1 września 2012

letnie wspomnienia

Dzisiejsza pogoda jest tylko potwierdzeniem-czas dwumiesięcznej przerwy powoli dobiega końca :( Zapomniany już dawno budzik znów z radością przywita mnie wczesnymi porankami, dlatego koło mojego łóżka gromadzę coraz to więcej przedmiotów otrzymanych od Was: muszelki znad włoskiego morza, niezliczoną ilość pocztówek z różnych zakątków świata, listy czy odtwarzacz z hitami obecnego lata. Przed nami nowy rok szkolny, nowe przygody, nowe wycieczki, nowe pomysły. Jak widać, koniec wakacji to nie tylko same nieprzyjemności. :)


+małe wczorajsze nowości ze skrzynki - Dominika, dziękuję za pocztówkę z Rabki Zdrój! Fontanny rzeczywiście wyglądają przepięknie nocą!
+tak, uwielbiam koty od zawsze ♥ miła podwójna niespodzianka :)

37 komentarzy:

  1. oj tak pogoda daje znac, ale ja na szczescie mam jeszcze miesiac wolnosci :D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o pocztówka z Rabki Zdrój <33

      tak, tak niestety budzik czas uruchomić ://

      Usuń
    2. maleńka, znasz okolicę? :D

      Usuń
  2. Zachwyciłam się teledyskiem z poprzedniego postu! Jesteś bardzo kreatywna :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. odp. No niestety, ale może się kiedyś będzie taka akcja;) Dziękuję za obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam koty! :)
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam częściej :*

    OdpowiedzUsuń
  5. fakt, wakacje jakoś tak si.ę definitywnie kończą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny blog! Napewno będę tutaj wpadać częściej ;) jesteś śliczną dziewczyną!
    Pozdrawiam i również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne pocztówki :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dlaczego tak krótko trwają wakacje :( ale pocztówki świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. również obsserwuje:)

    kocham pocztówki kiedyś bawiłam się nawet w postcrossing:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne kartki:)
    dobrze,że cały wrzesień mam praktyki, więc tak od razu do szkolnej ławki nie wrócę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne pocztówki i fajny kotek :D
    obserwuję i zapraszam do śledzenia mnie, wieczorem nowy post już o mnie-Sally, zapraszam do komentowania stylizacji Patryka! :D

    http://leblogdesaly.blogspot.com/
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Też lubię koty(; a otrzymywanie tradycyjnej poczty jest bardzo miłe

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz piękne zdjęcie w nagłówku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się bardzo, że pocztówka się spodobała :D

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny kotek na pocztówce, oo ;**

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi jeszcze miesiąc zoststał...ufff ;)

    OdpowiedzUsuń

  17. !!!**również odserwuje ;))
    pocztówki są świetne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. wspaniałe pamiątki ;) zawsze mam sentyment do wakacyjnych wspomnień!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne pocztówki ;))
    +obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj ja również uwielbiam kotki. Sama mam w domku dwa puchacze rasy Maine Coon:)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne kociaki na kartkach. Fontanny bardzo lubię. U mnie w mieście jest jedna, odnowiona i ... nigdy nie działa;(

    OdpowiedzUsuń
  22. również uwielbiam koty, te na pocztówkach są przesłodkie :)

    www.karmellove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. oo, kociaki to moje ulubiony stworzonka! :) cóż, koniec wakacji... niestety!

    OdpowiedzUsuń
  24. ja z jednej strony cieszę się z powrotu do szkoły, bo poznam nowych ludzi. ale z drugiej zaś boję się, bo nie wiem co czekac mnie będzie w liceum :D
    cudowne pocztówki :3

    OdpowiedzUsuń
  25. urocze te koty, chociaż fizycznie za nimi nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. sliczna stylizacja pozdrawiam i zapraszm do siebie Mfashion

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥