2 sierpnia 2012

Invex Remedies

Cześć! Dzisiaj dotarła do mnie długo oczekiwana paczka z produktami firmy Invex Remedies. Już po otwarciu kartonu, zaskoczona byłam nietypowym dla mnie opakowaniem...
          
w którym znajdowały się 3 preparaty:

Żel od razu skusił mnie wygodnym aplikatorem, więc użyłam go bez wahania :) Już teraz mogę stwiedzić, że skóra staje się aksamitna, a to dopiero jedno użycie, łał! :o


Zabieram się za testowanie produktów! Powiem Wam, że jestem ich bardzo ciekawa-firma znajduje się w pobliskich Kielcach. :)

32 komentarze:

  1. Super paczucha :) Kosmetyki wyglądają na bardzo luksusowe. Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem dlaczego, ale myślę, że to kosmetyki sprawiają wrażenie niezwykle skutecznych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe produkty, firmy nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  4. to złoto bym wypróbowala chetnie, fajne fotki na lonie natury :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa tego cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale nazwę to mają przedziwną ;) To polska firma??

    OdpowiedzUsuń
  7. może badziewia Ci nie przysłali;p
    niech się dobrze używa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oby się sprawdziły i dobrze służyły ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwszy raz o tej firmie slysze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A cóż to dokładnie dostałaś? :) Pochwal się tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak udało Ci się nawiązać współpracę :) ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję, że będą służyły :-))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo, skoro firma znajduje się w Kielcach to od października będę miała do nich blisko :) Ciekawa jestem toniku do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne opakowanie!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Firmy nie znam , ale może będą ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapowiada sie interesujaco, nie znam tej firmy, ale czekam na recenzje:-)
    Atak poza tym to dziekuje za komentarz i od terz obserwuje:-)
    futurestic

    OdpowiedzUsuń
  17. testuj testuj, tylko nie zapomnij o recenzji :D

    OdpowiedzUsuń
  18. czekam na recenzję bo sama bym się zaopatrzyła w takie coś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluje bardzo fajna paczuszka, czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. czekam na wyniki testów . ps. obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny pomysł z tym opakowaniem :) przynajmniej nie czochrały się w pudełku hehe
    czekamy na recenzje :)
    Buziaczki
    zapraszam do siebie ;o)

    OdpowiedzUsuń
  22. Rzeczywiście karton bardzo nietypowy, ale kosmetyki ciekawe :)

    p.s. dziękuję za wizytę :*

    OdpowiedzUsuń
  23. miłego testowania ;) czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. pudełko nietypowe ciekawe:) czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny nagłówek, czyja to praca?:)

    OdpowiedzUsuń
  26. To teraz pozostaje czekać tylko na recenzję;) Też jestem bardzo ciekawa jak to działa.

    OdpowiedzUsuń
  27. mmm, jakie śliczne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥