15 września 2012

I just love cats ♥

Jak już wiecie, darzę koty miłością nieskończoną, która rozpoczęła się wraz z dostaniem czarnej, puchatej kuleczki z czerwoną kokardką na 9 urodziny. Czas mijał i mijał, a przez mój dom przewijało się coraz to więcej sierściuchów, które w zgodzie żyły nawet z chomikiem! Komedia jednak, zaczynała się wieczorami, gdy mruczek bezskutecznie łapał ryby poprzez stukanie łapką w szybę akwarium. Można i tak :)
Teraz nasuwa się myśl: dlaczego o tym piszę? Odpowiedź jest prosta-od kilku dni pod oknami mojego pokoju pojawia się istotka, która skradła moje serce. Sprawdzone sposoby na jej oswojenie zrobiły swoje :)


Miau!

47 komentarzy:

  1. Śliczny jest! :)
    "sierściuch" też używam tego określania, a właściwie częściej mój tata! :P Też mam kota, a wcześniej również miałam ich dosyć dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki śliczny !
    Wspaniale, że go przygarnęłaś :) Będzie miał nowy dom.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kociak! ;D
    zapraszam do mnie na nowego posta! ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Kooooociak! <3333

    [u mnie new, zapraszam ;*]

    OdpowiedzUsuń
  5. zawsze koty czarowaly mnie tymi oczami cos maja magnetycznego w sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ale śliczny kociak , uwielbiam te zwierzaki ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. też kocham koty, a ten jest prześliczny ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. lubie koty, ale nie mialam pod swoim dachem jeszcze ani jednego ;) Piękny mruczek ze zdjeć

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też kocham kotki , ale takie malutkie ♥ Fajny blog :)
    Obserwujemy ? ;>
    Odp pod moją notką :)
    welcome-in-my-live.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny ten kot ! ;) Obserwuje i zapraszam do nas ! http://true-story255.blogspot.com/ liczę na rewanż . ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. ale śliczny kotek :) ja mam swoją Inke :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dzięki za komentarz :) zapraszam do obserwowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. prześliczny jest ten koteczek! podobnie jak ty, kocham koty! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja mam swojego rudzielca i też jestem w nim zakochana, mimo, że czasami doprowadza mnie do skraju załamania nerwowego :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczerze mówiąc to od kotów zdecydowanie wolę psy. ;)
    xo

    OdpowiedzUsuń
  16. jakież to sprawdzone sposoby?:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja także uwielbiam koty! :) Twój burasek do złudzenia przypomina mi moją wiekową kotkę, która odeszła od nas w zeszłym roku :( jest śliczny

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny burasek, też mam takiego.

    OdpowiedzUsuń
  19. ja kocham koty odkad skonczylam 3 lata, mam to po mamie hihi
    a znamy rodzaj istotki? urocza jest :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Również uwielbiam koty ♥
    Zapraszam na mojego bloga : http://kudziurella123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny kociaszek:) Lubię koteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Słodki kociak - zawsze zachwycam się takimi zdjęciami. Jednak moja miłość do psów jest tak przeogromna, że kota nie mogłabym mieć. :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Hey!
    i tak ma byc! koty sa kochane!
    pozdrawiamy,
    dziewczyny z VOGUELE

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczna tygrysica. Bierz ją do domuuu ! :)
    Ja tez kocham te siersciuchy, nie wyobrazam sobie zycia inaczej :(

    OdpowiedzUsuń
  25. kociska wredziska, sama mam w domu takiego małego zbója :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne zdjęcia, uroczy kociak :PP

    OdpowiedzUsuń
  27. slodziak! ile masz kociakow w domku? :)
    xxo

    OdpowiedzUsuń
  28. Slodziaczek! Tez jestem kociara.:-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo podoba mi się tu! Dodaje do obserwowanych :)!

    OdpowiedzUsuń
  30. A ja uwielbiam kiciuchy, ale tylko jak są małe :D Jak są większe już mnie tak nie urzekają, może dlatego, ze gdy miałam kota i podrósł to zaczął drapać i mruczeć (żeby nie napisać warczeć), fałszywiec! :P

    zapraszam do mnie: http://pannaiga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ostatnimi miesiącami nie przepadałam za mruczusiami , jednak właśnie od paru tygodni to właśnie one co ranek składają mi wizyty.Może się do nich przekonam , kto wie :)

    Obserwuje!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥