13 października 2012

Fitomed

Cześć! Ostatnio dostałam małą przesyłkę od firmy Fitomed, która sprawiła, że moja skromna kolekcja kosmetyków ziołowych z dnia na dzień się powiększa, a mianowicie:



Dotychczas stosowałam tylko płukanki z pokrzywy i skrzypu-to połączenie znacznie poprawiło stan moich włosów, zniszczonych głównie przez gorące powietrze suszarki. Do tego, raz na tydzień staram się wypić filiżankę drożdży,gdyż to właśnie w nich znajdują się m.in. witaminy z grupy B, korzystnie wpływające na cerę jak i włosy, cynk, żelazo, fosfor, magnez czy biotyna witaminy H, działająca przeciwko wypadaniu włosów. Dziewczyny, w tym momencie obalam wszelakie opinie o 'niedobrych' drożdżach! Początkowo, nie smakują one może jak egzotyczny koktajl, ale za pomocą łyżki cukru czy pysznego kakao staną się znacznie lepsze. Pijąc tą magiczną mieszankę, pomyślcie tylko o jej cudownym działaniu. :)
Wracając do szamponu i odżywki-zawarte w nich różne mieszanki ziół(wyciągi z korzenia mydlnicy lekarskiej, ziela skrzypu polnego, szyszek chmielu, kwiatostanu lipy, liścia pokrzywy) i witamin z grupy B,E działają zadziwiająco na moje włosy- stały się błyszczące, puszyste, a ich kondycja znacznie się poprawiła. Nie mówiąc o zabójczej różnicy w dotyku przed i po użyciu. Już szukam kolejnych produktów na stronie www.fitomed.pl!
A Wy używacie kosmetyków ziołowych? Widzicie różnicę?

58 komentarzy:

  1. hmm, ciekawe, ale ja osobiscie wole dove lub takie w owoce

    OdpowiedzUsuń
  2. nie używałam :)
    potrzebuję czegoś z jedwabiem na wygładzenie włosów :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesujące mają produkty, nie miałam jeszcze nic z tej firmy ale może się skuszę na coś od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie bardzo przekonują mnie ziołowe kosmetyki, choć w samą moc ziół wierzę jak najbardziej. Mam już jednak swój ulubiony szampon i maskę, których raczej nie zmienię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam, ale chętnie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam, nie stosowałam, ale moze się skuszę:))

    OdpowiedzUsuń
  7. UWielbiam ziolewe kosmetyki, tych nie znalam, wiec musze wyprobowac
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fighter milion razy lepszy niż Jak w niebie, ale to zależy od gustów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ufam kosmetykom naturalnym, ale ich nie kupuję... w zasadzie to niczego nie kupuję, wszystko dostaję na wszystkie możliwe okazje, ale jak będę musiała sobie coś kupić to na pewno zdecyduję się na ziołowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy nie używałam kosmetyków ziołowych ale wydają się być bardzo dobre ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny blog :) Ja osobiście nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie używałam, ale mam zamiar przerzucić się na jakiś ziołowy szampon, bo moim włosom potrzebna jest regeneracja!

    Przepraszam za spam, ale chciałam Cię poinformować, że mój blog pokaze-ci-moj-styl został przeniesiony- aktualny adres to www.ye-ti.blogspot.com - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi pretty girl,
    Thank you for your lovely comment :)
    (gorgeous make up collection, btw!)
    Of course, we can follow each other. Follow u right now. Hope you can follow me back :)
    xoxo
    http://2minutosblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawe , ale nie używałam. ;o
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Poluję na kosmetyki Fitomedu ale do twarzy , choć tych do włosów też jestem ciekawa ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. Hi, dear! You have fantastic blog!
    Would you like to follow each other?

    Www.fashionburo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Drożdże są dobre :D:D haha xD

    OdpowiedzUsuń
  18. kiedyś używałam do włosów szamponu z pokrzywy i jeżeli o to chodzi to dla mnie ziołowe kosmetyki są kiepskie :)
    myślałam, że powyrywam wszystkie włosy! :o :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Nice, I would like to try it. And your sisters(?) drawing looks really nice.
    Greetings from Berlin, -A.

    http://washabensiedennschoenes.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  20. Hi dear, I'm loving your blog (even it's more difficult for me to understand it) and I'm following you now :)
    I hope you're curious to follow me back too! Kisses and have a great weekend!

    OdpowiedzUsuń
  21. Używam i owszem różnica jest, ale, że tak powiem - moje włosy muszą mieć ochotę na zioła (chodzi głównie o dobry poziom nawilżenia), bo inaczej to tak się puszą, że nic - tylko trzeba związać. :D

    OdpowiedzUsuń
  22. ohh, dziękuję :3
    co do kosmetyków- także nie używałam. jeszcze nie :>

    OdpowiedzUsuń
  23. nie używałam , nie znam tej firmy , ale są ciekawe ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Hi beautiful girl!
    Thanks for visiting blog! Yes let's follow! I am following you, waiting for you :)

    OdpowiedzUsuń
  25. hello.thanks for you sweet comment.
    i'd love to follow each other!
    just followed you :)
    follow back and keep in touch!

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy jeszcze nie stosowałam kosmetyków tej firmy tak naprawdę to pierwszy raz o nich słyszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hello!
    Thank you for your comment on our blog! We follow you now! :-) - A.

    OdpowiedzUsuń
  28. mam zamiar wlasnie kupic jakis ziolowy szampon!

    OdpowiedzUsuń
  29. odzywke moglabym spr osobiscie bo wyglada dosc ciekawie a slowo extra ziolowa przekonuje mnie o jej wartosci:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Hi! I like your blog too! I'm following you now, follow back?
    Congratulations!

    xoxo's

    http://www.thereallipstick.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Thank you so much for the comment!
    I would love to follow each other but I was already following you for some time , would be very happy if you did the same :)
    x

    http://be-your-own-hero-now.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  32. Thanks for your visit!! I follow you, hope you follow me back.
    kisses
    VOGUECITA
    http://voguecita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. nigdy nie używałam żadnego ziołowego szamponu ale może w przyszłości wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Może w przyszłości wypróbuje . : )

    OdpowiedzUsuń
  35. Hi, thanks so much for your comment! yes i would love to follow your blog, i will follow now and please do the same :)

    Sun-driven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ni słyszałem o tej odżywce, chyba ją wyprubuję :) Ja dopiero zaczynam, może zajrzysz ? :)http://in-the-colors.blogspot.com/ obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  37. używałam i polecam jak najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  38. Dzięki, super ;* Ja również dodaję :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja nie przekonam się do ziołowych szamponów ;)
    Pozdrawiam!
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  40. jeszcze się nie odważyłam pic drożdży :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Hi! Thank you so much for your comment on my blog!♥
    I'm ok for follow each other and I'm a new follower of your blog now.
    Kisses.♥
    Mélanie.

    OdpowiedzUsuń
  42. Thanks for comment on my blog!
    Now I'm following your lovely blog too!

    xx

    NEW POST!!
    Red head's Blog
    Facebook page
    Red head on Instagram!

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie używam ziołowych kosmetyków, ale ten szampon i odżywka prezentują się dobrze :3

    OdpowiedzUsuń
  44. I`ve never tried herbal shampoos before but that sounds very interesting.
    And also thank you for your comment and of course I would like it if we follow each other so I`m a new follower now.:)

    www.rambutan18.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Would you like to follow each other?
    Have a great day ;) !

    OdpowiedzUsuń
  46. hi sweetie! thanks for comment on my blog! sure i follow u on gfc and facebook !
    I wait for you on my blog and fb page ;)
    kiss
    www.pursesinthekitchen.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Hi dear! thanks for your sweet comment on my blog:)
    Yep, it would be great following each-other! and already am.

    http://myfashionfoodstyle.blogspot.co.il/

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo fajny blog,dodaje do ulubionych i zapraszam do siebie :) Polub, skomentuj, odwdzięcz się. Zapraszam :) http://liliannakim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. I'm already following you dear, I'm waiting for you! ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja właśnie to samo sobie wybrałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥