25 sierpnia 2012

Invex Remedies recenzja

Cześć! Po ponad 3 tygodniach testowania produktów firmy Invex Remedies, przyszedł czas na recenzję. Oto jej główni bohaterzy:

   (kliknij na nazwę produktu, aby przenieść się na stronę producenta)

 Kilka słów od producenta: Dzięki zastosowaniu krzemu organicznego, który posiada właściwości regenerujące, czy przeciwbólowe żel SILOR+B jest niezbędnym środkiem pielęgnacji każdego typu skóry. Doskonale łagodzi wszelkie podrażnienia, działa wspomagająco przy leczeniu alergii, trądziku. Posiada właściwości endodermiczne czyli jest bardzo łatwo absorbowany przez skórę, dzięki temu wnika w głębsze jej partie i regeneruje ją od wewnątrz, likwidując oznaki starzenia. Nadaje skórze elastyczność, gładkość. Doskonały do masażu klasycznego oraz leczniczego.

Moja opinia: Zbawienie dla skóry przy podrażnieniach. Jako, że tonik posiada wygodne opakowanie z dozownikiem, produkt stosowałam najczęściej po kąpieli-pozostawiał skórę gładką i elastyczną. Zaskoczeniem jest dla mnie jego wydajność, po codziennym stosowaniu przez 3 tygodnie, zostało mi jeszcze 3/4 produktu!!

Kilka słów od producenta: Antybakteryjny tonik Ag 123 z linii SILVER TOUCH doskonale oczyszcza i chroni skórę, przywracając jej naturalny zdrowy wygląd. Innowacyjność i równocześnie skuteczność tego dermokosmetyku polega na zastosowaniu srebra jonowego. Dzięki czemu tonik doskonale oczyszcza skórę, wspomaga leczenie chorób grzybiczych, bakteryjnych zmian skórnych, chorób łojotokowych. Rewelacyjnie łagodzi i redukuje podrażnienia, przyśpiesza ich gojenie.

Moja opinia: Tutaj zdziwienie-tonik do rozpylania! Jak najbardziej zaskoczył mnie pozytywnie: bezzapachowy, łagodny, nie podrażnia skóry, a wręcz przeciwnie, dobrze oczyszcza i likwiduje wszelakie zaczerwienienia. Moje skłonności do opalania(jak pogoda na to pozwalała) w sierpniu nadal wzrastały, a tonik okazał się świetnym rozwiązaniem na złagodzenie skóry. Rozmiary buteleczki dopasowują się w sam raz do rozmiarów kobiecej torebki, nawet tej najmniejszej :)

 
Kilka słów od producenta: Mgiełka Au 100 z linii Golden Touch posiada doskonałe właściwości odświeżające. Dzięki zawartości monoatomowych cząsteczek złota, które przenikają przez komórki skóry, mgiełka doskonale nawilża, regeneruje skórę. Innowacyjny produkt firmy INVEX REMEDIES jest łagodny dla skóry, może być stosowany nawet kilka razy w ciągu dnia. Przywraca skórze blask, jędrność oraz gładkość.

Moja opinia: Mgiełka na bazie złota jest zdecydowanie moim faworytem i nie chodzi tu tylko o samą nazwę! :)) Idealna pod makijaż, jak również pomocna przy oczyszczaniu skóry, która po jej użyciu staje się wyjątkowo gładka, nawilżona z efektem lekkiego rozświetlenia. Brak żadnych podrażnień, więc polecam, nawet dla osób z wrażliwą skórą. Dużym plusem, jak w przypadku toniku jest aplikacja na 2 sposoby: po nałożeniu na wacik, lub bezpośrednio z buteleczki na skórę :)

38 komentarzy:

  1. Nie miałam żadnego z tych produktów ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie miałam okazji wypróbować tych kosmetyków,
    ale postaram się to zmienić ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie używałam tych produktów ale może się skuszę:))

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam, ale zachęciłaś mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ ostatnio to złoto i srebro robi karierę w kosmetyce !
    ta mgiełka ze złotem świetna

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki, fajna recenzja :)
    WPADAJ NA KONKURS :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za odwiedziny! Prowadzisz świetnego bloga! Bardzo mi się podoba :)
    Obserwuję i zapraszam do śledzenia mnie http://leblogdesaly.blogspot.com

    pozdrawiam gorąco :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Też nie używałam, od kilku lat stosuję kosmetyki do twarzy NIVEA, jako jedyne mnie nie uczulają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam okazji wypróbować. Ale zachęcają mnie te drobinki w mgiełce:P Może spróbuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. mi też się podoba : ) na zdjęciu opakowania nie widać , ale na żywo jest mocno pomarańczowy : )

    OdpowiedzUsuń
  11. nie używałam, ale czytając to co napisałaś, to pewnie pomogły by mi teraz w regeneracji skóry. poprzez ciężką pracę w szklarni, moja skóra jest zmęczona do granic możliwości, przez co pokazały się drobne, a nawet dość duże zmiany, na gorsze niestety. zwykłe maseczki pomagają, ale nie na długo. mam nadzieję, że efekt działania tych kosmetyków będzie Ci towarzyszył przez wiele tygodni.
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. powiem szczerze że pierwszt raz widzę , ale zapowiada się ciekawie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej :) Fajny blog :) Masz może ochote zaobserowować siebie nawzajem ? Jeśli tak to zapraszam do mnie -> codziennie-karina.blogspot.com <- :) Jeśli dodasz się do obserwatorów zostaw mi link na swojego bloga w komentarzu żebym mogła Cię znaleźć, a ja się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używałam, ale z chęcią bym spróbowała mgiełki do ciała. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. niestety nie używałam żadnego z tych produktów ale wyglądają na fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nie miałam styczności z produktami tej firmy, ale tonik przedstawia się obiecująco... ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. nie spotkałam się nigdy z tymi produktami, ale mgiełka mnie zainteresowała :) Bardzo rzeczowa notka:) ps dziękuje za komentarzyk

    OdpowiedzUsuń
  18. nigdy nie spotkałam się z tymi produktami ale mgiełka kusi :) ps. dzięki za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy raz spotykam recenzję tych kosmetyków. Muszę przyznać, że zainteresował mnie ten żel do ciała... Muszę spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  20. Hm czytając Twoją opinie mogą to byc na prawdę ciekawe produkty jednak ja jestem strasznie nieufna, ponieważ mam bardzo wrażliwą cere..

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też czekam na produkty od nich. Jestem bardzo ciekawa ich jakości.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie używałam żadnego z tych kosmetyków. Nawet nie słyszałam o tej firmie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak się wkręciłas w ich testowanie?:) nie musisz pisac w komentarzu, gdybys miała ochotę :kudelss@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. ale te buteleczki są fajne :D !

    OdpowiedzUsuń
  25. nie używałam, ale może spróbuję mgiełki ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Również dostałam do przetestowania te same kosmetyki i z kazdego jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękujemy za fachowy opis preparatów. Cieszymy się że kosmetyki spełniły oczekiwania i się sprawdzają!

    Pozdrawiamy serdecznie,
    Invex Remedies

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo lubię tę Mgiełka Au 100 z linii Golden

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo lubię tą Mgiełka Au 100 z linii Golden :)

    OdpowiedzUsuń
  30. warto także sprawdzić kremy, jest to nowość

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥