26 września 2012

The Phil Naessens SHOW


Nadchodząca niedziela dostarczy mi wiele wrażeń i całkiem nowy bagaż doświadczeń. Nie, tym razem nie chodzi o występ! :) Pięknym porankiem udzielę radiowego wywiadu w języku angielskim dla Phil Naessens Show, GREECE. Tutaj mała niespodzianka dla Was! Podczas trwania audycji usłyszycie kilka moich piosenek, w tym po raz pierwszy "Closer To Your Heart", do której teledysku ciągle się przymierzam :) oraz "When I'm Alone With You":


Więcej szczegółów dotyczących dokładnej daty już niebawem(prawdopodobnie będzie to pierwszy tydzień października).
Can't wait!

77 komentarzy:

  1. słuchałam tej piosenki- piękna jest i cudownie wyglądasz w tej sukience

    OdpowiedzUsuń
  2. Slicznie wygladasz w tej stylizacji:-)
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz cudowny glos ! :O
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  4. pieknz delikatny glosik :*
    Pozdrawiam i zapraszam do wspolnej obserwacji ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. zywcze powodzenia w dalszych sukcesach oczywiscie i trzymam kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowicie przyjemnie się Ciebie słucha. Masz taki... nietypowy głos.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie śpiewasz :))
    Dziękuję bardzo za obserwację :* Odwdzięczam się oczywiście i będę częściej zaglądać!

    Pozdrawiam i zapraszam na KONKURS do wygrania sukienka "mała czarna" ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ahh niesamowite :) gratuluję sukcesu i trzymam kciuki za udany wywiad. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie;) masz bardzo fajny styl;)

    OdpowiedzUsuń
  10. http://fashionguidebook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładnie, delikatna i subtelna piosenka ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. jaaaaaaaaaaaaaaka śliczna sukienka! i Twój głos, taki ... delikatny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam na wyprzedaż szafy:0
    Ceny można negocjować, wystarczy napisać, zawsze się dogadamy;) Istnieje możliwość zakupu po za szafa.pl :)

    http://szafa.pl/profil/SecretGar

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz śliczną barwę głosu :) a na filmiku spódnica skradła moje serce :D

    http://linde-lo.blogspot.com/ -Moda w moim stylu :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięx za komentarz. O proszę, nie wiedziałam, że śpiewasz. Lubię:)) Podoba mi się. Pozdr.:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz piękny głos a spódnica na filmiku mnie urzekła.
    Dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  17. kochana genialna piosenka, boski głos i cudna spódnica!!! super!!!:):*
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    całusy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. ale masz cudny głos ♡ mam taką samą niebieską bluzkę ♡

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejku jesteś taka zdolna, tylko pozazdrościć. Wyglądasz i śpiewasz rewelacyjnie! Życzę powodzenia w dalszej karierze! :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurcze - gratulacje Kochana ! Trzymam kciuki za Ciebie !

    OdpowiedzUsuń
  21. piosenka klimatyczna, masz świetny głos!:*

    OdpowiedzUsuń
  22. masz świetny głos! gratuluje wywiadu i zapraszam do mnie częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna spódnica, a ty masz pięęękny głos ; ) Z przyjemnością się słucha. U nas nowosci! Pozdrawiamy ; *

    OdpowiedzUsuń
  24. dziękuję : > świetnie śpiewasz : >

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz urzekający głos, taki ciepły, że na prawdę przyjemnie się Ciebie słucha:) Będę obserwować bloga i zapraszam do mnie blondesmentality.blogspot.com buziaki;*

    OdpowiedzUsuń
  26. jaka jesteś piękna :o

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny blog!
    Zapraszam do mnie na KONKURS! Do wygrania mój pierwszy, solowy album "(Nie) idealny świat"
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. No przecudnie śpiewasz :) A outfit genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję wywiadu ;) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  30. jaki Ty masz ciepły głosik:-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz świetną, delikatną barwę głosu :) powodzenia w zdobywaniu sławy :) trzymam za Ciebie kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładny nagłówek. Piękny głos. :3

    OdpowiedzUsuń
  33. rewelacyjnie wyglądasz i super śpiewasz ;) miło się ogląda ten filmik.

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratulacje i trzymam mocno kciuki aby wszystko poszło po Twojej myśli ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. dziękuję za komentarz:) głos zniewalający ;o zazdroszczę !
    pozdrawiam i zapraszam na nowy post!
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudownie śpiewasz, jestem pod wrażeniem <3
    Będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz :*
    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. masz bardzo uspokajający głos :) delikatny
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  38. powodzenia !! ja tez uwielbiam śpiewać ! moja pasja !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  39. super!!
    WPADAJ PO BUTY NA KONKURS DO MNIE :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Pisałam już, że podoba mi się, więc nic więcej dodać nić ująć, tylko czekam na kolejne:)) Tymczasem :))U mnie nowa notka-zapraszam.Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  41. jaki TY masz piekny glos taki delikatny i ma cos w sobie magnetycznego. Zycze Ci wiele sukcesow w tym co robisz:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Hej, dziękuję za wizytę na moim blogu ;)
    Gratulacje, piosenka jest świetna i czekam na kolejne! Życzę dalej wielu sukcesów :-) Obserwuję :)

    http://thisbrilliantbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Ale masz piękny delikatny głosik :) Powodzenia w karierze ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥