31 sierpnia 2012

When I'm Alone With You

Cześć! Na blogu powiało nowościami, którymi uroczyście uwieczniłam zakończenie jakże cudnych wakacji :) Jako, że nie mogłam pozwolić im odejść bez pożegnania, mam dla Was dzisiaj teledysk do piosenki "When I'm Alone With You", która dwa tygodnie temu pojawiła się w radiu SparkFM UK.  Podczas nagrywania było dużo zabawnych sytuacji, które już wkrótce postaram się umieścić w kolejnym mix'ie.

   


Kochani 31 sierpnia, co za tym idzie, dzisiaj nasze święto-Międzynarodowy Dzień Blogera! Niech Wasze strony pobiją ówczesne rekordy oglądalności, a czytelników coraz to więcej zagości! :)

54 komentarze:

  1. Mała rozrabiaka:*
    UWIELBIAM <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały!
    Piękna spódnica <3

    pamiętaj o mnie http://leblogdesaly.blogspot.com/ ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz :D
    Cudna sukienka ;)
    Zapraszam do siebie na nowe notki :) ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie to zrobiliście, widzę, że dobra zabawa była:D Tylko szkoda, że bardzo cicho słychać Twój głos, bo muzyka bardzo zagłusza go. :(
    Chciałam Ci bardzo podziękować za tą kartkę. Sprawiłaś mój uśmiech na jej widok. Dziękuję!:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Z przyjemnością obejrzałam, wysłuchałam. Będzie mi zawsze przypominać koniec lata.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialnie wyglądasz, kolory super :)

    To klikaj ładnie mi tu w komentarzu dane i weź udział w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny teledysk i super spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej co za głos byłaś może w "X Factor" ewentualnie w "mam talent" ...?
    Przecudny głos na pewno go nie marnuj choć bym chciała mieć odrobinkę cząstki twojego gardła ;p długo może ćwiczyłaś ? czy to oddziedziczone?

    OdpowiedzUsuń
  9. ale optymistycznie! tak trzymaj! :)

    http://ania1991.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie :)Bardzo ładny strój :)
    Dodałam twój blog do obserwowania
    Licze na mały rewanżyk ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. A mi się kojaży z wiosną a nie z wakacjami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna piosenka i teledysk :)
    dziękuje za komentarz i zapraszam ponownie do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super strój pozdrawiam i zaprasza do obserwowania mojego bloga http://dominikazwanziger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładne kolorki :):P

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny stój, ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna nuta <3 masz piękny głos!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz. :)


    xoxo, elverka.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale śliczny koszyczek :DDD
    i piękna spódnica:D

    OdpowiedzUsuń
  19. uuu , niewiedziałam, że jest takie święto. Jesteś śliczna ;))
    Pozdrawiam i zapraszam/

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo Ci dziękuję kochana i zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  21. poodoba mi się :)tak lekkoo...

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja całkiem zapomniałam o tym święcie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. ślicznie wygląda ta spódnica ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. ładnie ! fajny filmik..
    obserwuje mam nadzieje że mogę liczyć na rewanż z twojej strony : )
    oczywiście jak tylko spodoba ci się mój blog : )

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczna spódnica <3

    nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny filmik i blog!
    Zapraszam do mnie, nowe nagranie wideo przed premierą mojego utworu "Bilet po szczęście" :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. wow super wygladasz;)

    pozdrawiam

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. filmik bardzo fajny. Jak powiewała Ci spódnica to przypominałas mi motyla:)

    OdpowiedzUsuń
  29. trafiłam przypadkiem , świetny blog. Piękna Ty ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna Dziewczyna z Ciebie:)
    A filmik rewelacyjny:D

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne zdjęcie!

    www.perfection-and-harmony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. uwielbiam Cie;*

    OdpowiedzUsuń
  33. ślicznie wyglądasz!
    świetny blog:D
    obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  34. woooow..ale genialna spódnica;)
    obserwuje;) (jeśli można proszę o rewanż)

    http://whatilovethemostinside.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Co za wspaniała stylizacja :* Spódniczka jest wprost idealna ma tak zniewalające kolory :* Miło że odwiedziłaś mój blog i dziękuję za komentarz. Może wiec obserwujemy ? Dzięki temu będziemy miały nieprzerwany kontakt i wgląd w nasze blogi ??

    Całuję Tina :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥