3 września 2012

hello school!

Jak miło zobaczyć ponownie swoją klasę po dwumiesięcznej przerwie! Mimo wakacyjnych spotkań, uścisków nie było końca. :) Nie mówiąc już o pięknej pogodzie, która zdecydowanie wprawiła nas w dobre nastroje :) Szybkie rozpoczęcie, podanie planu i po ponad godzince byłam już w domu. Ach, te szpilki :D Jako, że szkolnych obowiązków jeszcze brak, zabieram się za dalsze tworzenie bransoletki z muliny i drugiej pary kolczyków.



Jak tam u Was po rozpoczęciu roku szkolnego?

67 komentarzy:

  1. bardzo fajnie, ;)

    pochwal się bransoletką z muliny potem - ja nie umiem robić xd

    OdpowiedzUsuń
  2. no już nie taki nowy :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie na rozpoczęciu było świetnie, hahah ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie było trochę dłużej niż godzinę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szybko i to mnie ucieszyło. Bez zbędnych gadań ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja juz po szkole.. i mimo, ze rok temu zarzekalam sie, ze nigdy nie powiem, ze za nia tesknie, to jednak w taki dzien tesknie... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcie ;)
    zapraszam do mnie na nowego posta ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie dobrze , choć caly tydzien na 8 :) pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie też wszystko szybko poszło :)
    zapraszam na cotidiesol.blogspot.com
    zaobserwujesz? :) ja obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcie :) Powodzenia. :)
    Obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  11. aHH. nawet nie pytaj xd wszystko byłoby dobrze,gdyby nie ten głupi plan lekcji! Jest straszny.
    Pozdrawiam izapraszam do mnie :*
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  12. zawsze fajnie zobaczyć znajomych po takiej przerwie - u mnie było strasznie wesoło :)

    -zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie tez jest ok :)
    swietne zdj :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie cudne zdjęcie *.*
    Jestem załamana moim planem lekcji. x.X Gorszego nie można mieć...
    Cudowny blog, właśnie zyskujesz nową obserwatorkę <3

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie również uściskom końca nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jeszcze miesiąc wolnegoo :D

    OdpowiedzUsuń
  17. mój plan lekcji przeraża xd ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. moje też króciutkie (30 minut) i dobrze :D powodzenia w roku szkolnym

    zapraszam na nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne zdjęcie:)
    moje rozpoczęcie roku trwało 2 godz. bo nasza nowa wychowawczyni musiala pogadac;/

    OdpowiedzUsuń
  20. Przypadł mi twój blog do gustu!! ;)
    Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  21. Uff jak dobrze, że szkoła już za mną.. Jeszcze tylko obrona i szkoło żegnaj całkowicie! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie też po godzinie się skończyło, a potem z nową klasą poszliśmy do parku troche się pointegrować ;p
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję za komentarz :) Również zaczynam obserwować :*
    U mnie nowy post.
    Buziaki!
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  24. cudowne zdjęcie *.*
    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie rozpoczęcie trwało jakieś 15 minut, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Udanego tworzenia i roku szkolnego :*
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  27. nudno.. : DD co prawda stara klasa, tak jak u cb ale przez wakacje sporo sie widzieliśmy, wiec obeszło sie bez uścisków, najgorsze będzie wstawanie ;c pokaż potem branzoletki które zrobiłas ; )

    OdpowiedzUsuń
  28. Zawsze fajnie jest zobaczyć swoją klasę po wakacjach ^^
    Genialne zdjęcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Powodzenia. U mnie w klasie było gorące przywitanie, My z dziewczynami musiałyśmy się na przytulać :D

    OdpowiedzUsuń
  30. U mnie nawet dobrze, może tak gorących przywitań nie było, ale jak na razie nie jest źle, zobaczymy jutro... :) Choć pogoda równie ciepło dopisała :)
    Śliczne zdjęcie i świetny nagłówek! :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Zawsze bardzo lubiłam rozpoczęcie roku ;) A szczególnie kupowanie szkolnej wyprawki ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zazdroszczę trochę szkoły ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczna jesteś! :D dziękuję za twoje odwiedziny u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja po rozpoczęciu poszłam z koleżankami na obiad. ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. u mnie było spoko, po godzinie byłam wolna :)

    http://palistory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. ciekawy blog, proponuję dodawać więcej zdjęć :)
    zapraszam www.claudiette-paplusiak.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Powodzenia w tworzeniu!

    Zapraszam na mój blog:
    http://www.pamietnik-cwaniary.blogspot.com/
    Jeśli ty zaobserwujesz mój, ja się zrewanżuję.:)
    (Napisz jeśli zaobserwujesz)

    OdpowiedzUsuń
  38. u mnie pozytywnie! co prawda nowe otoczenie, nowi ludzi, ale chyba nie będzie źle :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja skończyłam szkołę ;) i szczerze powiem, że tęsknie za tymi pięknymi latami :)
    studia to całkiem inna bajka... pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  40. mam same miłe wspomnienia zwiazane z pierwszym dniem w szkole po wakacjach, to na ogol raczej mile doswiadczenie, najwyzej pozniej jest troche slabiej ;)

    xoxolook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam robić bransoletki z muliny :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Tęsknię trochę za szkolnymi czasami...

    OdpowiedzUsuń
  43. Też swego czasu robiłyśmy bransoletki z muliny. Chyba do tego wrócimy;) ps. Bardzo dziękuję za komentarzyk ;)
    Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. a ja jeszcze miesiąc wakacji;p chociaż szczerze mówiąc wolałabym chyba wrócić do szkoły niż na uczelnie;d

    OdpowiedzUsuń
  45. moje rozpoczęcie było w porządku

    OdpowiedzUsuń
  46. u mnie rozpoczecie tez gites bylo :D
    slizcne zdjecie : )

    OdpowiedzUsuń
  47. świetne zdjęcie, u mnie dobrze po rozpoczęci. Też uważam że fajne jest zobaczyć swoją klase po dwóch miesiącach :)

    OdpowiedzUsuń
  48. ja mam jeszcze miesiąc wolnego, o ;D i wyjazd wakacyjny przed sobą ;D

    OdpowiedzUsuń
  49. fajnie :) cieszę sie :)
    u mnie rozpoczęcie bardzo pozytywnie, chociaż już co krok nauczyciele przypominają, że zbliża się matura. A to dość dołujące ;c

    OdpowiedzUsuń
  50. Śliczna jesteś !!

    Tez obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. :D u mnie nie bylo rozpoczecia :P za stara jestem ale wrocilabym do tych czasow :D

    OdpowiedzUsuń
  52. bardzo dobrze, pogoda wreszcie się poprawiła ;)
    również obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  53. ja nawet nie brałam szpilek, bo wiedziałam, że zdechnę w połowie drogi;d

    OdpowiedzUsuń
  54. moja szkola juz dawno sie skonczyla i trzyma kciuki za tych co jeszcze musza sie z nia meczyc:) ale lepiej byc w szkole niz w pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja tęsknie za swoją szkołą :(

    OdpowiedzUsuń
  56. Śliczne zdjęcie :):*
    fajny blog obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja tam nie mialam rozpoczecia ;D

    OdpowiedzUsuń
  58. o jak dobrze, że ja nie muszę już chodzić do szkoły ale tęsknie za moimi znajomymi ze studiów:)

    obserwuję:) i zapraszam również do obserwowania mojego drugiego bloga http://efffastyl.blogspot.com/

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  59. jejku jak ja się cieszę,że mam juz to za sobą hehe :)
    chociaż z drugiej strony czasm myślę sobie jak to dobrze mieć tylko takie szkolne problemy hehe :)
    Buziaczki
    p.s.
    Bardzo dziękuję za odwiedziny i milusiński komentarz :)
    zapraszam częściej będzie mi bardzo miło :)
    równiez obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥