20 października 2012

autumn

Hej! Myślałam, że już się tutaj dzisiaj nie pojawię. Wszystko przez promienie słoneczne, które całkowicie oderwały mnie dzisiaj od książek i zaciągnęły wprost na znajdującą się niedaleko łąkę. Nie ma nic lepszego, niż godzinny spacer w otoczeniu przyrody-spotkałam nawet bażanty! :) Lubię takie spontaniczne ucieczki od ciągłego biegu do celu, szarej rzeczywistości, szczególnie połączone z naszą kolorową, polską jesienią.


Korzystaliście dzisiaj z pięknej pogody? :)

75 komentarzy:

  1. Piękna, słota jesień!
    Fajne zdjęcia. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. great your jacket honey, i really love ittt

    xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow absolutely amazing blog !
    I am ur new follower :3
    Hope u follow back :)
    My blog is in German but tomorrow the coming posts will be in English ,but I hope u like it
    I would be really happy for a new follower <3
    Ur blog is absolutely awesome :)I am following u
    My blog will be translated into English soon too ,but I hope u like it ,even if its still in German
    I would be happy if u could visit my blog and follow it if u do like it :)
    I would be reeeally happy :3
    http://www.beautyglamcandy.blogspot.de/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. beautiful pictures

    www.dreamingofmanderley.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely pics you have here!
    Love your jacket :)

    Bye*
    Ne

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi Monika! You look lovely! I'm your newest follower! I hope you support my blog too!

    Love,Nyt
    from
    BIG hair LOUD mouth

    OdpowiedzUsuń
  7. great pictures!! love little mushroom:)) would you like to follow each other on GFC, facebook and bloglovin?? happy weekend:)

    Leonor
    thesparklinglemon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Many thanks for your message on my blog, I am following you now via bloglovin.
    I look forward to reading your future posts :)
    STYLE DECORUM

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi gorgeous!
    Sure we can follow eachother..
    Is gfc and blogloving ok? get backto me :)))

    milna89.blogspot.com
    *********************

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna okolica - zazdroszczę ^^ Czasem na prawde przydaje sie takie oderwanie od wszystkiego ;)
    Zapraszam do obserwowania http://malafilizanka.blogspot.com/ :)
    Pozdrawiam, Daria

    OdpowiedzUsuń
  11. You're so pretty, thanks for your comment on my blog. Yes I'd love for us to follow each other, let me know and I'll follow back!

    WWW.ROXTHEFOX.COM

    OdpowiedzUsuń
  12. nice photos!
    what camera/lens do u use?

    lalainephotos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja niestety cały dzień na uczelni, ale pogoda przednia :)
    Świetne widoki, bażanty mieszkają w moim sąsiedztwie :]

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia, a Ty świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też wybrałam się na spacer. Uwielbiam nasza polska, złota jesień;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne widoki ;)

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajną masz kamizelke, super zdjecia:)
    Pozdrawiam Kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  18. o tak, u mnie też teraz ładna pogoda... ale jakoś nie wykorzystuję jej megaefektywnie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Love this post, picks are FAB ::)
    kisses
    VOGUECITA
    http://voguecita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety nie skorzystałam z pogody... cały dzień przesiedziałam w domu :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj planuję iść dziś na dłuższy spacerek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. pogoda sliczna, ale nie miałam okazji jej wykorzystać

    OdpowiedzUsuń
  23. gorgeousssss pictures :))))



    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    natalijayasmina-b.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. widoki jak najbardziej na tak! :) piękna z ciebie dziewczyna, pozdrawiam !;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Niestety nie korzystałam, bo jestem chora :) akurat w te ostatnie słoneczne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  26. złota polska jesień najlepsza na świecie <3
    niedaleko mojego domu mam parę takich miejsc, gdzie drzewa i liście o tej porze roku wyglądają po prostu cudownie ;))
    dzisiaj koniecznie skorzystam z takiej pogody!

    komentuję i jestem obserwatorem Twojego bloga, miło by było, gdybyś zrobiła to samo :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Beautiful pics!

    PS: I'm very happy about your lovely comment on my blog! Of course we can follow each other. I'm following you now. ;)

    xoxo
    Andi

    fashion-season-andi.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  28. beautiful pics!!! :D
    what about to follow each other?
    xx
    veronica
    http://in-the-jungle-of-fashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  29. The weather looks beautiful in these pictures! Thanks for stopping by my blog. I would love to follow each other! I am following you now, hope you follow back :)

    www.mintyessence.com

    xx

    OdpowiedzUsuń
  30. cudne zdjęcia Moniś :) a Ty śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgadzam się z Tobą, ja również wykorzystuję tę pogodę na tyle ile można. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. beautiful pictures xo
    http://with0utacare.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  33. Of course I would love to follow each other...I followed on gfc and on facebook :)

    xo erica

    OdpowiedzUsuń
  34. u mnie słoneczna pogoda odrywa mnie od książek ;p
    ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ja wybrałam się na kilka godzin do lasu :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Prześlicznie wyglądałaś :) Ja dzisiaj wybrałam się na dłuugi spacer :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ładne zdjęcia :) tak jesiennie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  38. ale ty ładna jesteś *.* taka naturalna ;)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajny blog. Dodaje do ulubionych. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo podobają mi się zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Przepraszam,że dopiero teraz,ale już obserwuję! ;) świetne zdjęcia. Taka polska złota jesień :D

    OdpowiedzUsuń
  42. uwielbiam spacery ;) ładne zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  43. Hi girl!
    Love these photo's!
    Thanks for your comment and like to follow each other!
    Started following, so would like if you followed back?
    See you!

    alisvolatpropiisdairy.blogspot.com

    With love, M

    OdpowiedzUsuń
  44. These pictures are all beautiful! You look gorgeous!

    xoxo, Meera

    OdpowiedzUsuń
  45. foto molto carine!
    se ti va passa da me che c'è un nuovo post! mi farebbe molto piacere!

    OdpowiedzUsuń
  46. Great pictures!!
    Thanks for the lovely comment on my blog, following you back :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Oh wow what beautiful fall pictures!! The first and second one are my favourits!! You are really cute:) and I love your vest!

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.com

    OdpowiedzUsuń
  48. cudne zdjęcia, piękna jesień....

    OdpowiedzUsuń
  49. hej widze ze i ty lubisz spacery,swietnie wygladasz wygladasz ,bardzo fajny blog!dziekuje za zaproszenie:*

    OdpowiedzUsuń
  50. oh wow your autumn pictures are just amazing darling!
    love and kiss,mary

    OdpowiedzUsuń
  51. jescze sie dobrze zima nie zaczęła a ja juz bym jej pomachała na pożegnanie

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetne zdjęcia ! :)
    Jesteś bardzo ładnaa :p

    http://i-tak-was-kocham.blogspot.com - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  53. ooow wow such LOVELY autumn picture!! I love your blog dear and thanks so much for stopping by!

    of course we can follow eachother!! xoxo nice to meet you and lets keep in touch!

    Tamara Chloé

    http://tamarachloestyleclues.blogspot.nl/
    http://tamarachloestyleclues.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥