe reklamy, nie wspominając o ciągłym sprawdzaniu kanału, bo "może już się zaczął?". Gdy do ciągłego oglądania dochodzi jeszcze świeżo zrobiony popcorn i schłodzony napój z cytryną, wymiękam! Tutaj prośba: z racji tego, że moja lista filmów obowiązkowych, z dnia na dzień się zmniejsza, macie jakieś godne polecenia?:) Mile widziane komedie!


53 komentarze:

  1. "Nietykalni" polecam bardzo fajny film:)

    OdpowiedzUsuń
  2. slicznie wygladasz :)

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania śliczny naszyjnik jabłko ! :
    http://fashion-style-viola.blogspot.com/2012/08/konkurs-z-modatotu.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie lubię reklam. Jeśli chodzi o filmy, a jeszcze ich nie widziałaś, to polecam Incepcję i Wyspę Tajemnic :) A co do komentarza u mnie, to koniecznie pochwal się w przyszłości efektami!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też codziennie ogladam jakieś filmy, ostatnio oglądałam LOL, Cyberbully a dzisiaj American Pie Zjazd Absolwentów. Ta cześć jest chyba najlepsza bo pokazuje jak wszyscy się zmienili i dojrzali:) super im wyszlo;p

    OdpowiedzUsuń
  5. O filmy też uwielbiam :)ja mogę Ci polecić może Project X ? znany już chyba wszystkim ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Streetdance 2 (fabuła okropna, ale muzyka i układy taneczne świetne!), A więc wojna, Kronika, Mroczne cienie - to te, które sama ostatnio oglądałam i mogę szczerze polecić! ;0

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ostatnio jakoś nie mam chęci na siedzenie przed telewizorem i oglądanie jakichkolwiek filmów :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie wyglądasz, a co do filmów to nie mam pojęcia jestem z tym do tyłu hi hi

    OdpowiedzUsuń
  9. slicznie wygladasz! ostatnio mam bardzo malo czasu na ogladanie, sama nad tym ubolewam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Na chwilę obecną polecam "Joe Black", "Twój na zawsze" albo "To tylko seks" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja codziennie na poprawę humoru rezerwuję sobie dawkę Pingwinów z Madagaskaru. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie śliczne zdjęcie *-*

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna bluzka. Też nie lubię reklam w filmach w telewizji. Ostatnio także przerzuciłam się na oglądanie filmów w internecie. Chcę obejrzeć LOL, podobno fajne ;) A z filmów, które widziałam i mogę Ci polecić to Porwanie . Mój ulubiony film! ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Hm.. ja polecam salę samobójców, przytul mnie i kocha, lubi, szanuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. rewelacyjne spodenki ;-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Bylabym mega wdzieczna jakbys mi pomogla! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nocne maratony filmowe - skądś to znam ;P Polecam film 'number 23', 'dziewczyna z tatuażem', 'zdobyć Woodstock', 'Project x' i 'Piętno'.
    +obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. w tej chwili przychodzi mi na myśl tylko film "kocha, lubi, szanuje".
    Śliczna z Ciebie dziewczyna, będę do Ciebie zaglądać;)

    OdpowiedzUsuń
  19. oh ja mam całą mase ulubionych filmów. praktycznie 99% z nich to francuskie dramaty albo takie które dają troche do myślenia. jak chcesz, mogę polecić <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny blog:) dodaje do obserwowanych i zaparszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny blog : )
    dodaje do obserwatorów, zapraszam na photographypassiion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie wyglądasz !
    Urocze spodenki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hi dear :) you look so pretty! what do you think of following each other? Let me know
    Keep in touch

    http://thefrench-fries.blogspot.pt/

    xx

    OdpowiedzUsuń
  24. hmm. nie wiem jakie są fajne komedie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Też nadrabiam zaległości filmowe :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja osobiście polecam film '7 dusz'. Naprawdę godny uwagi, sama się przekonaj ;) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  27. Mozesz isc na spontana, daje Ci wolna reke! Na pewno mi sie spodoba ;) ` Nobody's perfect

    OdpowiedzUsuń
  28. Może "Kocha, lubi, szanuje" ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. ładnie wyglądasz :)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)
    Super!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. nowy blog. zapraszam do mnie : piekno-nastoletniego-swiata.blogspot.com :) obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładne zdjęcie (:
    Nie oglądam komedii.. wolę dramaty, horrory, czy thrillery.

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  33. Super blog !
    Świetnie wyglądasz.
    Gdy obejrzałam twoje teledyski byłam po prostu pod wrażeniem.
    Jestem tu pierwszy raz ale na pewno nie ostatni :)

    Zapraszam do mnie
    http://marika-maarika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne zdjęcie! :)
    Film the Eye jest świetny, ale nie jest to komedia^^
    Pozdrawiam! <33

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny blog !!! :) I oczywiście fajne notki do poczytania :)
    Spodobało mi się tutaj ;]
    +Jeśli chcesz to zapraszam również do siebie :)
    http://photographyismyexistence.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Dosłownie wczoraj oglądnęłam świetny film "Friends with kids". Bardzo pozytywna fabuła, świetne dialogi bardzo często zabawne. Oh wprowadziła bym Cię bardziej w temat ale boję się że zdradzę zakończenie... Gorąco Ci polecam! :) Niestety nie znalazłam do niego napisów PL, ale są w języku angielskim.

    OdpowiedzUsuń
  37. Proawdzisz bloga od października ? Ja też:D
    +zostałaś otagowana

    OdpowiedzUsuń
  38. swietnie wygladasz, obserwujemy?:)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  39. świetny efekt 'gwiazdek' na zdjęciu :)
    dziękuję za komentarz na moim blogu, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. super sweet outfit, those shorts are really adorable<3
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥