16 sierpnia 2012

life

Cześć! Co za piękna pogoda dzisiaj, aż chce się żyć! Na poczcie tym razem maksymalne kolejki, także out.... Przynajmniej, dzięki temu lekkiemu opóźnieniu, w różne strony świata powędruje nie jedna, a trzy moje pocztówki. Jutro wysyłam(chyba).
Niezmiernie się cieszę, bo w ciągu najbliższego miesiąca, startuję z zupełnie nowym dla mnie, muzycznym wyzwaniem. Jeszcze niedawno byłam pod skrzydłami szkoły muzycznej, teraz widzę, jak przez tą małą odległość czasową, wiele się zmieniło. Łącznie ze mną. Zawsze powtarzałam, powtarzam i będę powtarzać:
Każde marzenie może się spełnić, nieważne jak niemożliwe się wydaje.
Nie sądzę, że istnieje na to coś, w rodzaju złotego środka, ale wiara w siebie, swoje cele, praca i determinacja sprawia, że możemy potem przenosić góry! Życie polega na ciągłym zmaganiu się ze światem, czyż nie? Damy radę! :)

+ kamerkowe, aparat odmówił posłuszeństwa.. :(

35 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń
  2. tak. zgadzam się. żyjemy po to, żeby poznawać siebie i uczyć się na własnych błędach. życie bez przeszkód byłoby zupełnie nudne. ;)

    u mnie nowy post. zapraszam. ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. marzenia, marzenia, bez nich chyba bym nie istniała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. potrafisz zmotywować (; a ty jak stałaś się no,ze tak to nazwę 'piosenkarką' po prostu nie wiem jakiego słowa użyć ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. dziekuje bardzo. u mnie z tymi jezykami to cala historia. jestem w polowie niemka i mowilam plynnie, a pol roku temu zaczelam uczyc sie angielskiego przez skype (www.sayspeak.pl) obczaj to sobie no i zapomnialam caly niemiecki -.- ale odp napytanie- okolo pol roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. + do tego wszystkiego trzeba dodać to, że trzeba wiedzieć jak zacząć walkę o te marzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. najważniejsze to ciągle mieć nadzieję i się nie poddawać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sympatycznie u Ciebie :) Co do marzeń, zgadzam się z Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodobało mi się bardzo to co napisałaś :) Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kcohana, jak zrobiłas ze masz taki fajny twitter na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj jak ja nie lubię kolejek na poczcie!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mmmm kolejki na poczcie, skąd ja to znam ? ;p Ładna to ty jesteś, pozazdrościć : ) Pozdrawiam i zapraszam do sb na nowa-graciarnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Damy radę, nie ma rzeczy niemożliwych :)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ladny cytat a twoj usmiech jeszcze ladniejszy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. muzyczne wyzwanie? zdradź coś więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Każde marzenie się spełni, jeśli uwierzysz w siebie! : ))

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna DZIEWCZYNA z Ciebie jest:D
    Dziękuję za odwiedziny bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna DZIEWCZYNA z Ciebie:)
    Dziękuję za odwiedziny mojego bloga:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejku, jakas Ty sliczna! Zawsze nie moge sie napatrzec ! :)
    Zapraszam na nowa notke :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piekna jestes ;)

    zapraszam do siebie mystylerooksanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. this is incred, love the photos
    Great post, thanks for sharing!

    if you like we can follow each other on bloglovin :)
    let me know!
    STYLE DECORUM

    OdpowiedzUsuń
  22. jestes przesliczna! *_*
    Obserwuje,wejdziesz do mnie?:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Racja w 1000% uwielbiam takie pozytywne osóbki ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. kamerkowe czy nie to i tak wygladasz slicznie;)!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥