24 września 2012

jesień/Michael Jackson



To już 24 września - nie należę do miłośników jesieni. Oczywiście, zdaję sobie sprawę z piękna tej pory roku, ukrywającego się pod postacią spadających liści, kasztanów czy zapachu pieczonych ziemniaków wyjętych prosto z ogniska, lecz ja, jak na złość w tym okresie bardziej zauważam chłód, deszcze i choroby. Lato, gdzie jesteś? :(

Nostalgiczne, jesienne wieczory spędzam najczęściej przy dźwiękach płyty Michaela Jacksona HIStory, zakupionej jeszcze przez moich rodziców na koncercie z tej owo trasy, na warszawskim Bemowie. Praktycznie, to dzięki niej dowiedziałam się gdy byłam małą dziewczynką, kim była osoba ukryta pod imieniem Michael Jackson.  Zdaję sobie sprawę z tego, jak bardzo był artystą kontrowersyjnym. Szczerze mówiąc, nigdy nie przykładałam wielkiej uwagi do jego wyglądu zewnętrznego, czy życia prywatnego(w dużej mierze zmienionego przez media). Jest on dla mnie kimś więcej, niż zwykłym człowiekiem na scenie. Podziwiam w nim talent muzyczny, taneczny, wielkie zaangażowanie w pomoc drugiemu człowiekowi i utworzenia lepszego jutra, także poprzez swoją muzykę (piosenki "Man In The Mirror" czy "Earth Song"). Przekopałam już chyba wszystkie filmy na Youtube pod nazwą ''Michael Jackson interview'', lecz nadal mi mało :( Czuję, że muszę kolejny raz powrócić do szczerej i odważnej autobiografii "Moonwalk" opisującej nadzwyczajną karierę Króla Popu, jak również przytłaczające osamotnienie spowodowane karierą na skalę ogólnoświatową. Coś w tym jest! Nie wspomnę już o koncertach, podczas których już pierwsze dźwięki wprawiają fanki i fanów(!!!) w totalną euforię. W dużej mierze łączy się to z filmem This Is It, gdzie z każdą sekundą odkrywałam Michaela na nowo(bilety nadal zawzięcie chomikuję :)). Dawał z siebie wszystko nawet na próbach-coś niesamowitego i niepowtarzalnego. Myślę, że pamięć o nim szybko nie zaginie, a jego muzyka będzie żyła wiecznie.

“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream. And in a world filled with distrust, we must still dare to believe.”

THE LEGEND

Żegnam się z Wami w rytmie Billie Jean :) 

70 komentarzy:

  1. Uwielbiam go, miał niesamowity talent, szkoda że tak skończył :/

    OdpowiedzUsuń
  2. lubiałam go , w jego piosenki działały jak magnez;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie!lepiej bym tego nie napisała!:))

      Usuń
  3. Bardzo lubię jego muzykę ;)
    I masz racje będzie żyła wiecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesień i mnie przybija..mimo wszystko.

    Co do M.Jacksona - to był jednak król, a jego utwory będą wieczne. Smutne, że takie osoby,
    utalentowane i które osiągnęły niesamowity sukces, często siadają psychicznie..
    W.Houston, A.Winehouse, B.Spears i wielu innych..

    OdpowiedzUsuń
  5. Billie idealnie nadaje się na przełamanie nostalgii jesiennego wieczoru. Muszę stworzyć swoją składankę na zimne wieczory przy świeczce - kurczę dawno chyba tak nie spędzałam czasu
    Pozdrawiam serdecznie
    miło mi będzie gościć Cię u mnie
    ściskam ciepło i pozdrawiam
    oby jesień długo była słoneczna

    OdpowiedzUsuń
  6. ja wręcz przeciwnie - cieszę się z jesieni - moja ulubiona pora roku :)
    talentu to mu odmówić nie można ;d ale jakoś bardziej wolę rock

    OdpowiedzUsuń
  7. co nie .. ta jesień ponura!

    zgadzam się z Michaelem... świetne ma utwory, i łapią za serce, w sam raz na jesienne dni !
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Czego by o nim nie powiedziec,byl prawdziwa gwiazda a jego kawalki sa ponadczasowe :).Pieknie wygladasz:)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubiłam Go i jego fantastyczną muzykę . *_*

    Zapraszam do Siebie :3
    Ps; poobserwujesz ? jestem nowa i bardzo proszę. Ja także obserwuję .Dziękuję .

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesień jest piękna, ale Michaela bardzo mi szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  11. swierny jest!
    a ty piekna!
    co powiesz na wspolna obserwacje?:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyszłaś na tym zdjęciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też myślę, że ta muzyka będzie żyła wiecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. kocham Michaela i jego twórczość, kocham to jaki był i kim był. Legenda.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam piosenki Jackson'a chociaż na tyle fanką jego nie jestem, bo powiem szczerze, że "This is it" było dla mnie nudne. Ale "Man in the mirror" czy "Earth song" mogłabym słuchać bez końca;)

    Zapraszam do siebie:) http://olgusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Michael Jackson jest świetny, szkoda, że większość ludzi doceniła jego twórczość dopiero po śmierci tego artysty : <

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam jesień! Co do Michaela - niezwykła choc tragiczna postać!

    OdpowiedzUsuń
  18. Na zawsze zostanie w naszych sercach. Człowiek Legenda.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteś moją 110-tą dziewczyną na moim blogu! Bardzo Ci dziękuję i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej dzieki za komentarz na moim blogu i dodanie do ovserwowanych-ro
    wniez dodalam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej
    dziekuje za komentarz na moim blogu i dodanie do obserwowanych - rowniez dodalam:)
    Co do wpisu to lubie czasem posluchac MJ
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. tak szczerze, to nie rozumiem fenomenu Jacksona. a tym bardziej nagłej fali zachwytu nad jego osobą, od kiedy nie żyje.
    Niemniej jednak, piszesz w interesujący sposób i przyjemnie się Cię czyta ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Na ogół słucham radia i czasem puszczają tam jego utwory:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesieni nie lubię;/ Jacksona słucham od czasu do czasu ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. super blog
    zapraszam do mnie i do obserwacji mojego bloga
    już niebawem konkursik dla obserwatorów mojego bloga
    onlytheoriginalstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ps. Masz ładne rysy twarzy!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. hej:)
    bardzo fajny blog - subskrybuję i zapraszam do mnie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Pamiętam jak trzy lata temu, kiedy zmarł Jackson, byłam w Londynie i na ulicach wszyscy śpiewali jego piosenki. To było niesamowite

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja bardzo lubię wczesną jesień, mimo że właśnie kicham, bo latem jest mi zwyczajnie za gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam "Whatever Happens" :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mi tam jesień jakoś szczególnie nie przeszkadza choć nie jest moją ulubioną porą roku :)

    OdpowiedzUsuń
  32. 0genialna osobistość!
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam:*:*:*:* i jak zawsze zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Również będę tęsknić za latem i zwiewnymi sukienkami. Pora niestety wyciągnąć swetry z szafy.

    OdpowiedzUsuń
  34. uwielbiam go!niezastąpiony król popu!

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo lubię jego utwory:)każda nutka ma coś w sobie co pobudza:) szkoda tylko, że takie gwiazdy kończą źle

    OdpowiedzUsuń
  36. szczerze mówiąc, to nigdy za Michaelem nie przepadałam :< no ale był wybitny to trzeba przyznać :)

    OdpowiedzUsuń
  37. też tęsknie za latem ;c
    michael jackson ♥
    a u mnie krótkie opowiadanie ; ) zapraszam : *

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja uwielbiam jesień, ale fakt faktem chłód i choroby nie są przyjemne. No, ale ponad 30sto stopniowe upały też nie, więc można rzec , że każda pora roku ma minusy. :) A Michael tytuł Króla Popu ma zasłużony, a do tego tancerzem był świetnym. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja jakoś nigdy za Jacksonem nie przepadałam...

    OdpowiedzUsuń
  40. Jesień jest strasznie zimna, ale ma swój urok ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. A ja lubię jesień, jak każdą inną porę roku, ale chyba bardziej wolę jednak lato, wolę jak jest cieplej, ale trzeba się przyzwyczaić że będzie coraz zimniej :) Michael Jackson był fenomenalnym artystą, szkoda tylko że niektórzy zaczęli być jego wielkimi fanami dopiero po śmierci...

    OdpowiedzUsuń
  42. mam tak samo ;p niby piękna pora roku, ale jednak zimno mnie przeraża ;p
    a majkela lubieee ;p
    pzdr!

    OdpowiedzUsuń
  43. był i będzie historią prawdziwej muzyki.. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. awesome quote, he was a legend indeed! rip! <3

    coffeebooksandcitylights.blogspot.com/
    facebook.com/rocknrolllies

    OdpowiedzUsuń
  45. Uwielbiam Michaela Jacksona :)
    Moonwalk czytałam - świetna autobiografia.
    Obserwuję i jeśli chcesz, możesz zaobserwować również mojego bloga :))

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja też nie przepadam za jesienią. Dobrze że przynajmniej wrzesień żegna się z nami dosyć słoneczną pogodą bo o tej porze roku przeważnie dopada mnie jakaś taka depresja. Dopiero co opalałam się na plaży a tu trzeba na uczelnię wracać :/
    A co do Michaela Jacksona to jak byłam młodsza nie interesowałam się jego muzyką w ogóle. Znałam piosenki z radia przez osłuchanie się z nimi. A teraz? Słucham czasem kilku piosenek ale też jakoś nie jest jednym z moich ulubionych artystów. Po prostu nie trafia w mój gust. Tak bywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo miło jest wiedzieć, że nie tylko dla mnie MJ znaczył i nadal znaczy bardzo wiele :)
    Urzekł mnie totalnie twój nagłówek :) Cudo!
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  48. mm, Jackson.. szkoda że już nie żyje [*]

    OdpowiedzUsuń
  49. Ładne zdjęcie :)
    ehh..też nie lubię jesieni ..

    OdpowiedzUsuń
  50. Otagowałam Cię na moim blogu,Zapraszam do Zabawy!
    http://paznokciswiat.blogspot.com/2012/09/hello.html

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo dziekuje za odwiedzenie, rowniez wpadlam :) i zapraszam tym razem na wyprzedaz www.fancyicon.com

    OdpowiedzUsuń
  52. dziękuję, ja już dawno obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Uwielbia "Jako" za wszystko!!! Fenomen a nie człowiek!!! :) Szkoda że nie mógł dać chociaż jednego koncertu :(((
    Płakałam jak bóbr jak odszedł... Jego muzyka to historia i cieszę się że żyłam wtedy co On, tak jak moi rodzice cieszą się że za ich czasów królował Elvis :)
    Zostaję maj dir :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Jakie Ty masz cudowne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Thanks for your lovely comment on my Blog! :)
    Sure I'll follow you via GFC! Hope you will follow me back.
    Thank you <3

    N°93

    OdpowiedzUsuń
  56. Pięknie napisane :) Na twojego bloga trafiłam przypadkowo i dowiaduje się, że lubisz Michaela Jacksona. Prowadzę o nim bloga, a napisałaś, że przekopujesz YT w poszukiwaniu informacji na jego temat, więc może będziesz miała ochotę na zajrzenie na mojego bloga http://mj-everforever.blogspot.com/ serdecznie cię zapraszam :) Będę tu często wpadała, bo blog na prawdę świetny:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥