21 października 2012

It's Vegas Baby!

Cześć! Właśnie wróciłam z zakupów, które bez wątpienia poprawiły mi humor! :) Przyjemności nigdy za wiele, szczególnie w weekend, więc otulona jabłkowo-cynamonowym zapachem świeczki zabieram się za czytanie czasopisma prosto z Las Vegas, które przyszło do mnie już w piątek. Dave nie przestaje mnie zaskakiwać! :)

Niemal na każdej stronie, uwagę przyciągają informacje o zapowiadających się się koncertach sławnych gwiazd, czy ich sobowtórów. Tutaj akurat Michael'a Jackson'a, Adele, Elvis'a Presley'a i Whitney Houston.
Najsłynniejsza ulica to Las Vegas Strip, na której znajdują się największe atrakcje miasta: dziewiętnaście(z dwudziestu!) największych hoteli na świecie, luksusowe centra handlowe, pola golfowe, punkty widokowe, dyskoteki i obowiązkowe kasyna. Ciekawą rzeczą jest darmowy transport na danych odcinkach! :)

53 komentarze:

  1. zapraszam do obserwowania: http://breatheliffe.blogspot.com/ ;);*

    OdpowiedzUsuń
  2. Też byłam ostatnio na zakupach i również poprawiły mi humor :)) Mała rzecz, a cieszy ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się z Wami zakupy potrafią poprawić humor mi w szczególności gdy trafiam na przeceny:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. darmowe przejazdy, tanie hotele, a wszystko po to abyś w końcu trafił do kasyna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie mieć takich znajomych z całęgo świata!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe czasopismo.
    Zakupy zawsze poprawiają kobietom humor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również byłąm zafascynowana tym miastem do czasu, aż usłyszałam, że można zginąć chodząc po chodniku, bo mają felerną instalacje elektyczną pod spodem, i że zdarzają im się wybuchy instalacji parowych ^^'.

    OdpowiedzUsuń
  8. Have fun on your trip! And thanks for the comment! Following you on GFC
    xx m

    OdpowiedzUsuń
  9. Gotta love apple cinnamon fragrance candles, especially this time of year!

    xo Carlina
    www.AllergicToVanilla.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)

    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakupy to takie coś co zazwyczaj poprawia humor! Och, słynne Las Vegas!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakupy zawsze poprawiają mi humor:)

    OdpowiedzUsuń
  13. I seriously love that there's Google Translations! :] Woohoo! Have an amazing trip. Following GFC yay!

    xx
    Christina

    OdpowiedzUsuń
  14. chciałabym tam kiedys pojechać! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. hi dear...I'm just your follower ...I hope that you'll follow me back like your promises ^^
    kiss
    vendy

    NEW OUTFIT POST
    http://simplelifeve.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  16. niesamowite;)) chcilbym kiedys pojechac do Vegas ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. strasznie ciekawe ^^
    świeczkiiiiii ;] Kiedyś chciałabym zobaczyć Las Vegas (;

    OdpowiedzUsuń
  18. pierwszy raz słyszę i widzę takie czasopismo. musi być ciekawe! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę świeczki, bo ja tutaj na studiach nie mam żadnej;<.

    OdpowiedzUsuń
  20. też bym chętnie sobie taką poczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Niezła "dzielnica

    Chętnie bym to miejsce zobaczyła.

    OdpowiedzUsuń
  22. So cool. Thanks a lot for the lovely comment on my blog, I appreciate it a lot.


    You asked if we could follow each other and I just saw your blog and I love it so I followed, Please don't forget to follow back at http://allofthatgoodstuff.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  23. Hello there! would u like to follow each other via gfc? let me know! :)
    http://madeofstarsblog.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  24. Vegas is fun! hope you had a great time!

    http://sarassweetstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. oh and followed you! :) love love love vegas!

    OdpowiedzUsuń
  26. Thank you for your comment on my blog dear!! Of course we can follow each other, I'm following you, wait for you now!
    If you want we can follow also on bloglovin, fashiolista, google+, twitter and facebook?
    Come back soon to visit my blog: Cosa mi metto???
    Win an N&K Designs arm party worth $200!!

    OdpowiedzUsuń
  27. thanks for the lovely comment on my blog!

    would love to follow each other! am following you on gfc

    redvinesandginger.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  28. Świeczka ma z pewnością cudowny zapach : )

    OdpowiedzUsuń
  29. genialny post, i te zdjęcia mmm, idzie ,się rozmarzyć :D
    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  30. jestem 666 osobą, która obserwuje:D

    OdpowiedzUsuń
  31. To byłoby super, to podesłac ci jakies zdj czy wybierzesz z bloga ? to moj e-mail
    ola272@onet.eu

    Jeszcze raz dzięki, miło mi że poświęcisz mi troche czasu ;*

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajne to czasopismo :) sama bym poczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zakupy są dobre na prawie wszystko :D a życia gwiazd i Hameryka zbytnio mnie nie rajcuje, ale każdemu co jego ;)
    PS.Zepsułam Ci liczbę obserwujących 666, jestem 667 :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Mmm... centra handlowe ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  35. It´s perfect the way you choose to express yourself here.

    OdpowiedzUsuń
  36. a jak nabywasz te gazetki;)?
    zapraszam do mnie www.bizuteria-pepito.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. OMG amazing post and wonderful blog!!
    Of course I'd love to follow each other, following you on GFC and waiting for your follow back!

    XOXO, Collage Minimalista

    OdpowiedzUsuń
  38. Wczoraj został wysłany list do Ciebie!:*

    OdpowiedzUsuń
  39. łooo fajna !!!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥