14 września 2012

weekend

Ufff... 8 godzin w szkole, szybka wizyta tu i ówdzie, migusiem w stronę domu, sprawdzenie skrzynki pocztowej i już jestem. Na pocztówkach znalazłam przedwczesne życzenia urodzinowe, co było dla mnie bardzo pozytywnym zaskoczeniem-dziękuję :)


Za chwilkę zabieram się za moją pierwszą piosenkę "Fly Away", do której nadal mam sentyment i z uśmiechem na twarzy oglądam teledysk i żółciutką papużkę, dumnie wędrującą po klawiaturze. W najbliższych dniach mam zamiar odtworzyć "Fly Away" jeszcze raz, oczywiście z małą pomocą z Ameryki, ale o tym wkrótce :) Pozostaje mi jeszcze znalezienie dokładnych rozpisek akordów. Przecież jeszcze przed chwilką gdzieś ty były... Muszę coś zrobić z tą stertą zapisanych kartek, które ostatnio nie dają mi pracować :(
Ktoś chętny? :))) Kawa gratis!

31 komentarzy:

  1. ale kartki śliczne :):) ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też dziś miałam 8 godz. w szkole :< / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podoba mnie się ta z tą dziewczynką.

    pozdrawiam: http://kupczakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że podzielisz się efektami tutaj :). Mało kto wysyła już pocztówki, a szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To i ja dorzucam się do przedwczesnych życzeń: Wszystkiego najlepszego! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ti seguo e spero ricambierai...
    http://www.5minutiearrivo.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. będę tu częściej!
    Świetne kartki!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zorganizuj sobie wszystko :) Na spokojnie. Udanego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ładna ta kartka na wierzchu :)
    Słodka;]
    A kiedy dokładnie masz urodziny?

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję Kochana :)

    ja zapraszam na mojego modowego bloga http://the-pickpocket.blogspot.com

    tam udzielam się więcej

    OdpowiedzUsuń
  11. kartki śliczne, też mam niedługo urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pocztówki zawsze poprawiają humor ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam ta Twoja pasję do muzyki :) prauj pracuj kochana nawet z ta stertą kartek ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. też mam stertę papierów do uporządkowania !

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam dostawać pocztówki. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pocztówki mają w sobie magię, której mailom brakuje..

    OdpowiedzUsuń
  17. dzięki za komentarz zapraszam do obserwowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak ja lubię dostawać i wysyłać pocztówki i listy!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne pocztówki. :) No to czekamy na piosenkę. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥