22 września 2012

The Artist

Hej, hej! Jeszcze dzień się dobrze nie zaczął, a już zdążyłam się tutaj zalogować :))
Pogoda dzisiaj do niczego - nic mi się nie chce, a co tu dopiero mówić o jakimkolwiek nauczeniu się lekcji na nadchodzący nowy tydzień. Jak zwykle, w takie pochmurne dni najlepiej pomaga mi kubek gorącej czekolady  PYYYYCHAAA! :)

Jeszcze trzyma mnie nostalgia wczorajszego wieczoru. Jak dobrze jest móc z kimś zwyczajnie pogadać - z kimś kto cię rozumie, kto podtrzyma na duchu. Czasami rzeczy dzieją się w sposób absolutnie zaskakujący i nieprzewidywalny dla nas samych. Każdy z nas potrzebuje osoby z którą mógłby podzielić się swoimi dobrymi przeżyciami, jak i tymi złymi, tego kogoś, kto chwyci cię za rękę i nieważne jak sytuacja będzie zła powie: „wszystko będzie dobrze” . Takie chwile uskrzydlają, bo razem zawsze jest raźniej. Czasem mijając na ulicy dwoje całkiem odmiennych od siebie ludzi, zadaję sobie po cichu pytanie: jak to możliwe, że oni są razem? On ubrany na czarno z łańcuchami dookoła szyi. A ona? Piękna, długowłosa o idealnej budowie - niczym zabrana z wybiegu. Nie chcę tu w żaden sposób krytykować żadnych subkultur - to tylko przykłady. Może to właśnie nasza odmienność przyciąga nas ku sobie? Osobiście nie umiałabym odrzucić osób, które różniłyby się ode mnie kolorem skóry, wyglądem czy zainteresowaniami - przecież od dziecka wpajana jest mi (i nie tylko) tak powszechnie znana myśl "ważne jest to, co człowiek ma w środku, a nie na zewnątrz".
   
Przede mną mały seans filmowy-przesyłki od Dave'a coraz bardziej mnie zaskakują!


Buziaki!

45 komentarzy:

  1. Kubek czekolady albo pyszna herbatka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ja się codziennie loguje ok. 6.00 rano :))
    obserwujemy? :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłość jest ślepa. Miłość nie wybiera. Jak już się zakochasz nie ma odwróć. Wiem to na swoim przykładzie. Jestem zakochana w chłopaku który jest całym moim przeciwieństwem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. I LUV U MONIKA <3

    OdpowiedzUsuń
  5. jak to mówią, przeciwieństwa się przyciągają ;)
    świetny blog :D

    OdpowiedzUsuń
  6. mi osobiście moje oczy się nie podobają . ;d ale dziękuję . ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałam ten film. Bardzo mi się podobał, serdecznie Ci go polecam.

    OdpowiedzUsuń
  8. o tak dzisiejsza pogoda jest dobijająca. Leże w łóżku i przez najbliższe pare godzin nie mam ochoty nigdzie wychodzic a co dopiero myslec o nauce! ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Taką odobą dla mnie jest mój chłopak :) a pogoda jest straszna.. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię pochmurnych i zimnych dni :(. No fakt kubek gorącej czekolady albo kakao potrafią poprawić nastrój :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie jak najbardziej słonecznie. ;D W tym roku musi być ładna jesień! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak mówią, przeciwieństwa się przyciągają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja zamiast filmów wolę książki :) Jak patrzę na Twoja zdjęcia, to stwierdzam, że jesteś prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie ważną kwestią w doborze partnera jest muzyka. Nie umiałabym byc z facetem, który uwielbia techno. Wspólna muzyka, to wspólna kultura. to musi być podobne :P

    OdpowiedzUsuń
  15. nic mi nie mów o nauce :/ tak mi się nie chce :/
    dopiero teraz zwróciłam uwagę na twoje zdjęcie w zakładce o mnie - piękne jest !

    OdpowiedzUsuń
  16. Nienawidzę takiej pogody, ale mi też pomaga wtedy gorąca czekolada :)
    Ktoś kiedyś powiedział, że przeciwieństwa się przyciągają, pewnie coś w tym jest :)

    OdpowiedzUsuń
  17. też zamierzam któregoś dnia obejrzeć 'Artystę' ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam gorącą czekoladę ♥

    wpadnij do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładniutki blog :))
    Obserwujemy?
    king-stonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. super bloog . dodajemy do obserwatorów ? ;d http://mmy-heart-my-soul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam goraca czekolade + dobry film =idealny relaks

    OdpowiedzUsuń
  22. ojejj jak ja kocham wieczpry z kubkiem czekoladyy mniam :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Przeciwieństwa się przyciągają ; ) Drugi raz używam dzisiaj tego. To samo napisałam chłopakowi kilka godzin wcześniej. ; D

    OdpowiedzUsuń
  24. dobrze jest mieć kogoś takiego : )
    dla mnie też liczy się to co mam ktoś w środku

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja jestem z tych herbacianych, nie czekoladowych :)

    OdpowiedzUsuń
  26. dzięki serdeczne:)

    nie mogę się zebrać zeby obejrzec ten film:)


    http://santhanaz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo ładnie to ujęłaś.... czasem z pozoru dwie rózne, zupełnie wykluczjace sie istoty pasują do siebie jak dwie połówki jabłka:)

    OdpowiedzUsuń
  28. hello! i like your blog! Im follow you now, if you like my blog, follow me back please! XoXo

    www.shoesandbasics.com

    OdpowiedzUsuń
  29. hmm jak ja dawno nie piłam gorącej czekolady :( ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. ja lubię sobie wypić kubek gorącej wody ;D hahah

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale niestety ostatnio oceniany jest sam wyglad :<

    OdpowiedzUsuń
  32. Też mnie czasem zastanawia jak ludzie się dobierają... Czasami tak jak piszesz, są to zupełne przeciwieństwa i wydawać by się mogło, że trudno się takim dogadać, a jednak idą i trzymają się za ręce... :)

    OdpowiedzUsuń
  33. nie widziałam jeszcze tego filmu:)

    OdpowiedzUsuń
  34. polecam ten film z całego serducha:) do obejrzenia przy kubuku gorącej czekolady;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥