22 sierpnia 2012

recording/Las Vegas postcard

Jeeeeej! Po wielu zmaganiach z samą sobą, zabrałam się dzisiaj za nagrywanie. Najpierw jednak na moim kanalu Youtube pojawi się piosenka "When I'm Alone With You", którą mogliście usłyszeć w niedzielnej audycji SparkFM UK. O dziwo, udało mi się wszystko idealnie nagrać(taki ze mnie dźwiękowiec, a co!), dajcie znać i udostępniam!

Jakby tego było mało, Dave zrobił mi niespodziankę w postaci pocztówki z Las Vegas! Już sama ilość brokatu na pocztówce oddaje specyficzność tego miasta. Honorowe miejsce w kolekcji. I wish I was in Vegas.

 

Dziękuję Dave! Z niecierpliwością czekam na więcej niespodzianek, haha! :)

58 komentarzy:

  1. hahaha :) jak mój blog będzie obserwowany przez trochę więcej osób to na pewno się pokażę :) także jakbyś chciała to zapraszam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Las Vegas cudne miasto niestety znam tylko z TV :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, dziękuje słodziaku! : )) Cudowna ta pocztówką, jeszcze się błyszczy! : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo w takim razie przykro mi, ponieważ i tak byłam wtedy na własnym pokazie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj daleko mi do gwiazdy kochana, raczej Ty nią jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dave to Twój...?:) Jaki kochany. Ja też bardzo lubię dostawać pocztówki, ale najbardziej, to listy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, to kompozytor w USA z którym współpracuję, haha :))

      Usuń
  7. Dziękuję:) Aaaa trzeba czasem coś zmienić;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, świetna pocztówka ;) Przyjęłabym ją do mojej kolekcji.
    http://darhh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Hehe byłoby mi jakby kiedyś to sie spełniło :D Wiec jak będziesz już gwiazda daj zanć ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajna i nietypowa pocztówka. :)

    zapraszam na palistory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. co do komentarza u mnie - tak to moje naturalne loki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna jest ta pocztówka! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo dziękuję za odwiedziny. Podziwiam twoją pasję. ja co prawda chodzę do szkoły muzycznej, ale swojej przyszłości z muzyką raczej nie widzę. Może bardziej taniec- który uwielbiam. Muzyczna szkoła to dodatek do ogólnego wykształcenia - tradycje rodzinne - rozumiesz ...... :D:D:D pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. na pewno to piękny okaz w Twojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna! :)
    Pozdrawiam! <33

    OdpowiedzUsuń
  16. ja chce :)
    Po lewej stronie na moim blogu są kontakty, napisz na gg, po adres.

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny blog,zdjecie glowne jest mega!obserwuje:) i zapraszam do siebie,jak ci sie spodoba to rowniez do obserwowania:)

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowna!!! wspaniały prezent!!
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam i jak zawsze zapraszam:):*:**:*:

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajowo :)
    Ja zapraszam do siebie na słodką biżuterię koniecznie zajrzyj ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna pocztówka ; )

    Jestem 260 obserwatorką ; >
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja od niedawna zbieram pocztówki. Fajna pamiątka. ;)
    Hm. Co do pocztówki, to na zasadzie wymiany ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Amazing postcard!!
    I'm following you now :)
    Kisses.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowna pocztówka, chciałabym taką!
    Bardzo podoba mi się blog, będę wpadać tu częściej i oczywiście obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie ma to jak dostać pocztówkę, pamiątka na lata :) A list to już całkiem.. :]

    OdpowiedzUsuń
  25. fajna pocztówka,
    też chciałabym odwiedzić Vegas *__*

    OdpowiedzUsuń
  26. oj tak.. Ale niespodzianka :D!

    OdpowiedzUsuń
  27. piękna pocztówka :D chciałabym odwiedzić vegas ;))

    OdpowiedzUsuń
  28. Las Vegas - barwne i hałaśliwe miasto. :) Chciałabym pojechać!

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna ta pocztówka ;)
    zapraszam :
    http://myy-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. i już mam przed oczami Kac Vegas ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładna kartka ^^
    Może wymienimy się pocztówkami, ja wyślę do Ciebie a Ty do mnie..? ;>
    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna kartka,takie małe prezenciki są najlepsze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajna pocztówka ;) Sama chciałabym taką dostać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥