11 września 2012

news

Hej! Bardzo się cieszę, ponieważ już niedługo zabieram się za piosenkę z zupełnie nową aranżacją, w której będziecie mogli usłyszeć gitarę, saksofon, fortepian, flety czy skrzypce w połączeniu z przepięknym chórkiem. Nie mogę się doczekać, aż Wam ją pokażę :) Dziękuję DAVE - zdecydowanie najpiękniejszy prezent urodzinowy jaki dostałam! (mimo, że oficjalnie do magicznej siedemnastki kilka dni mi brakuje:))
Dostałam od Was parę pytań odnośnie niedzielnej audycji SparkFM (09.09) - też byłam zaskoczona, że w tak małym odstępie czasowym moje piosenki pojawiły się w niej już po raz trzeci. Nic tak nie dodaje skrzydeł ♥

Spoglądam na kalendarz: zapowiada się cudowny wieczór. Czeka na mnie przeuroczy, nieziemski, jedyny w swoim rodzaju.....przedmiot o nazwie biologia.

51 komentarzy:

  1. śliczny uśmiech;]

    http://ania1991.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdawałam maturę z biologii :)
    Miłej nauki;]

    OdpowiedzUsuń
  3. jaaaaka Ty jesteś śliczna *_* ZAPRASZAM!!! Trochę męskiej mody :) http://www.hausoferick.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Monikaaa, nie przejmuj się! Mnie czeka geografia ;D
    Przeżyjemy to razem! :D

    * zdjęcie cuuuudne! <3 *

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcie ,śliczny uśmiech nic dodać nic ując :)Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie http://niusia20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesliczne zdjęcie ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. wow sama sie nie moge doczekac! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja naprawdę lubiłam biologię :)
    to zdjęcie jest prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia dalej:) Sprzyja Ci miła aura!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nigdy nie lubiłam biologii ;) Pięknie wyglądasz :>

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcie :)
    jesteś taka urcza i śliczna :)
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  12. kogoś mi przypominasz, którąś z moich znajomych ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. you are so beautiful Monika!! ♥
    xoxo Michael

    OdpowiedzUsuń
  14. powidzenia i czekam na piosenki w kazdym radiu :) a co do zdjęcia to śliczna jesteś :)


    obserwuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna jesteś;)

    Powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  16. biologia? o nie... życzę dalszych sukcesów! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. ŁADNA JESTEŚ ! Powodzenia ! Obserwujemy ? Z góry Dziękuje ! : )

    www.kammage12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. wow! gratulacje :D ładne zdjęcie ;]

    OdpowiedzUsuń
  19. IM UR FAN MONIKA
    LUV U

    OdpowiedzUsuń
  20. u r so beautiful♥

    OdpowiedzUsuń
  21. sliczna z ciebie dziewczyna :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie

    http://n-twicfashion.blogspot.co.uk/ xxx
    soon sneak peak pics from london fashion week!

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja tam lubię biologię, jakoś tak mnie to interesuje i łatwe dla mnie jest :D

    OdpowiedzUsuń
  23. niezwykle pozytywnie!




    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnym czasie :)


    http://eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Włączyłam sobie Twój kanał na youtube i z przyjemnością słucham! :D <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Wonderful post dear :))
    Join Estée Lauder Giveaway :) it is international!
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/09/giveaway-iii.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie ma to jak biologia ;D Zdjęcie śliczne, przypominasz mi troszeczkę Maite Perroni ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne zdjęcie, pozdrówki !:)

    OdpowiedzUsuń
  28. wyglądasz zjawiskowo pięknie !! ;)
    obserwuje ! ;))

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow you are so beautiful, you have the perfect skin also I love your bracelet. Your blog is lovely by the way and I am a new follower! Hope you will like my blog and follow back!

    Pop Culture&Fashion Magic

    OdpowiedzUsuń
  30. jesteś cholernie ładna ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥